header 2

יום שני, 29 במאי 2017

: לקראת עונת החתונות, הקוסמטיקאי המוביל אלדד אביגד משיק את: Extreme makeover סדרת טיפולים ייחודית שתכין את עורך לאירוע המרגש של חייך בתוך כחודש בלבד!

לקראת החתונה, האירוע המרגש של חיינו אנו נמצאים בעיצומן של אינסוף הכנות.
המכנה המשותף לכולנו, הוא רשימה מפורטת של מה יש לשפר ורצון עז להראות במיטבנו, וכל זאת על מנת להתכונן כראוי להשלים לפני ובזמן מינימלי. בין מגוון ההכנות לקראת היום המרגש רכישת השמלות הטרנדית והפריטים האופנתיים תרצו בוודאי להגיע עם עור פנים חלק וזוהר ובמיטבו.

במיוחד לקראת האירוע , הקוסמטיקאי המוביל אלדד אביגד מדריך מותג העל אלכס קוסמטיקס מגרמניה משיק את: סדרת טיפולי  Extreme makeover - סדרת טיפולים ייחודית ואקסקלוסיבית שתכין את עורך לאירוע המרגש בתוך כחודש ימים בלבד !

סדרת טיפולי Extreme makeover הינה סדרת טיפולים אינטנסיבית המורכבת מכ -2-6  טיפולים ממוקדים לעור הכוללים טיפולי פנים לניקוי ושיפור העור, טיפולי פילינג עמוק, הזרקות להעלמת כתמים, עיצוב לחיים שפתיים וכהות סביב עור העיניים.  ייחודה של סדרת טיפולי Extreme makeover בכך שהיא מעניקה תוצאות דרמטיות הנראות לעין בזמן מינימלי וכוללת בתוכה סדרת טיפולי פילינג של חברת "אלכס קוסמטיקס"  מגרמניה.

הסדרה מבוססת על צמחים אורגנים בוטניים ללא חומצות, סדרת פילינג סקין טק מלטשת את העור ויוצרת תוך שבוע עור פנומנלי ללא פגמים,  התוצאות מהירות ונראות לעין כבר לאחר שבוע בלבד!! 

מה ייחודו של טיפול פילינג?
טיפול פילינג מנקה ביסודיות את עור הפנים על ידי  קילוף של התאים המתים משכבת העור העליונה. הפילינג של אלכס קוסמטיקס מורכב מ-14 סוגים של צמחים שונים פיט והורמונים מינרלים יסודות קורט ועוד.. הפילינג ייחודיי היות וניתן לשלוט על תוצאות הטיפול באמצעות דגש על אזורים בעייתיים.
הפילינג מבוסס על בסיס צמחי ללא חומצות מה שמאפשר טיפול בו 365 יום בשנה! לאחר 5 ימים בלבד העור רענן וזוהר. בזמן עיסוי העור משתחררים פנימה כל המרכיבים הפעילים שבפילינג החומרים נשארים בעור בתום הטיפול וממשיכים לעודד מטבוליזם תקין ואספקת חמצן לשכבה האפידרמית.
בפילינג העמוק של חברת סקין טק ניתן לראות תוצאה מדהימה לאחר שבוע בלבד! אני קורא לפילינג הזה מתיחת פנים ללא ניתוח!

לדברי הקוסמטיקאי אלדד אביגד : "חידוש העור באמצעות פילינג מקצועי שמירה תוצאות הטיפול ותחזוקה על ידי חומרים פעילים המותאמים לפי סוג העור וסוג הבעיה המאפיינת אותו. בסיום שדרוג ועיצוב הפנים על ידי הזרקת חומרי מילוי זמניים וקבועים.
את ההזרקות מבצע רופא מומחה בתחום האסטטי בעל ניסיון עשיר בתחום. 
אביגד מוסיף " אני מתחייב להעלמת כתמים, צלקות שנגרמו מתאונה או אקנה לסוגיו בעור בוגר או בעור צעיר. את סדרת הטיפולים ניתן ליישם בכל אזור שרק תחפצו כולל הגוף! פיסול גוף – הזרקות בחומצה היאלורונית ייעודיות לחזה, ירכיים והישבן שיעניקו  לך תוצאות מופלאות.
פילינג להעלמת סימני מתיחה עור רפוי וכתמים שנגרמו מאקנה או מחלת עור".

טווח מחירים -1000 ועד 10,000 משתנה בין לקוח/ה ללקוח/ה


אודות סטודיו ביוטי אלדד אביגד: 
אלדד בעלים ומנהל של קליניקה מובילה בפתח תקווה, בסמוך לקניון סירקין.  בקליניקה אלדד מציעה ללקוחותיו גברים ונשים כאחד טיפולי פנים ויופי ייחודיים , איפור קבוע, איפור כלות וטיפולים קוסמטיים/אסטטים מתקדמים. אלדד בעל וותק וניסיון עשיר בתחום מזה 15 שנה. עבד כמאפר מוביל ומדריך למקצועות היופי במותגי על מובילים בענף היופי.
במקביל לניהול קליניקה משגשגת אביגד נבחר למדריך הראשי של חברת הקוסמטיקה הבינלאומית  "אלכס קוסמטיקס"  תפקיד בכיר הדורש ממנו להישאר מעודכן תמיד בטרנדים החמים ביותר של עולם הקוסמטיקה בחו"ל.את ההכשרות המקצועיות רוכש אביגד בגרמניה. אלדד הינו מרצה מבוקש בבתי ספר לאיפור וקוסמטיקה בארץ ,  בזכות הניסיון שצבר לאורך השנים אלדד נחשב לגורו מוביל בתחומו.ומתחייב לתוצאות נראות לעין מטיפול ראשון!!

****************
לפרטים נוספים ותיאום: אלדד אביגד קוסמטיקאי מוביל בתחומו
טלפון לתיאום: 052-378-2301


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.