header 2

יום שלישי, 28 במרץ 2017

ASUS ישראל משיקה 2 כרטיסים גרפיים חדשים למשחקי VR

חברת ASUS מכריזה על כרטיסים גרפיים המיועדים לגיימרים לביצועים מקסימליים במשחקי VR. ROG Strix GeForce GTX 1080 Ti ו- Turbo GeForce GTX 1080 Ti מצוידים במעבדים הגרפיים העדכניים ביותר של NVIDIA® GeForce, המספקים מהירות ביצועים גבוהה יותר של עד 35% ואפילו מתעלים על NVIDIA Titan X בגיימינג. הכרטיסים מגיעים עם מערכת קירור חדשה מסוג MaxContact שיחד עם שלושת המאווררים רשומי הפטנט מבטיחים קירור גבוה ב- 30% יותר וביצועים השקטים פי שלוש בהשוואה לאחרים. בנוסף מגיעים הכרטיסים עם טכנולוגיית סנכרון תאורה ASUS Aura Sync וכוללים את טכנולוגיית האוטו-אקסטרים – המשלבת חלקים באיכות פרימיום עם האמינות הגבוהה ביותר. הכרטיסים משלבים גם את טכנולוגיית ה- GPU Tweak II להגברת הביצועים דרך התוכנה ו- XSplit להזרמת המשחקים לרשתות כמו יוטיוב ו- Twitch.

דגם ROG Strix GeForce GTX 1080 Ti בעל שטח הגדול ב 40% על מנת לפזר את החום בצורה טובה יותר ומצויד בכל הטכנולוגיות המתקדמות שמציעה ASUS. הכרטיס משלב גם את טכנולוגיית ה- GPU Tweak II להגברת הביצועים דרך התוכנה ו- XSplit להזרמת המשחקים לרשתות כמו יוטיוב ו- Twitch.

זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים במחיר של החל מ 3699 ש"ח.


חברת ASUS מדורגת כיצרנית לוחות האם מס' 1 בעולם מזה 10 שנים רצופות ומכרה יותר מ- 500 מיליון לוחות אם מאז שנת 1989, אשר ידועים באמינותם ופשטות השימוש בהם.  חברת ASUS מדורגת גם כיצרנית כרטיסי המסך מס' 1 בעולם, כאשר כל כרטיסי המסך שלה מיוצרים בתהליך 100% אוטומטי והייחודי בתעשייה, המבטיח איכות ואמינות מרביות. החברה משווקת גם מבחר מוצרים המשלבים בתוכם את טכנולוגיית Aura Sync הבלעדית, המציבה רף חדש לביצועי תאורת RGB ומאפשרת להתאים ולסנכרן בהרמוניה מושלמת את תאורת המחשב. חברת ASUS מונה מעל 17,000 עובדים בכל העולם כולל צוות מחקר ופיתוח המורכב מלמעלה מ- 5,500 מהנדסים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.