header 2

יום שני, 20 במרץ 2017

סיילספורס מרחיבה את ענן שירותי הבריאות שלה

חידושים בענן המיועד לשירותי הבריאות מאפשרים לספקי שירותי הבריאות כמו קופות החולים, בתי חולים ומרפאות לנהל ביעילות רבה יותר את הטיפול בחולים תוך הבחנה בין מגזרים שונים של חולים ובמטרה להגיש להם סיוע בצורה טובה יותר.

בכנס ניהול מידע ומערכות הבריאות העולמית (HIMSS), הודיעה חברת סיילספורס (,Salesforce סימול: CRM), החברה מספר אחת בעולם ה-CRM , על שורה של חידושים בענן שירותי הבריאות שלה: המרת לידים למטופלים בפועל, ריבוד סיכונים ופילוח מתקדם. ענן שירותי הבריאות של סיילספורס ((Health Cloud הוא פתרון לניהול קשרי חולים מבוסס ענן, אשר שם את החולים במרכז הטיפול. כמו כן, השותפים של סיילספורס מרחיבים את יכולות ענן שירותי הבריאות עם פתרונות  חדשים אשר יאפשרו לספקי שירותי הבריאות לנהל טוב יותר את החולים לאורך כל מסעות הטיפול שלהם בין המוסדות והמטפלים.

בשל הציפיות הגוברות של האוכלוסייה המתמצאת היטב בעולם הדיגיטלי של היום, ספקי שירותי הבריאות חייבים לחשוב מחדש כיצד הם מתקשרים עם חולים באמצעות טכנולוגיות חדישות. למעשה, 59% מהאוכלוסייה יבחרו ספק שירותי בריאות אשר באמתחתו שירותים דיגיטליים כגון אפליקציה לקביעת פגישות, קבלת חשבונות ונתונים רפואיים. 46% יבחרו רופא המציע גם טיפולים וירטואליים מול רופא שלא מציע כלל טיפולים מסוג זה. ספקי שירותי בריאות כיום מתמודדים עם אתגרים מרובים כגון הבאת חולים חדשים אל תוך שירותי הבריאות שלהם וכן זיהוי חולים שנמצאים בסיכון הגבוה ביותר ולהציע להם טיפול חכם יותר ואישי יותר המתאים לצרכיהם.

סיילספורס השיקה את ענן שירותי הבריאות כדי לתת לאנשי המקצוע בתחום פתרון שיעזור להם לשתף פעולה בצורה יעילה יותר, להבין טוב יותר המטופלים שלהם ולבנות קשרים חזקים כל צוותי הטיפול שלהם. כיום, סיילספורס מרחיבה את הפונקציונליות של ענן שירותי הבריאות כדי לסייע בניהול משאבים וסיכונים בדרכים חכמות יותר.
המרת לידים למטופלים קבועים מאפשרת להמיר בקלות חולים פוטנציאליים חדשים ליחסי טיפול ארוכי טווח, כל אחד עם תוכניות טיפול משלו וצוות טיפול הרלוונטי עבורו. לידים לחולים פוטנציאליים יכולים להימצא בענן המכירות של סיילספורס, בענן השירות או מאינטגרציה עם תיקים רפואיים אלקטרוניים (EHR), מחסני נתונים, מערכת לרישום חולים או מוקד טלפוני. ברגע שהמידע הזה עובר לענן שירותי הבריאות, ניתן להשתמש בנתונים על המטופלים כדי ליצור תוכניות טיפול ייחודיות, למפות קשרים עם מטופלים, תוך חיסכון בשעות רבות של הזנת נתוני עבודה מנהלית.

תהליך ריבוד סיכונים משתמש בכלי ניתוח בעל עוצמה כדי לסייע לרכזי טיפול לזהות ולהתמקד בחולים עם גורמי הסיכון הגבוהים ביותר. תוך שימוש מובנה ביכולות של Salesforce Analytics Cloud, ענן שירותי הבריאות מחשב כעת באופן אוטומטי את ניקוד הסיכון לכל מטופל בהתבסס על סטנדרטים של התעשייה. ספקי שירותי בריאות יכולים כעת לראות את הסיכונים לכל רוחב אוכלוסיית החולים שלהם, כך שהם יוכלו לספק טיפול ממוקד מונע לחולים הזקוקים לו ביותר.

פילוח מתקדם מאפשר לצוותי טיפול לסנן את אוכלוסיות החולים שלהם באמצעות נתונים קליניים ונתונים שאינם קליניים, כגון אבחונים ודמוגרפיה, כדי ליצור גישות ממוקדות להגעה למטופל. לדוגמא, רופא המשתמש בענן שירותי הבריאות יכול כעת לבצע פילוח במהירות לכל המטופלים מעל גיל 65 עם סוכרת, או חולים ששוחררו מניתוח ברך ב-30 הימים האחרונים, ולאחר מכן לשלוח לכולם בבת אחת תזכורות לקביעת פגישות מעקב, סקרים או חומרים חינוכיים, תוך חיסכון בזמן ושיפור תוצאות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.