header 2

יום חמישי, 4 בפברואר 2016

עוד תביעה נגד מ.ס. אשדוד - יא יא פטי דורש לכבד את החוזה עמו לעונה הנוכחית

יא יא פטי תובע ממ.ס. אשדוד פיצוי של כ-400 אלף שקלים בגין אי כיבוד החוזה שהיה לו בקבוצה לעונה הנוכחית, הכולל תשלומים לקרנות הפנסיה ופיצוי על עגמת הנפש

הבלם יא יא פטי חתם לאחרונה במכבי אחי נצרת. הוא שיחק באשדוד במשך ארבע עונות והיה לו חוזה גם לעונה הנוכחית. ביוני האחרון אחרי שהקבוצה ירדה לליגה השנייה הודיעה הנהלת אשדוד לקפטן שלה שההסכם בין הצדדים בטל.
בדיון שנערך היום בפני בורר ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין יצחק אילוביץ' , טען מנכ"ל אשדוד רפי נידם כי תקנון ההתאחדות לכדורגל מאפשר לקבוצה שיורדת ליגה להתיר את ההסכם עם הזרים מכיוון שבליגה השנייה מספר הזרים נמוך מהליגה הראשונה.
פטי מיוצג על ידי נציגות שחקני הכדורגל באמצעות עורך הדין יובל ברוק, אשר טען בדיון שמדובר בטענה שאינה עולה בקנה אחד עם לשון התקנון, ההסכם בין הצדדים תקף, ואין הוראה בתקנון אשר מבטלת את ההסכם בין הצדדים באופן אוטומטי, לאור ירידת הקבוצה לליגה השנייה.
במהלך ארבע העונות בהן שיחק יא יא פטי באשדוד, שיכנה אותו הקבוצה בדירה על חשבונה, ואף העמידה לרשותו רכב, לרבות החזר הוצאות דלק. מיד לאחר חזרתו של יא יא מחופשת הקיץ לישראל, בחודש יוני 2015, אגב באמצעות כרטיס טיסה שאשדוד רכשה עבורו, הוא קיבל הודעה שהחוזה מבוטל, הקבוצה סירבה לאפשר לו להתאמן בשורותיה, הורתה על סילוקו מהדירה, ולקחה ממנו את הרכב.
בשלב מסוים הקבוצה מסרה לפטי שהיא מוכנה לתת לו להתגורר באחד מחדרי האקדמיה, בתנאים ירודים.פטי כאמור תובע תשלום מלוא השכר שסוכם בהסכם בגין עונת המשחקים 2015/2016 שעומד על – 333,600 ₪, הפרשות לקרן הפנסיה בגין סכומים שלא שולמו במהלך מלוא התקופה שבה שיחק במ.ס אשדוד, לרבות בגין העונה הנוכחית ותשלום בסך של 20,000 ₪ בגין עוגמת הנפש שנגרמה לו.
שני הצדדים יגישו סיכומים בימים הקרובים והכרעת הבורר תינתן בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.