header 2

יום ראשון, 14 בפברואר 2016

פרסגיס משיקה תוכנת מידול והדמיה חדשה Suite 15

תוכנת M&S Suite 15 של פרסגיס מספקת ריאליזם בלתי רגיל וביצועים משופרים ליישומי הדמיה
 
 
מונטריאול, קנדה, 11 בפברואר 2016 (Marketwired) :
 
פרסגיס Presagis שחררה היום להפצה את חבילת תוכנות המידול והדמיה הכי מעודכנת שלה, M&S Suite 15.
 
M&S Suite 15 מספקת מסגרת לפיתוח הדמיות בתקנים פתוחים שמיועדת לתמוך במגוון מלא של יישומי הדמיה במגזרי השוק של האוויר, היבשה, הים ובטיחות הציבור. בכל מוצר בחבילה יש שיפורים משמעותיים שתומכים בהתמקדות של פרסגיס ברכיבים חזותיים באיכות גבוהה. הכלים ליצירת תוכן, Creator ו-Terra Vista, כלי ההחזיה וההדמיות, Vega Prime ו-STAGE, פתרונות מדמה הטיסה, FlightSIM ו-HeliSIM, וגם Ondulus Radar - מדמה מכ"ם בזמן אמת ובאיכות גבוהה המבוסס על פיזיקה, כל אלה שודרגו באמצעות חידושים חשובים כדי להציע חבילה יותר שלמה. המשתמשים יכולים לצפות ליותר מ-1,800 שיפורים ותיקונים.
 
בסיסי נתונים ברמה גבוהה וכוללניים הם לב ליבה של המומחיות של פרסגיס. משתמשי Creator ו-Terra Vista 15 יגלו את זרימת העבודה המאוחדת החדשה Material Classification, שתאפשר להכניס בקלות חיישנים למודלים תלת מימדיים ולפני קרקע. כדי להגדיל עוד את המהירות שבה המשתמשים יכולים ליצור לעצמם את מסדי הנתונים של פני השטח, CDB Rapid Updates מאפשר למפתחים לשלב במהירות שיפורים או שינויים במסד הנתונים שלהם המשמש כמקור. תוך דקות, המפתחים יכולים לשנות את מסדי הנתונים הקיימים שלהם כדי לשקף כל שינוי שנעשה בתווי הקרקע.
 
בנוסף, Terra Vista 15 משלב עכשיו כלי יצירה פרוצדורליים חדשים כדי לאפשר למשתמשים לבנות במהירות סביבות עירוניות גדולות. התהליך היעיל הזה נותן ללקוחות את האפשרות ליצור אוטומטית נתוני מקור של רשתות מורכבות מווקטורים. במקום לבזבז אין ספור שעות על פיתוח מסד נתונים תלת מימדי, המשתמשים יכולים להשתמש בשיטה החדשנית הזאת כדי להשיג מסד נתונים כזה הרבה יותר מהר תוך שמירה על המיתאם. לכל אזור בעולם, המפתחים יכולים ליצור מערכי תמונות, מפות קרטוגרפיות, מפות קלות וחומר רשת עם מיתאם מלא.
 
עם ביצועים מוגברים ואפקטים ימיים יותר מציאותיים, Vega Prime 15 מציע את היכולות הטובות ביותר בשוק ליצירת תמונות מחוץ לחלון. הוא נתמך על ידי זרימת עבודה ייחודית ליצירת תוכן, שבזכותה קל יותר מאי פעם ליצור מסדי נתונים מובנים של מערכות מידע ג"ג מרובי מתחמים של כל כדור הארץ הודות לפורמטים הפתוחים OpenFlight ו-CDB.
 
STAGE 15 מציע יצירה מהירה יותר של תרחישים ושיפורים בניווט קרקעי שבזכותם קל יותר מאי פעם להוסיף קהלים, תעבורה ושיירות להדמיות הקונסטרוקטיביות שלכם. עם תמיכת DIS/HLA עמידה ומדרגיות מסיבית, STAGE הוא הכלי האידיאלי לאימונים משותפים או לפעולות של משימות מבוזרות.
 
כדי להציג איך כל הכלים האלה משתלבים ביחד, פיתחנו דמו של תרחיש בקרה של פיקוח על גבול. התכונות של הדמו כוללות תחנת בקרה קרקעית, הדמיה של חיישנים אלקטרו אופטיים, אינפרא אדום ומכ"מ, הדמיה וירטואלית של כטב"מ, משימה נתמכת בינה מלאכותית וכוחות שמיוצרים על ידי מחשב. הדמו מדגיש איך M&S Suite 15 וכל החידושים שלה יתמכו בדרישות של ההדמיות החיות, הווירטואליות והקונסטרוקטיביות של הלקוח ויעזרו בתכנון ובניתוח שלהן.
 
כדי לצפות בתצוגה מוקדמת קצרה של הדמו, בקרו באתר https://www.youtube.com/watch?v=v8HlmAPN_5E
 
אודות פרסגיס
פרסגיס היא  מובילה גלובלית שמספקת פתרונות מסחריים של תוכנות מידול, הדמיה ותוכנות משובצות מסחריות לשוקי התעופה, ההגנה והביטחון והתשתיות הקריטיות. פרסגיס משלבת מסגרת פיתוח הדמיות פתוחה עם שירותים מקצועיים של מומחים כדי לעזור ללקוחות לייעל את זרימת העבודה בפיתוח, להפחית סיכונים בפרויקטים ולספק פתרונות כוללניים ברמה גבוהה. פרסגיס גם נמצאת בחזית התכנון של תוכנות תעופה עבור תצוגות תא טייס מאושרות. החברה משרתת מאות לקוחות בכל העולם, כולל רבים מהארגונים המכובדים ביותר בעולם כגון בואינג, לוקהיד מרטין, איירבוס, BAE Systems ו-CAE. למידע נוסף בקרו באתר www.presagis.com.
© 2015 Presagis Canada Inc. and/or Presagis USA Inc.. כל הזכויות שמורות.
פרסגיס משמעו
Presagis Canada Inc., Presagis USA Inc. ו/או Presagis Europe SA. השמות של חברות ומוצרים אמיתיים המוזכרים בזאת עשויים להיות סימני מסחר של בעליהם, בהתאמה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.