header 2

יום שני, 8 במאי 2017

Rimini Street מפרסמת תוצאות כספיות ראשוניות לרבעון הראשון של 2017


הכנסה של 49 מיליון דולר – עלייה של 42% מהרבעון המקביל אשתקד


הכנסה נדחית של 165 מיליון דולר – עלייה של 44% מהרבעון המקביל אשתקד


סך חיובים בחשבונית של 50 מיליון דולר – עלייה של 34% מהרבעון המקביל אשתקד


כ-1,900 לקוחות חתומים נכון להיום – עלייה של 40% מהרבעון המקביל אשתקד




תל אביב 8 במאי 2017,  (BUSINESS WIRE):

Rimini Street , רימיני סטריט, הספקית הגלובלית המובילה במתן שירותי תמיכה לתוכנות ארגוניות עבור המחזיקים ברישיונות SAP לתוכנות Business Suite, BusinessObjects ו־HANA Database, ועבור המחזיקים ברישיונות ORACLE לתוכנות Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Oracle Middleware, Hyperion, Oracle Retail, Oracle Agile PLM ו־Oracle ATG Web Commerce, הכריזה היום על תוצאות כספיות ראשוניות עבור הרבעון הראשון של שנת הכספים 2017, שהסתיים ב־31 במרץ 2017.



הכנסות שיא ומומנטום חזק



הרבעון הראשון של 2017 בחברה סוגר 45 רבעונים רצופים של צמיחה בהכנסות, ורושם הכנסות שיא בסך 49 מיליון דולר – עלייה של 42% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, וקצב הכנסות שנתי החוצה את רף 196 מיליון הדולר. כמו כן, ברבעון הראשון חייבה החברה חשבוניות בסך כולל של 50 מיליון דולר – עלייה של 34% מהרבעון המקביל אשתקד.



Rimini Street צירפה 109 לקוחות חדשים ברבעון האחרון, המהווים עלייה של 47% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת, והעלתה בכך את סך מאגר לקוחותיה עד היום לכדי 1,875 – עלייה של 40% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת.



תוצאות נוספות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2017:

·       ההכנסות הנדחות עלו ב־44% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והגיעו ל־165 מיליון דולר.

·       החיובים עלו ב־16% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והגיעו ל־50 מיליון דולר.

·       ספירת העובדים הפעילים ברחבי העולם עלתה ב־25% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והיא עומדת על 866 אנשי מקצוע, נכון ל־31 במרץ 2017.



המידע שלעיל הוא ראשוני, וכפוף להשלמת הסקירה הפיננסית של סוף רבעון הכספים של החברה.



רבעון ראשון של 2017: דגשים והישגים מרכזיים

·       הוכרז על מינוי מנהל כספים ראשי (CFO) חדש, תומאס סאבול, שיקבל אחריות לכל ההיבטים הפיננסים של החברה. מעבודתו הקודמת בחברות הייטק, מביא עמו סאבול לתפקיד זה ניסיון עשיר בהובלת חברה ציבורית, בפן התפעולי והכספי גם יחד.

·       הוכפל מספרם של לקוחות SAP ו־ORACLE שהצטרפו ל- Rimini Street, מישראל וממזרח אירופה, והוכרז על צמיחה ועל השקעה חזקות ומתמשכות באזור דינמי זה.

·       נסגר מספר שיא של אירועי תמיכה ברבעון אחד – כמעט 7,000 אירועים על פני 44 מדינות – ושוב הושג ציון ממוצע של 4.8 מתוך 5.0 (5.0 הוא "מצוין") בשביעות רצון הלקוחות משירותי התמיכה. כמו כן, נרשם ממוצע של פחות מ־5 דקות זמן תגובה עבור כלל האירועים שדורגו בעדיפות מס' 1.

·       זכייה בחמישה פרסים עבור מצוינות בשירות לקוחות, הכוללים פרס עבור חברת השנה, החברה הידידותית ביותר ללקוח והשירות החדשני ביותר, וכן שני פרסיStevie  עבור מובילת השנה בשירות לקוחות ועבור מחלקת שירות הלקוחות של השנה.

·       עד היום הופצו ללקוחות בכל העולם מעל 130,000 עדכונים בנושאי מס, חוקים ותקנות.

·       הופעה ב־16 כנסים ואירועים עולמיים של מנהלי רכש מובילים, ובכלל זה ועידות בסידני שבאוסטרליה, בסאו פאולו שבברזיל, ובוועידה לארכיטקטורה ארגונית שעורכת Gartner בטוקיו שביפן.

·       הקדשת מספר רב של שעות התנדבות והעברת תרומות כספיות למטרות צדקה בכל העולם, דרך קרן Rimini Street.



"תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2017 של Rimini Street והשגת צמיחה לאורך 45 רבעונים רצופים משקפות הן את הביקוש העולמי החזק שקיים לתמיכת פרימיום עטורת פרסים, והן את העובדה שהיישום שלנו ממוקד היטב בתכנית העסקית", אומר מנכ"ל רימיני סטריט, שת' ראבין. " Rimini Streetתמשיך להוביל את שוק התמיכה בתוכנות ארגוניות, עם פתרונות תמיכה עתירי הערך  ומרובי החדשנות שניתן להשיג כיום".



אודות  Rimini Street



חברת Rimini Street היא מובילה עולמית באספקת שירותי תמיכה לתוכנות ארגוניות. החברה הגדירה מחדש את שירותי התמיכה לארגונים מאז 2005, בזכות תכנית חדשנית וזוכת פרסים, המאפשרת לבעלי רישיונות Oracle ו־SAP לחסוך עד תשעים אחוזים מסך עלויות התמיכה שלהם.

לקוחות Rimini Street יכולים להישאר עם גרסת התוכנה הנוכחית שלהם, ולהימנע משדרוגים במשך 15 שנה לפחות. כ-1,900 ארגונים גלובליים בחרו ב-  Rimini Street כספקית התמיכה העצמאית האמינה שלהם, וביניהם ארגונים הנמנים עם רשימת ה- Fortune 500, ארגונים בגודל בינוני וארגוני המגזר הציבורי, לצד ארגונים נוספים מטווח רחב של תעשיות.



לפרטים נוספים, בקרו אותנו באתר http://www.riministreet.com, עקבו אחרינו בטוויטר: @riministreet או חפשו אותנו בפייסבוק וב־LinkedIn.



הצהרות צופות פני עתיד:



הודעה זו עשויה לכלול הצהרות הצופות פני עתיד. השימוש במילים "מאמין", "עשוי", "יכול", "תכנון", "אומדן", "ימשיך", "ציפייה", "נועד", "צפוי", וכל ביטוי דומה אחר, מעידות על הצהרות הצופות פני עתיד. ניסוחים אלה כפופים לסיכונים ולחוסר ודאות, ומתבססים על הנחות שונות. אם הסיכונים יתממשו או ההנחות יתגלו כבלתי נכונות – עשויות התוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות המשתמעות מהצהרות צופות פני עתיד אלה. חברת Rimini Street אינה מתחייבת בשום צורה שהיא לעדכן הצהרות או מידע צופה פני עתיד מסוג זה, שנכונותו תקפה נכון תאריך הודעה זו בלבד.



# # #



השם Rimini Street והלוגו של Rimini Street הם סימני מסחר של חברת Rimini Street, Inc.. כל שאר השמות והמוצרים הארגוניים עשויים להיות סימני מסחר של בעליהם בהתאמה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.