header 2

יום ראשון, 7 במאי 2017

מנקיינד ו-One Drop ישתפו פעולה בהשגת תוצאות בריאות טובות יותר לאנשים עם סוכרת


ולנסיה, קליפורניה וניו יורק, 4 במאי 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

MannKind Corporation (Nasdaq:MNKD) מנקיינד ו-One Drop הודיעה היום שהן חתמו על מזכר הבנות להתקשר בהסכם לשיתוף פעולה שירחיב את פלטפורמת שירות המנויים והבריאות הדיגיטלית של One Drop -- שכיום מספקת אספקה בלתי מוגבלת של בדיקות סוכר בדם ותמיכה באמצעות אפליקציה בזמן אמת 24/7 ממומחי סוכרת -- על ידי הוספת Afrezza כמוצר אינסולין עם פעולה מהירה.

שיתוף הפעולה המתוכנן יכלול שלושה תחומים ממוקדי צרכנים:

1.     יוזמות של גישה, חיסכון בעלויות ונוחות, שמיועדות לפשט את המורכבות של להתחיל ולהמשיך ליטול אינסולין בזמן הארוחות.

2.     הדרכה ומעורבות מותאמות אישית שמיועדות לעזור לאנשים שנוטלים Afrezza להשיג את היעד המומלץ של האגודה האמריקנית לסוכרת (ADA) - A1C של פחות מ-7%.

3.     לתכנן חידושים סביב אריזות ופיתוח משאף Afrezza שניתן לשימוש חוזר עם טכנולוגיית בלוטות' מוכללת.

"כשהעלויות של אינסולין מרקיעות שחקים, שיתוף הפעולה המוצע הזה הוא צעד חיוני בכיוון הנכון", אמר ג'ף דצ'יס, המנכ"ל והמייסד של One Step. "One Drop התחילה עם המטרה להביא טיפול בסוכרת נגיש כספית ופיזית לכל מי שחי עם סוכרת ברחבי העולם. באמצעות השותפות הזאת עם MannKind, נמשיך לפעול ללא לאות כדי להעצים כל אדם עם סוכרת להשיג תוצאות בריאות טובות יותר באמצעות שימוש בשיטות מתן אינסולין מודרניות שמפחיתות את הנטל של ניהול הסוכרת ומגדילות את המעורבות בטיפול עצמי".

"המורכבות והתמריצים הסותרים של מערכת הברית בארצות הברית לא ערוכים לעזור לאנשים עם סוכרת שנוטלים אינסולין להשיג תוצאות אופטימליות, כי אנחנו רואים ששבעה מתוך עשרה אנשים שנוטלים אינסולין בזמן הארוחה לא השיגו את יעד ה-ADA של A1C נמוך מ-7%", אמר מייקל קסטנגה, המנהל המסחרי הראשי של MannKind Corporation. "למרות שאינסולין בהזרקה קיים כבר עשרות שנים, 20% מהמשתמשים מדלגים על זריקות באופן קבוע. בכוונתנו להעצים אנשים עם סוכרת לקחת שליטה על הבריאות שלהם על ידי התנסות במשהו אחר".

"אנחנו מאמינים שטיפול בסוכרת כשירות דיגיטלי משולב במלואו הוא הדרך היחידה שבה נכופף את עקומת העלויות עבור המשלמים והספקים, ובה בעת נספק תוצאות בריאות שנתמכות בראיות שיכולות לגדול", המשיך דצ'יס. "העבודה עם חדשנית כמו MannKind, עם מוצר אינסולין בזמן הארוחה נשאף לא פולשני שיעיל מבחינה קלינית, מציעה הזדמנות מלהיבה לקדם את משימתנו לשפר ללא לאות את החיים של כל אדם עם סוכרת וסמארטפון".

One Drop הציגה לאחרונה ממצאים ממחקר רטרוספקטיבי שמוכיחים שהמשתמשים באפליקציה One Drop | Mobile מדווחים על שיפור גדול ברמות הסוכר בדם, הפחתה של A1c בנקודת אחוז אחת (מ-8.2% ל-7.2%) אחרי 2 עד 12 חודשי שימוש בלבד ב-One Drop | Mobile.[1]

One Drop גם שיתפה נתונים מקדמיים שנאספו מאנשים עם סוכרת שהשתמשו ב-One Drop | Mobile וב-One Drop | Experts במשך ארבעה שבועות רצופים בלבד, שמראים שמשתמשי One Drop:

·       הפחיתו את הסוכר הממוצע בדם ב-27 mg/dL

·       הפחיתו את הסוכר הממוצע בדם מ-185 mg/dL (A1c 8.1%) ל-158 (A1c 7.1%)

·       הפחיתו את האחוז הממוצע של הקריאות של סוכר גבוה בדם מ-19% ל-4%

·       הכפילו כמעט את האחוז של הקריאות של סוכר בדם שבתוך התחום

·       עקבו בעקביות אחרי המזון והסוכר בדם במשך הזמן[2]

בחודשים הקרובים One Drop תציג את התוצאות המלאות של כמה מחקרים קליניים שנערכו בשנה האחרונה. בסך הכל המשתמשים של One Drop | Mobile תרמו יותר מ-280 מיליון נתוני בריאות ראשוניים, ש-One Drop מנתחת כדי לספק תובנות רבות עוצמה שמשפרות את תוצאות הבריאות של אנשים עם סוכרת, וגם חיסכון בעלויות מוכח מיידי לאנשים עם סוכרת ולנותני השירות שלהם.

