header 2

יום ראשון, 28 בפברואר 2016

SYZ Asset Management: שלוש שנים פנומנליות לקרן OYSTER Japan Opportunities


ז'נבה, 25 בפברואר 2016 (GLOBE NEWSWIRE):



הודות לניהול פרגמטי המשלב שכנוע וגמישות, הקרן OYSTER Japan Opportunities השיגה ביצועים מהטובים ביותר בדירוג ליפר על פני שלוש שנים ודורגה בעשירון העליון.



ניהול גמיש ואיתן המבוסס על שכנוע



ז'ואל לה סו, המנהל של קרן SYZ Asset Management בשלוש השנים האחרונות, עובד יחד עם יוקו אוצוקה, האנליסטית שלו. הם נוסעים ליפן בקביעות כדי לפגוש את החברות שהקרן מחזיקה, אבל גם כדי למצוא הזדמנויות השקעה חדשות. תהליך הניהול מבוסס על ניתוח פונדמנטלי שמטרתו לקבוע את הערך הפנימי של החברות שמנתחים. התיק, שיש בו בסביבות חמישים מניות, כולל חברות צמיחה בינוניות שפחות רגישות למחזור הכלכלי, אבל גם חברות גדולות שמטבען יותר רגישות למצב הכלכלי.



ביצועים עקביים בכל שלבי השוק



הקרן SYZ Asset Management רשמה ביצועים מצוינים על פני שלוש שנים: +80.1% לעומת +64.5% של Topix Total Return ו-+57.1% של המקבילות שלה1, ולכן היא מדורגת בעשירון העליון של דירוג ליפר. וכן, הודות לסגנון הניהול הגמיש, התנודתיות שלה היא בין הנמוכות ביותר בקבוצת המקבילות שלה ופרופיל התשואות שלה אסימטרי. בממוצע, הקרן יורדת פחות מהשוק ומרוויחה משוק עולה. הקרן מציעה לכן חלופה אמיתית לניהול פסיבי ורושמת ביצועים יותר עקביים בטווח הארוך מאשר הגישות של צמיחה או ערך.



שוק מניות שעולה בחדות, למרות ההקשר המקרו הכלכלי הלא יציב



למרות שהציפיות שיצרה האבנומיקה (הכלכלה של ר"מ יפן אבה), הכלכלה היפנית דשדשה במקום ב-2015, ואישרה שוב את חוסר יכולתה להשיג התאוששות בת קיימא. אבל בשלוש השנים האחרונות הבורסה ביפן רשמה ביצועים מהטובים ביותר בעולם, עלייה שנגרמה על ידי הגידול החזק ברווחים של החברות. לחולשה של הין בשלוש השנים האחרונות הייתה השפעה חיובית על התוצאות של חברות שמייצאות, אבל זה לא הגורם היחידי שמסביר את המגמה החיובית הזאת.



לדברי ז'ואל לה סו, הרווחיות של החברות הרשומות גדלה משמעותית בגלל ההתמקדות מחדש שלהן במרכזי מפתח (ערים גדולות) כמו גם החזרת היכולת לקבוע מחירים בגלל הצמצום בכושר הייצור העודף. בנסיעה האחרונה שלו ליפן, הוא גם הדגיש את היתרונות של המחסור בעובדים והקיטון באבטלה, שני נתונים חיוביים להמרצת הצריכה. הוא גם רואה בגידול המתמשך בתיירות הבינ"ל ליפן, שנובעת מהין החלש, עוד מוטיב חיובי.





מידע מנהלי



OYSTER Japan Opportunities



הסוגים הזמינים
דמי ניהול
עמלת ביצועים
Class C JPY PR
1.50%
10% יחסית*
Class R JPY PR
1.00%
10% יחסית*
Class C USD HP PR
1.50%
10% יחסית*
Class C EUR HP PR
1.50%
10% יחסית*
Class R EUR HP PRR
1.00%
10% יחסית*
Class N EUR HP PR
2.00%
10% יחסית*
Class I JPY PR
0.75%
10% יחסית*
Class I EUR HP PR
0.75%
10% יחסית*





* האחוז המצוין לגבי עמלת הביצועים מתייחס לביצועי יתר שנתיים נטו יחסית לנקודת המידוד הבאה: Topix Net TR (סימול TPXNTR, בין יפני).



