header 2

יום שלישי, 28 במרץ 2017

פסח בקפה ג'ו


קפה ג'ו תציע בסניפיה תפריט כשר ונטול גלוטן עם מנות טעימות במיוחד

קפה ג'ו תציע במהלך חול המועד פסח תפריט אוכל מיוחד וכשר, עם מנות מושקעות המבוססות על חומרי גלם טריים ומשובחים. התפריט מציע עשרות מנות, ביניהן גם מנות הוופלים הבלגים נטולי הגלוטן בגרסאות מתוקות ומלוחות, שהצטרפו לאחרונה לתפריט הקבוע של הרשת.

לדברי דנה סבן, מנהלת השיווק של קפה ג'ו: "מכיוון שבפסח כולם נוסעים ומטיילים חשוב לנו להמשיך להציע פתרונות איכותיים, טעימים ובמחירים הוגנים. השקענו רבות על מנת שכל אחד ימצא את המנה האהובה עליו בתפריט העשיר והמגוון".

בתפריט הכשר לפסח ניתן למצוא תפריט ארוחות ילדים (עד 29 ₪), המוצע במהלך כל שעות היום, עם ירקות פרוסים וכוס מיץ תפוזים או שוקו לבחירה. בין הארוחות: פיצה לוקו (פיצה ברוטב עגבניות, גבינת מוצרלה ושתי תוספות לבחירה), טוסטולאדה (לחמנייה כשרה לפסח עם גבינת מוצרלה ושתי תוספות לבחירה), פסטיפסטה (ניוקי ברוטב עגבניות) וקוקוריקו (שתי ביצים לבחירה, שלושה מטבלים לבחירה ולחמנייה כשרה לפסח).

המבוגרים יוכלו לבחור מנות מארוחות הבוקר, שקשוקות, כריכים המוגשים בלחמנייה כשרה לפסח, טוסטים המוגשים בלחמנייה כשרה לפסח, סלטים המוכנים במקום ומוגשים עם לחמנייה כשרה לפסח, פיצות המוכנות מקמח תפו"א, מנות דגים, מרקים, ניוקי במבחר רטבים עם תוספות מגוונות ועוד.

הרשת לא מזניחה את הקינוחים ותציע מנות שישאירו טעם מתוק לסיום הארוחה, כמו עוגת תפוחי עץ, סופלה שוקולד, עוגת גבינה וקפוצ'ינו, עוגת גבינה ופירורים, עוגת אגוזים, עוגת מוצארט, עוגת שווייצריה, עוגת שילה, וופלים בלגיים נטולי גלוטן ועוד.



קפה ג'ו:

קפה ג'ו, הרשת הגדולה בישראל המונה כ-250 סניפים ונק' מכירה, הוקמה בשנת 1997 על ידי דיוויד קליין ודב גולדפרב. הרשת מובילה את תרבות הקפה האיכותי ומציעה חווית אירוח ביתית, אינטימית וחמימה על כוס קפה גורמה משובח ואוכל איכותי המלווה בשירות אדיב ומקצועי. התפריט הדינמי והמתחדש נוצר ע"י השף הראשי של הרשת כאשר בכל מנה מושקעת חשיבה רבה, תוך סקירת טרנדים בארץ ובעולם והתאמה לחיך הישראלי. ג'ו נותנת מענה לצרכים שונים עם מנות ללא גלוטן, ללא סוכר, תפריט טבעוני ועוד. פיתוח התפריט מתבצע בצמוד לתזונאית הרשת, כאשר קיים דגש על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר.
מפעל הקפה של הרשת קולה מידי חודש מעל 30 טון קפה, אשר מוגשים כתערובות קפה ייחודיות ומשובחות בסניפי הרשת ובמאות בתי קפה, בתי מלון מובילים ומסעדות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.