"הגישה שלנו היא לקדם טיפולים מסורתיים על ידי מתן גישה טובה יותר לטיפול מדרגי, יותר מתן מידע, יותר נוחות, עלויות נמוכות יותר וחוויית משתמש משופרת", אמר דצ'יס. "בסופו של דבר, אנחנו חייבים לספק תוצאות. יותר מדי מונח על כף המאזניים בשביל 'עסקים כרגיל'".

אודות MannKind Corporation



MannKind Corporation מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בגילוי ופיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. MannKind מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו MannKind מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על MannKind. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של MannKind להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-MannKind מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.

_______________

1 Osborn, C. Y., et al. (2017, March). המשתמשים באפליקציה של One Drop מדווחים על שליטה גליקמית טובה יותר. הצגת פוסטרים הוצגה במושב המדעי ה-38 של האגודה לרפואה התנהגותית, סן דייגו, קליפורניה.

2 Osborn, C. Y., et al. (2017, March). האפליקציה One Drop | Mobile  ותוכנית המומחים הם נתמכות בראיות ומשפרים את הסוכר בדם. הצגת פוסטרים הוצגה במושב המדעי ה-38 של האגודה לרפואה התנהגותית, סן דייגו, קליפורניה.

3 האגודה האמריקנית לסוכרת מכירה בשירות מתן המידע הזה כעומד בתקן הלאומי של התמיכה והלימוד של ניהול עצמי של הסוכרת.

אודות One Drop

One Drop ואן דרופ (Informed Data Systems Inc.) היא חברת בריאות דיגיטלית שרותמת את העוצמה של מחשוב נייד ומדע הנתונים כדי לשנות את החיים של כל אדם עם סוכרת.

המוצרים של One Drop כוללים את שירות המנוי החודשי הראשון אי פעם שמספק טיפול בסוכרת שהוא יעיל מבחינה קלינית ונגיש מבחינה כספית ופיזית. בעלות של פחות מההשתתפות העצמית החודשית, המנויים של One Drop מקבלים:

·        One Drop | Chrome עם הספקה בלתי מוגבלת של בדיקות: One Drop | Chrome לא רק עומד בתקנים הכי גבוהים של דיוק קליני, אלא גם מעביר דרך הסלולר נתוני סוכר בדם ישירות לענן דרך האפליקציה One Drop | Mobile עבור iOS ואנדרואיד. מקלונים לבדיקת סוכר בדם מסופקים לפי דרישה ללא הגבלה למנויי One Drop עד הדלת - בלי מרשמים, בלי ביטוח, בלי לקבוע תור ובלי טרחה.

·        One Drop | Experts לטיפול בכל זמן: One Drop | Experts מוציא את מתן המידע על סוכרת מהמרפאה ומכניס אותו לחייהם של אנשים עם סוכרת. לכל מנוי של One Drop | Premium יש את "המומחה" שלו (מספק מידע על סוכרת מוסמך) שזמין 24/7 להדרכה, תמיכה וטיפול בכל זמן. המומחים מספקים תוכניות ריפוי דיגיטליות מותאמות אישית, כולל מתן מידע על סוכרת שמוכר על ידי ADA[3], כדי לעזור לאנשים עם סוכרת להגדיר ולהשיג את יעדי ניהול הבריאות שלהם. המנויים יכולים לתקשר עם המומחים שלהם בכל זמן באמצעות צ'ט בתוך האפליקציה. כל הנתונים שנרשמים באפליקציה זמינים למומחים בזמן אמת, ומאפשרים להם לספק הדרכה התנהגותית רלבנטית ברגעים שהמנויים הכי צריכים אותה. אין צורך לקבוע תורים.

·        One Drop | Mobile: One Drop | Mobile הוא פתרון לניהול סוכרת מבוסס ענן זוכה פרסים שמסופק כולו דרך אפליקציית סלולר ב-iOS ואנדרואיד. Drop | Mobile מספק נתונים וניתוחים של סוכר בדם, בזמן אמת והיסטוריים, למנויים ולספקי שירותי הבריאות שלהם, ומאפשר להם לראות קשרים בין התנהגות בריאותיות ספציפיות ותוצאות בריאותיות. One Drop | Mobile גם כולל אפליקציית Apple WatchOS עם כל הפונקציות כדי להתחבר לנתוני סוכרת ולנתח אותם בתנועה. One Drop | Mobile היא הפלטפורמה היחידה לניהול סוכרת שמציעה טיפול עצמי מקיף, תמיכת עמיתים ותמיכת מומחים הכל במקום אחד.

One Drop גם מציעה פתרון ארגוני, One Drop | Professional, לחברות ביטוח, רשתות של ספקי שירותי בריאות ומעסיקים עם ביטוח עצמי כדי להוריד דרמטית את העלות של טיפול באנשים עם סוכרת.

הפתרון One Drop | Mobile זמין להורדה חינם. One Drop | Chrome נמכר בלעדית על ידי One Drop (iOS, Android ו-http://onedrop.today/), אמזון (http://www.amazon.com) ואפל (http://store.apple.com). שירות המנויים לצרכנים של MannKind זמין לרכישה בחנויות האפליקציות (iOS ו-Android) וב-http://onedrop.today.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.