header 2

יום חמישי, 18 במאי 2017

פלטפורמת הנראות של גיגמון זמינה כעת גם בענן

גיגמון (GIGAMON), המובילה בפתרונות נראות רשת (Network Visibility) מכריזה על פלטפורמה חדשנית עבור שירותי הענן של אמזון, הזמינה בחנות המסחר של AWS. בעוד היקף הנתונים בענן הציבורי הולך וגובר, פלטפורמת הנראות של גיגמון מספקת נראות אוטומטית לעומסי העבודה באמזון, תוך שהיא משפרת את ההיקפים, הביצועים והיעילות של כלי האבטחה והניטור הקיימים ברשת.

שיתוף פעולה זה מעניק לגיגמון מעמד של שותף רשת של אמזון ((APN, שמטרתו להקל על הלקוחות לשלב וליישם את הפתרון של גיגמון. תהליך ההצטרפות לאמזון כלל הערכות רבה ועמידה בקריטריונים של אמינות, אבטחה, ביצוע וארכיטקטורת מוצר, כולל יישומים בזמן אמת ללקוח. היעדים אותם הציבה לעצמה גיגמון ממחישים את יכולתה לספק אפליקציות אבטחה מהירות, משופרות ומתאימות לעומסי העבודה באמזון. בנוסף, קיבלה גיגמון גם מעמד של שותף במגזר הציבורי בשל היכולות שלה לענות על דרישות אבטחה מחמירות ומוכנות לתמוך במגזר זה.

"כעת כשפתרונות גיגמון זמינים גם בתשתיות הענן של אמזון, צוותי תפעול ואבטחה יכולים לרכוש נראות בענן ההיברידי", מסר כפיר בירנבוים, מנהל פעילות אזורי בגיגמון. פלטפורמת הנראות של Gigamon מאפשרת ללקוחותינו להאיץ את אסטרטגיית ה Lift and Shift שלהם בזמן  שהם מעבירים שירותים לסביבת הענן".

חברת גיגמון, היא מובילת שוק עולמית בתחומה, עם קצב גידול מרשים של 45% בשנים האחרונות ונתוני מכירות X3 מהמתחרה הקרובה ביותר. לאחרונה השיקה חברת גיגמון פתרון חדשני לפתיחת תעבורת SSL, זאת בנוסף למעל מ- 300 תכונות חדשות המתורגמות לערך מיידי עבור לקוחותינו. בחברה מועסקים למעלה מ- 750 עובדים והיא עברה התרחבות גם בישראל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.