header 2

יום חמישי, 2 במרץ 2017

עשרה דברים שלא ידעת על הסרת שיער בלייזר באדיבות רשת פרופורציה- מומחים לרפואה אסתטית

הסרת שיער בלייזר כבר מזמן הפכה לנחלת הכלל: נשים, גברים, צעירים ומבוגרים נדמה שאין רבים אשר תופעת שיער עודף במקומות שונים בגוף, לא מהווה עבורם מטרד אסתטי שיש לתת לו פתרון איכותי ואפקטיבי לאורך זמן. ויחד עם זאת, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת בטרם עושים את הצעד הראשון בדרך להסרת שיער בלייזר:
1.     מומלץ לגלח את האזור המיועד להסרת שיער בלייזר להבטחת תוצאות איכותיות, כאלה הנראות לעין באופן מהיר. מומלץ שלא למרוט השיער בשעווה בטרם הטיפול, שכן היא מסירה גם את זקיק השערה, אותו הלייזר צריך להשמיד.

2.     משך הטיפול אורך בין 20-60 דקות, הכול בהתאם לאזור המטופל:  קו הביקיני או אזור בית השחי למשל, הם אזורים הדורשים טיפולים קצרים, אולם אזורי הרגליים אצל נשים או אזורי הגב אצל גברים ידועים ככאלה המצריכים טיפולים ארוכים יותר.

3.     טיפול הסרת שיער בלייזר נסבל מבחינת הכאב. יחד עם זאת ניתן למרוח משחת אלחוש לפני הטיפול להפחתת מידת הכאב במהלכו. אסור לשכוח שכאב הוא עניין סובייקטיבי וגם אם תחושו בכאב, מדובר בתחושה זמנית המצדיקה את העלמת השיער לצמיתות.

4.     מומלץ שלא לחשוף לשמש את האזור המטופל בטווח של 4 שבועות לפחות לפני כל טיפול. בין הטיפולים מומלץ להגן על העור על ידי מריחת קרם הגנה בעל SPF גבוה. בכל מקרה אין להגיע לטיפול עם שיזוף: טבעי או מלאכותי.

5.     חשוב למרוח קרם הרגעה באזור המטופל בין הטיפולים. העור בנקודה זו רגיש ודורש הגנה יותר מאשר בדרך כלל.

6.     בטיפולי הסרת שיער המבצעים באזור הפנים חשוב מאוד לשמור על אזור העיניים על ידי שימוש במשקפיים מיוחדים לאיטום מוחלט מפני קרני הלייזר.

7.     לא ניתן לבצע הסרת שיער בכל אזורי הגוף בטיפול אחד. כאשר מעוניינים להסיר שיער ממספר אזורים במקביל, הם יחולקו למספר טיפולים שונים על ידי הגורם המטפל ובכל פעם הטיפול יתמקד באזור אחר.

8.     להשגת תוצאות נראות לעין יש להתמיד בטיפולים. מרווח של 2 שבועות בין טיפול אחד למשנהו מאפשרת לשערות עליהן בוצע הטיפול לנשור מעצמן ובהתאם לכן התוצאות נראות לעין.

9.     בדרך כלל ניתן להבחין בתוצאות כלשהן לאחר שלושה טיפולים. צפיפות השערות יורדת, ולאחר חמישה או שישה טיפולים בממוצע, כמות השיער תפחת משמעותית.

10. הסרת שיער בלייזר איננה מבטיחה הסרת  100% מהשיער הלא רצוי, אולם גם השערות "הסרבניות" הן מועטות, מה שהופך את כל התהליך לשווה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.