header 2

יום שלישי, 9 במאי 2017

InnovMetric מדווחת על מכירות שיא של רשיונות ל-PolyWorks® בכל העולם בשנת הכספים 2016


קוויבק סיטי, 8 במאי 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

 InnovMetric Software Inc., הספקית המובילה של פתרונות תוכנה מטרולוגיים תלת מימדיים אוניברסליים, הודיעה היום בגאווה שהביקוש הכלל עולמי ל-PolyWorks® בשנת הכספים 2016 (שהסתיימה ב-31 במרץ 2017) הוביל לגידול של 20% בהכנסות מהמכירות הגלובליות בהשוואה לשנת הכספים הקודמת. הגידול הזה נגרם על ידי מכירות של 3300 רשיונות חדשים של PolyWorks, שיא של כל הזמנים.

הגידול במכירות של PolyWorks בשלושת השווקים הגדולים ביותר באסיה, סין יפן והודו, הגיע לשיעור מרשים של 35%. יתר על כן, המכירות של חוזי תמיכה/ תחזוקה של PolyWorks בצפון אמריקה ובמדינות מערב אירופה גדלו אף הן משמעותית, ב-30% ו-40%, בהתאמה.

"2016 הייתה רגע מכונן בתולדות החברה שלנו: השגנו את החזון שלנו מ-2006 לספק פלטפורמת תוכנה מטרולוגית תלת מימדית אוניברסלית על ידי איחוד העולמות של מטרולוגיה נישאת ו-CNC CMM. למרות שהיא הישג מרשים לכשעצמה, מה שהפך את PolyWorks 2016 לציון דרך בענף המטרולוגיה היא העובדה שהיא סיפקה זרימת עבודה מטרולוגית תלת מימדית אוניברסלית אמיתית. מפעילים של מטרולוגיה נישאת ו-CNC CMM יכולים עכשיו להגדיר ולבצע את תוכניות המדידה שלהם, ולבחון את תוצאות המדידות, באמצעות אותם כלים ושיטות במודול תוכנה אחד", אמר מרק סוסי, נשיא InnovMetric. "מבחינה מסחרית, זאת הייתה גם שנה של שינוי כי הלקוחות הגדולים שלנו שמייצרים ציוד היו צריכים לבצע הערכה של כל האפשרויות להפחית עלויות שמביאה פלטפורמה אוניברסלית לפני שיאמצו את החזון הייחודי שלנו. הגידול המצוין במכירות של רשיונות לתמיכה/ תחזוקה ברחבי העולם מראה ש-PolyWorks 2016 קונה אחיזה ומתחילה להכות שורש. אלה חדשות מלהיבות שיובילו להזדמנויות מכירה גדולות בשנת הכספים 2017 כשאנו מתכוננים לציין את מכירת הרישיון ה-20,000 של PolyWorks ביוני".

אודות InnovMetric Software

InnovMetric Software Inc., שהוקמה ב-1994 ומרכזה בקוויבק, הפרובינציה של קוויבק, קנדה עם חברות בת ברחבי העולם, היא הספקית המובילה של פתרונות תוכנה מטרולוגיים תלת מימדיים אוניברסליים. ארגוני הייצור התעשייתי הגדולים ביותר בעולם (טויוטה, GM, פולקסוואגן, הונדה, BMW, דיימלר, פורד, רולס רויס, פראט אנד וויטני, בואינג, אמבראר, בומברדייה, אפל ורבים אחרים) סומכים על פתרונות התוכנה PolyWorks® של InnovMetric והשירותים הטכניים הקשורים כדי למקסם את היתרונות של טכנולוגיות מדידה תלת מימדיות ביישומי ההנדסה והייצור שלהם.

עם חברות הבת והמיזמים המשותפים שלה, יש ל-InnovMetric יותר מ-250 עובדים ב-14 מדינות: קנדה, ארה"ב, מכסיקו, ברזיל, צרפת, איטליה, ספרד, הולנד, שוודיה, טורקיה, הודו, תאילנד, סין ויפן. למידע נוסף, בקרו בבקשה: www.innovmetric.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.