פרופיל סיכון/ תשואה:

סיכון גבוה יותר                                  סיכון נמוך יותר

תשואה פוטנציאלית גבוהה יותר           תשואה פוטנציאלית נמוכה יותר

  1      2      3     4     5        6        7



                                                    

תשואות מצטברות נכון ל-01.02.2015 (Class R JPY PR)

תקופה
הקרן
Topix Total Return
שנה אחת
+ 17.4%
+ 5.8%
3 שנים
+ 80.1%
+ 64.5%
2015
+ 19.8%
+ 12.1%
2014
+ 8.8%
+ 10.3%



אפשר להשיג את התשקיף, המידע החשוב למשקיעים, תקנון ההתאגדות, וכן הדוחות השנתיים והחצי שנתיים על הקרן מהנציגים וסוכני התשלום.



לכל מידע נוסף, בבקשה התקשרו עם:

Moreno Volpi

טל. +41 (0)58 799 16 98

דואל: Email: moreno.volpi@syzgroup.com



הערה לעורך



אודות *SYZ Asset Management



SYZ Asset Management, חטיבת ניהול הנכסים המוסדי של קבוצת SYZ, מספקת פתרונות השקעה למשקיעים מוסדיים שוויצרים ובינ"ל, כמו קרנות פנסיה, חברות ביטוח, תאגידים וקרנות השקעות. SYZ Asset Management עומדת באמות המידה הגבוהות ביותר של ניהול נכסים מוסדי ושירות ללקוחותיה באמצעות המשאבים שלה עצמה בנוגע למחקר כלכלי וניתוח פיננסי , וגם בניהול תיקים וניהול סיכונים.



*כל התייחסות אל SYZ Asset Management (SYZ AM) במסמך זה, יש לפרש כהתייחסות לכל אחת או יותר מהישויות המשפטיות הרשומות להלן, תלוי בתחום השיפוט שבו המסמך מפורסם, בכפוף לזמינות של מוצרי ושירותי ההשקעות שמתייחסים אליהם בזאת למשקיעים פוטנציאליים או לקטגוריות של משקיעים באותם תחומי שיפוט.



SYZ Asset Management (Luxembourg) SA, SYZ Asset Management (Suisse) SA, SYZ Asset Management (Asia) Limited, SYZ Asset Management (Europe) Limited, SYZ (France) SAS



אודות קבוצת SYZ



קבוצת הבנקאות השוויצרית SYZ, שנוסדה בז'נבה ב-1996, מתמקדת בלעדית בניהול נכסים באמצעות שני עמודים משלימים: בנקאות פרטית יוקרתית וניהול נכסים. SYZ מעסיקה 580 עובדים ויש לה נכסים מנוהלים בסך של 40 מיליארד פר"ש (39 מיליארד אירו, 40 מיליארד דולר). בנוסף למשרד הראשי של הבנק בז'נבה, לחברה יש גם משרדים בציריך, לוגאנו, לוקארנו, מילאנו, מדריד, ברצלונה, בילבאו, סרגוסה, לונדון, לוכסמבורג, בריסל, פריז, דובאי, יוהנסבורג, מיאמי, נסאו והונג קונג.






אודות הקרנות OYSTER



OYSTER הן היצע קרנות ההשקעות UCITS של SYZ Asset Management, שפותחו על ידי SYZ Asset Management כדי לענות על הצרכים של בסיס לקוחות מגוון, כולל מקצוענים.  ה-"SICAV" (קרן נאמנות) הלוכסמבורגית הזאת עם הביצועים החזקים כוללת קרוב ל-30 קרנות משנה, שמכסות מגוון של סוגי נכסים, שווקים וסגנונות השקעה. OYSTER רשומה ו/או מופצת כיום במדינות שונות באירופה ואסיה, באמצעות רשת הפצה נרחבת. כדי להשביע את רצונם של לקוחות מבינים ותובעניים, SYZ Asset Management מפקידה את הניהול של קרנות OYSTER שלה בידיהם של מנהלי קרנות פנימיים וחיצוניים. כתוצאה של מספר אסטרטגיות, קרנות משנה מסוימות קיבלו פרסים עם הכרה בינלאומית.






מסמך זה הונפק בבריטניה על ידי SYZ Asset Management (Europe) Limited (מורשית ומאוסדרת על ידי FCA עם מספר סימוכין 666766)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.