header 2

יום שלישי, 2 בפברואר 2016

חברת התרופות NeuroRx תציג בכנס המנכלים והמשקיעים BIO

וולימינגטון, דלאוור, 2 בפברואר 2016 (Marketwired) :
NeuroRx, חברת תרופות בשלב הקליני שמפתחת תרופות חדשניות לטיפול בהפרעות במערכת העצבים המרכזית, הודיעה היום שהמנכל שלה, ד"ר ג'ונתן ג'אביט, יציג מצגת של החברה ועדכון על Cyclurad™ בכנס המנכלים והמשקיעים BIO ה-18 שייערך ב-8-9 בפברואר 2016 בניו יורק.
להלן פרטי המצגת:
כנס המנכלים והמשקיעים BIO ה-18
יום/ שעה: 13:00 שעון החוף המזרחי, 8 בפברואר 2016
מקום: מלון וולדורף אסטוריה, ניו יורק
חדר:
Park North
מסלול:
CNS/Neurological
אודות Cyclurad
Cyclurad™ מפותחת כטיפול התחלה מהירה וטיפול ממושך במשבר אובדני אקוטי שקשור בדיכאון דו קוטבי. NeuroRx משלבת D-ציקלוסרין, מודלטור קולטן NMDA (N-מתיל D-אספרטט), ולורסידון, נוגד קולטן 5-HT2a. גישת הטיפול המחקרית של NeuroRx מתחילה במנה אחת של קטמין, חומר הרדמה מאושר על ידי FDA, ואחריו בערך שישה שבועות של NeuroRx יומי דרך הפה. תוצאות שפורסמו ונסקרו על ידי עמיתים משני מחקרים קליניים שלב II מראים ירידה משמעותית בתסמינים של דיכאון בעקבות מתן D-ציקלוסרין. בממצאים מאחד המחקרים האלה מצאו שחולים דו קוטביים שכבר קיבלו נוגדן 5-HT2a הראו הפחתה של יותר מ-50% בתסמינים של דיכאון והפחתה של 75% במחשבות אובדניות כשהוסיפו קטמין ו-D-ציקלוסרין למשטר הטיפול שלהם. NeuroRx מפותחת כשילוב נוח שניתן דרך הפה במנות קבועות של נוגדן 5‑HT2a ו-D-ציקלוסרין, למתן אחרי מנה אחת של קטמין.
 
אודות NeuroRx, Inc.
 
NeuroRx, Inc. היא חברת תרופות בשלב הקליני שמפתחת את Cyclurad™, התרופה הראשונה דרך הפה לטיפול במשבר אובדני שקשור בהפרעה דו קוטבית. החברה מתבססת על שלושים שנה של מדע בסיסי ומומחיות קלינית בהבנת התפקיד של הקולטן  NMDA (N-מתיל D-אספרטט) של המוח בהסדרת תהליך החשיבה האנושי באופן כללי ובהסדרת דיכאון ואובדנות במיוחד. NeuroRx מצפה להתחיל בניסוי קליני שלב II/III clinical של Cyclurad בשילוב עם קטמין לטיפול במשבר אובדני אקוטי בדיכאון דו קוטבי במחצית הראשונה של 2015. מידע נוסף באתר www.neurorxpharma.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.