header 2

יום חמישי, 2 במרץ 2017

ספירנט ונוקיה משתפות פעולה כדי להאיץ את בדיקות מחזור החיים של G5


ההתקנה של 5G כשירות מבצעת אוטומציה של הבדיקות של G5 ומפשטת אותן על בסיס עקרונות DevOps

ברצלונה, ספרד, 1 במרץ 2017, (BUSINESS WIRE):

Spirent Communications, ספירנט, ספקית מובילה בפתרונות הבטחת שירות במחזור החיים, ונוקיה הודיעו היום על התקנה מוצלחת של מעבדת 5G כשירות הראשונה מסוגה עבור מעבדות הבדיקות של תשתיות רשתות של נוקיה שנמצאות באואולו. מעבדת 5G כשירות (LaaS) מאפשרת אוטומציה ללא תקדים של הבדיקות של 5G כשהמטרה העיקרית היא להאיץ משמעותית את השחרור של פונקציות  של רשתות וירטואליות וארכיטקטורה פיזית. 5G LaaS גם מפשטת את השימוש במשאבי מעבדה משותפים בין צוותים ומקומות ג"ג, וזה משפר דרמטית את היעילות ואת החיסכון בעלויות.

המעבדות של נוקיה באואולו מובילות את ההתקנה הראשונית ובחרו את Spirent Velocity כפלטפורמת ה-LaaS שלהן. תכונה ייחודית של 5G LaaS היא פורטל בשירות עצמי, שנגיש בו-זמנית למאות משתמשים מכל העולם. הפורטל גם תומך באלפי מכשירים ועשרות אלפי חיבורים של 5G ותשתיות ותיקות. באמצעות הפורטל, המהנדסים של נוקיה יכולים במהירות להרכיב, לפרק או להשתמש מחדש במתקני בדיקה היברידיים ל-5G מכל מקום בעולם. ההתקנה של 5G LaaS באתרים נוספים של נוקיה כבר מתבצעת.

"היעדים שלנו עבור מעבדת 5G כשירות הם אוטומציה של בדיקות מחזור החיים של 5G ושיתוף יעיל יותר של משאבי בדיקות פיזיים ווירטואליים בין צוותים", אמר ראונו ג'וקלאינן, סגן נשיא לרדיו ואנטנות מתקדמות בנוקיה. "המומחיות של ספירנט באוטומציה ופלטפורמת המעבדה כשירות שלה Spirent Velocity היו קריטיות להתקנה המוצלחת באואולו. אנחנו צופים שנשיג האצה משמעותית בבדיקות מחזור החיים של 5G יחד עם הפחתה משמעותית בעלויות של תשתית הבדיקות כשנתקין את מעבדת 5G כשירות בכל נוקיה".

האוטומציה של בדיקות 5G מצריכה אינטגרציה של תמהיל מורכב של מתגי שכבה 1 אופטיים ו-RF, מתגי שכבה 2 ווירטואליים, יחידות בקרת הספק ותוכנה לניהול בדיקות. היכולת לבחור כבלים וליצור חיבורי RF בין מכשירים שעומדים בדרישות ניחות נתיבים שהוגדרו בקפדנות חיונית. יתר על כן, הספקת בדיקות אוטומטיות במודל של 5G LaaS מצריכה פונקציונליות מתוחכמת לשמירת משאבים, הרכבת טופולוגיות וניהול שינויים בסביבת הבדיקה. כדי לתמוך ב-5G LaaS בנוקיה, ספירנט התקינה את Spirent Velocity, פלטפורמת ארגון לסביבות מעבדה היברידיות וירטואליות- פיזיות, ששומרת את המצב  המלא של המעבדה ומבצעת שיתוף משאבים אוטומטי בין המשתמשים.

"התחלנו את השותפות הטכנולוגית שלנו עם נוקיה לפני קרוב לשנתיים", אמר פטריק ג'ונסון, המנהל הכללי של טכנולוגיות פלטפורמות אוטומציה והבטחת שירות בספירנט. "צוות המומחים שלנו עבד באופן צמוד עם נוקיה כדי לתכנן את מעבדת G5 כשירות ופורטל השירות העצמי החדשני שלה. מעבדת G5 מנצלת את פלטפורמת Spirent Velocity שלנו, את ממשקי תכנות היישומים RESTful ואת שרשור הכלים DevOps ומאיצה משמעותית את מחזור החיים של מוצרי נוקיה ומפחיתה את ההוצאה ההונית וההוצאה התפעולית.

למידע נוסף על השותפות של ספירנט עם נוקיה ועל פתרונות האוטומציה של בדיקות שלנו לספקי שירותים, ספקי ציוד לרשתות ועסקים, בקרו בבקשה בביתן שלנו ב-MWC 2017 (אולם 6, 6J37) או בקרו באתר שלנו בכתובת https://www.spirent.com/Solutions/Automation.

אודות Spirent Communications plc

Spirent Communications plc. (LSE: SPT) היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות אימות, הערכה, ניתוח ובינת מכשירים. אנחנו מאפשרים לאלה שמספקים שירותי תקשורת, מכשירים מחוברים ורשתות לספק חוויית משתמש טובה יותר. מרשתות של ספקי שירותים ומרכזי נתונים ארגוניים ועד לתקשורת ניידת ורכב מחובר, ספירנט עובדת עם חדשנים מובילים כדי לעזור לעולם לתקשר ולעבוד ביחד באופן יותר מהיר, טוב ובטוח. למידע נוסף בקרו: http://www.spirent.com/About-Us/News_Room

אודות נוקיה

נוקיה היא מובילה גלובלית בהמצאת הטכנולוגיות שבלב העולם המחובר שלנו. באמצעות המחקר והחדשנות של מעבדות נוקיה בל, אנחנו משרתים ספקי שירותי תקשורת, ממשלות, ארגונים גדולים וצרכנים, באמצעות תיק המוצרים, השירותים והרישיונות מקצה לקצה הכי שלם בתעשייה. מהתשתית המאפשרת של 5G והאינטרנט של הדברים ועד ליישומים מתפתחים במציאות מדומה ובריאות דיגיטלית, אנחנו מעצבים את העתיד של הטכנולוגיה כדי לשנות את החוויה האנושית.www.nokia.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.