header 2

יום ראשון, 14 בפברואר 2016

ממסלול הטיולים למסלול האופנה

החולצה האופנתית של חברת SunWay להגנה מהשמש, במגוון צבעים הכי שיקים שיש, מאפשרת לך לשמור על גזרה אופנתית גם בטיול בחיק הטבע וגם בבילוי בשעות הערב. המראה ה"מקומט" העכשווי מתאים לכל מי שרוצה  להיראות טוב גם ביום וגם בערב.
 
תשכחו מהכרויות באינטרנט או מפיק אפ בר, היום כולם יוצאים לטבע, ולא רק כדי לקטוף פטריות.. למי שעוד לא שמה לב, כבר עברו הימים בהם יצאנו לטיול עם מכנסיים קצרים שקיבלנו מהשכנים ועם חולצת טי שרט שהוצאנו מהארון שתקועה בו מאז התיכון. שלא תגידו שלא אמרנו ולמי שעדיין לא מוכנה, הטרנד החדש של מטיילות כובש את האופנה.
חברת SunWay   מציעה בגדי מטיילים לנשים  אשר לצד העיצוב המוקפד והסטייל, מגנים על הגוף מהשמש באמצעות בדים החוסמים 98% מקרני UVA  ו- UVB. החולצה מיוצרת מבדי SunTech מתוחכמים המבטיחים את חסימת קרני השמש תוך שמירת על תחושת אווריריות, ורמת תפירה וגימור גבוהים ואופנתיים במיוחד. הבד הייחודי שלSunWay חוסם  98% מקרני השמש, להבדיל מבדי כותנה רגילים אשר עבירים לקרני ה UVA. המראה השיקי וה"מקומט" מתאים לכל מי שרוצה  להיראות טוב גם ביום וגם בערב.
 
חברת SunWay מתמחה בבגדי הגנה מהשמש העשויים מבדים החוסמים את קרני UVA  ו-UVB, בגזרות מתוחכמות, בדים אווריריים, מבחר עיצובים והכל כמובן מבדים חוסמי קרינה. שפע הפתרונות להגנה מהשמש שמציעה SunWay מאפשרים חשיפה חכמה לשמש, החל מפעילות בים ועד לפעילות יומיומית בעבודה בחוץ.
ניתן לרכוש בחנויות SunWay בנמל תל אביב, בהוד השרון ( המסגר 7),
ובאתר החברה Http://www.sunwayltd.com
עלות:289.90
קיימת  בצבעים:אפור,סגול,כחול,ירוק ,כתום 

 

  
 קרדיט צילום:יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.