header 2

יום רביעי, 3 במאי 2017

ישראל שוברת שיא גינס בפילאטיס!

באירוע הפנינג של ספורט, בריאות וכושר, הכולל אקספו מרהיב (הכניסה אליו חופשית)
ביום שישי ה- 5/5/17 יתקיים לראשונה בישראל, אירוע הפילאטיס הגדול בעולם לשבירת שיא גינס העולמי, לרגל ציון 40 שנות פילאטיס בישראל, בהשתתפות אלפי מתאמנים, במעמד שרת התרבות והספורט וראש עיריית ת"א, ובשיתוף פעולה עם דלתא פיט. האירוע יכלול תרגול מתיחות עם נטע ריבקין, ולאחריו שיעור הפילאטיס  הגדול בהנחיית דליה מנטבר, ושיר מחווה של ריטה.  לאחר מכן יעלה צוות הום ספלייס – גו אקטיב להפעלה דינאמית של המשתתפים.
המטרה של כולנו  – לשבור שיא גינס כחול לבן, לעקוף את תורכיה (מחזיקת השיא) ולהפוך את ישראל
למעצמת הפילאטיס הגדולה בעולם.

ההשתתפות בשיעור אינה דורשת ידע מוקדם או ניסיון בפילאטיס. רצוי לצפות ולתרגל בעזרת סרטוני התרגילים שיופיעו בשיעור, המופיעים ביו טיוב, בפייסבוק ובאתר האירוע.

שיגעון הפילטיס הישראלי כובש את שיא גינס, לרגל ציון 40 שנות פילאטיס בישראל. השיא המוחזק כיום ע"י התורכים נשבר על ידם ב- 2013 באירוע בהשתתפות 3,486 נשים. האירוע השואף לארח כ-5,000 משתתפים יתקיים בהנחיית דליה מנטבר, בחסות ראשית של DELTA FIT, ובחסות: רונית רפאל, דו פונטו תכשיטים, מי עדן, CREMA ולאשה, וזוכה לתמיכת עיריית ת"א ומשרד התרבות והספורט, במעמד השרה מירי רגב ורון חולדאי, ועומד בסטנדרטים ובנהלים הקשוחים של שיא גינס.

אירוע הספורט וההפנינג יפתח לקהל הרחב בשבע בבוקר באקספו מרהיב וססגוני של מוצרי ספורט, אופנה ולייף סטייל – חנות קונספט של דלתא, מתחם טיפולים של רונית רפאל, בר מרכזי בחסות HOEGAARDEN ROSEE, דוכנים, חנויות ובתי קפה. אל הבמה המרכזית, תעלה המתעמלת האולימפית נטע ריבקין שתגיש תרגילי חימום לקראת עלייתה של דליה מנטבר, שתנחה יחד עם צוות המדריכים את שיעור הפילאטיס הגדול שיארך כ-45 דקות.  

עלות ההשתתפות באירוע היא 65 ₪ כולל מתנה – מזרון +ערכת מוצרים מפנקת של נותני החסויות ובקבוק ליטר של מי עדן שיחכה למשתתפים בעמדה -  מחיר הזהה למחירו של שיעור פילאטיס סטנדרטי, ומקנה השתתפות בשיעור לא סטנדרטי... הנחות נוספות (דרך קודי הנחה) למנויי לאישה, חברי עמוד הפייסבוק של עיריית ת"א, חברי דיגיטל, חברי מועדון דלתא פיט ועוד. בנוסף, תהיינה למעלה מ- 100 הגרלות יקרות ערך, בין המשתתפים.

לאתר האירוע:  http://pilatesrecordil.co.il/
טלפון להרשמה : 7793499 09

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.