header 2

יום ראשון, 28 בפברואר 2016

מנקיינד אבלה על מותו של היו"ר אמריטוס אלפרד א. מן

ולנסיה, קליפורניה, 26 בפברואר 2016 (GLOBE NEWSWIRE):

MannKind Corporation מנקיינד (Nasdaq:MNKD) ו-(TASE:MNKD) דיווחה היום בצער רב על מותו של אלפרד א. מן, בן 90, היו"ר אמריטוס של החברה. מר מן היה יו"ר מועצת המנהלים של MannKind מ-2001 עד פברואר 2016, ומנובמבר 2003 עד 2015 היה מנהל העסקים הראשי שלה. מר מן הקים ובמידה רבה מימן 14 חברות בקריירה שלו. תשע מהחברות האלה נרכשו בסכום כולל של כמעט 8 מיליארד דולר, ושלוש חברות הפכו לציבוריות, ביניהן MannKind. במשך קרוב לשישה עשורים אלפרד מן היה קול והוגה מהפכני בתעופה, טכנולוגיה רפואית וביו פארמה, והוביל את הפיתוח של מוצרים רבים כדי למלא צרכים רפואיים שלא נענו או נענו באופן לא מספק. מחשבותינו ותנחומינו לאשתו של אל, קלוד, ילדיו ויקיריו.
תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/6d87a8dd-77bc-4068-a3a2-bafd43e79228
"אל היה מקור השראה נהדר, לא רק לי אלא לכל העובדים של MannKind. טוב הלב שלו, הנדיבות והחריפות העסקית השפיעו על כל מי שעשה איתו עסקים ופעילות צדקה במשך השנים. הוא יחסר מאוד לרבים, כולל אין ספור החולים ברחבי העולם עם סוכרת ומחלות קשות אחרות, שאת חייהם שיפר. אני מודה על כך שהיו לי יחסים קרובים עם אל, ואחשוב על העצות וההדרכה שלו בשנים שיבואו. החלטתנו נחושה עכשיו יותר מאי פעם להמשיך במורשת החדשנות הרפואית של אל, כהוקרה לאדם המיוחד הזה, שעשה רבות כל כך לעזור לאנושות", אמר מתיו  פפר, מנהל העסקים הראשי של MannKind Corporation.
"התרומה של אל לתחום הסוכרת אין כמותה, וההשפעה שלו בזירה הפילנתרופית והעסקית היא באמת איקונית בדורנו. לכבוד היה לי לעבוד כל כך הרבה שנים עם אל, ואני גאה בכך שקראתי לו חבר שלי", אמר קנט קרסה, יו"ר מועצת המנהלים של MannKind Corporation. לא צפויים שינויים בפעילות היומיומית של החברה. הסכם ההלוואה של החברה עם קבוצת מן לא מושפע ממותו של מר מן.
סרטון הוקרה של JDRF לוס אנג'לס: https://youtu.be/Rs1BMRFlmqw
סרטון הוקרה של
AMI-USC: https://youtu.be/SJg1hSfB7GQ
אודות MannKind Corporation

MannKind Corporation (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בגילוי ופיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. MannKind מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו MannKind מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על MannKind. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של MannKind להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-MannKind מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.