header 2

יום רביעי, 29 במרץ 2017

מג'יק משיקה את פתרון האינטגרציה Magic xpi 4.6 עם סדרת קונקטורים משופרת

מג'יק (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC) משיקה את Magic xpi 4.6: פתרון האינטגרציה המשופר יכלול סדרת קונקטורים משופרת
הגרסה החדשה כוללת קונקטורים חדשים ועדכונים לקונקטורים קיימים כדוגמת ServiceMax, OData, SAP Business One HANA ו-Microsoft Dynamics CRM

"הצורך באינטגרציית נתונים ואפליקציות הופכת להיות הכרחית, על רקע המגמה הגוברת של מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, כמו גם המעבר למובייל עסקי, Industry 4.0, מערכות BI ופרויקטי IoT. פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק פועלת במודל נטול קוד וספרייה גדולה של מתאמים, ומאפשרת ביצוע מהיר", אמר עמי ריאז, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, מג'יק תעשיות תוכנה.

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי השיקה את Magic xpi 4.6 – הגרסה  החדשה ביותר של פתרון האינטגרציה, המאפשרת למשתמשים לבצע פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית בקלות על גבי פלטפורמה גמישה, ידידותית ונטולת-קוד.

מג'יק מספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח אפליקציות ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים מבוססי Cloud ו-On-Premise. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM. www.magicsoftware.com

פתרון Magic xpi כולל מעל ל-100 קונקטורים מובנים לטכנולוגיות ואפליקציות מובילות, תכונה המאפשרת לפתרון לתמוך בכל צרכי האינטגרציה בארגונים, במודל תוך-ארגוני, בענן ובמודל היברידי. תכונה זו מקנה לארגונים את הגמישות והקלות הנחוצה להם בעת חיבור ושילוב מערכות קיימות עם מערכות בענן, לצורך יצירת תהליכים עסקיים יעילים וחדשניים.

השיפורים בגרסת Magic xpi 4.6 כוללים:
•           קונקטור OData חדש – מאפשר קישוריות קלה למערכות ושירותים באמצעות פרוטוקול סטנדרטי זה.
•           קונקטור ServiceMax חדש – מאפשר קישוריות קלה ומהירה ל-ServiceMax.
•           מתאם SAP Business One – מתאם משופר לצורך עבודה עם HANA ותמיכה בשירותים נוספים. המתאם מצטרף למתאם ה-ERP הקיים, שעבר שינויים כדי להתאים ל-S/4 HANA.
•           קונקטור MS Dynamics CRM משופר הכולל פונקציונליות חדשה.

עמי ריאז, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, מג'יק תעשיות תוכנה: "הצורך באינטגרציית נתונים ואפליקציות הופכת להיות הכרחית, על רקע המגמה הגוברת של מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, כמו גם המעבר למובייל עסקי, Industry 4.0, מערכות BI ופרויקטי IoT. פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק, הפועלת במודל נטול קוד וספרייה גדולה של מתאמים, מאפשרת ביצוע מהיר ומשתלם כספית עבור ארגונים שמעוניינים לחבר בין האפליקציות והנתונים שהם צריכים – גם במודל עבודה פנים ארגוני וגם בענן. שותפינו ולקוחותינו אוהבים מאוד את השימוש בפתרון האינטגרציה בשל קלות השימוש בה וגמישותה. תכונות הקישוריות המורחבת בגרסה האחרונה של הפתרון מספקות להם אף ערך מוסף גבוה יותר."

פתרון האינטגרציה Magic xpi יכולה לשמש גם כחלק מפתרון המובייל העסקי המקיף של מג'יק, הכולל גם את פלטפורמת פיתוח האפליקציות Magic xpa לפיתוח מהיר נטול קוד, פתרון ניהול מכשירי המובייל, וסל השירותים המקצועיים של מג'יק. פתרון המובייל העסקי המקיף של מג'יק מספק לארגונים את היכולת הקלה והיעילה ליצירה ופריסה מהירה של אפליקציות מובייל עסקיות מאובטחות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.