header 2

יום חמישי, 9 במרץ 2017

מנקיינד וצ'רלס מאטוקס מודיעים על REVERSED - סדרת הדוקו- ריאליטי הראשונה באמריקה שמטפלת בסוכרת


ולנסיה, קליפורניה, וטמפה, פלורידה, 8 במרץ 2017, (GLOBE NEWSWIRE) :

MannKind Corporation מנקיינד ו-Bella & Elle Media LLC מודיעות על מתן החסות של MannKind ל-Reversed, סדרה שמטרתה ללמד את משתתפי וצופי התוכנית על התוצאות של סוכרת שלא מנוהלת היטב וההשפעה שלה על חייהם. Reversed תשודר בערוץ החיים של דיסקברי בקיץ 2017.

היוצר של Reversed הוא השף הסלב והפעיל בנושא סוכרת צ'רלס מאטוקס. המפיק שזכה בפרסים וסופר רבי המכר ינחה את Reversed, כשהתוכנית עוקבת אחרי אנשים שנפגעו מסוכרת ומאבקם לשנות את התזונה, הפעילות הגופנית ודפוס החשיבה שלהם לגבי המחלה. ב-Reversed ישתתפו מומחים כגון מספקי מידע על סוכרת, אנדוקרינולוגים, מטפלים, תזונאים ומאמנים, וגם סלבס אורחים שגם הם חיים עם סוכרת, כדי לעזור בעידוד את המשתתפים.

צ'רלס מאטוקס, האחיין של בוב מארלי האגדי, אמר: "הדוד שלי השפיע על העולם באמצעות מוסיקה והחזון שלי הוא להשפיע על הבריאות. Reversed היא על שינוי ההתנהגות של אנשים עם סוכרת. אני נרגש ש-MannKind הצטרפה ל-Reversed במשימה שלנו".

מייקל קסטנגה, המנהל המסחרי הראשי של MannKind Corporation, הוסיף: "MannKind מחפשת כל הזמן פלטפורמות כדי להגדיל את המודעות לאתגרים, ההזדמנויות וההצלחות שאנשים שחיים עם סוכרת נתקלים בהם כל יום. הפלטפורמות המשכילות של מר מאטוקס, שהוצגו ב-CNN, ד"ר אוז וטודיי שואו, מראות את החוזק והנחישות של אנשים שנאבקים כדי להפוך את חייהם לטובים יותר כשהם נלחמים בסוכרת. אנחנו נרגשים להיות שותפים לפעילות המתמשכת של מר מאטוקס להשכיל את הציבור".

אודות MannKind Corporation



MannKind Corporation מנקיינד (Nasdaq:MNKD) ו-(TASE:MNKD) מתמקדת בגילוי ופיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. MannKind מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו MannKind מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על MannKind. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של MannKind להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-MannKind מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.



אודות BELLA & ELLE MEDIA LLC


למידע נוסף בקרו באתר www.reversedyourhealth.com והירשמו לעדכונים על התוכנית ועל פעילויות אחרות שנעשות כדי לעזור להשכיל ולהעצים אנשים שנפגעו מהמחלה הזאת. שאלות על התנועה שהיא REVERSED אפשר להפנות לצ'ארלס מאטוקס בכתובת charles@charlesmattocks.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.