header 2

יום ראשון, 5 במרץ 2017

לקראת מסיבת פורים המוצר שהתחפש ל:פונדו, סמור'ס וסוכריות גומי בצורת חיות


sop-resize-400-_MG_0022    sop-resize-400-_MG_0017-1

כולנו מכירים את הסיפור הנודע, "הביצה שהתחפשה" וביקשה להיות חיה אחרת. בהשראת הסיפור ובאווירת פורים הושק מכשיר אירוח חשמלי  וחדשני JellyGum , מבית "לאבלי בייק" . המוצר נראה כמו כל כלי אירוח והגשה שעליו מניחים את הכיבוד,  אך מסתבר שזה לא סתם עוד כלי אירוח,  כי אם ניתן להכין עימו  בקלי קלות מגוון רעיונות מתוקים מבסיס לפונדו, צליית מרשמלו ועד הכנת סוכריות ג'לי עם תבניות ייעודיות בצורת נחשים, דובונים ודגים.

הפונדו מגיע עם קערות  למטבלים ניתן להניח על גביהם: תותי שדה, בננות , כעכים וכל פינוק אחר שישמח לשחות בתוך מטבל של שוקולד שתבחרו.
לצלות מרשמלו ולהכין  סמורס' אמריקאי (2 ביסקווטים ובאמצע מרשמלו צלוי עם שוקולד חם).  לא בכדי נקראת העוגיה some more (עוד קצת ודי...) כי נראים אתכם עוצרים בעוגייה אחת.
תוכלו להחליף את התחתיות בתבניות להכנת סוכריות גומי מג'לי בצורת דובונים, נחשים ודגים (אפשר לבחור בתרכיז טבעי ולהוסיף אפילו אבקת ויטמינים או פרו ביוטי והגדולים יוכלו לשדרג את הסוכריות עם מילוי של משקה אלכוהלי) .

הג'לי-גם ( JellyGum )מגיע עם הוראות הפעלה, נוח וקל לתפעול וממלא ערב שלם של בילוי מתוק.

למי מתאים?
מושלם כמשלוח מנות מקורי, למסיבת פורים שמחה , בילוי משפחתי ולרגעים של פינוק ואירוח בקלי קלות.

מכיל: גוף חימום | מגש בסיס קוטר 35 ס"מ | כפתור טמפ'. /קערת המסה המכילה 150 מי"ל קוטר 10 ס"מ/4 תבניות סיליקון בצורות שונות (2 תבניות בצורת דובונים | 1 תבנית בצורת נחשים | 1 תבנית בצורת דגים) ו-4 מזלגות פונדו.
מחיר: 279 ₪ (פלוס 20 שח דמי משלוח) להשיג בחנויות מובחרות
ובאתר www.lovely-bake.co.il להזמנות: 08-8570458 // 054-4859002


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.