header 2

יום רביעי, 8 במרץ 2017

פלטפורמת מג'יק שימשה לאוטומציית מערכת הייצור של ענקית מנעולים שווייצרית

פתרון האינטגרציה של מג'יק (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC) שימש את ענקית המנעולים השוויצרית 'אסא אבלוי' להטמעת גישת Industry 4.0
פלטפורמת האינטגרציה Magic xpi משלבת נתונים שהתקבלו ממערכות IT שונות בארגון על מנת להפוך את תהליך הייצור למהיר ויעיל יותר. כתוצאה, תהליך הייצור הדיגיטלי התקצר משמעותית
                                               
מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי יצרנית המנעולים וטכנולוגיית האבטחה השוויצרית מהמובילות בעולם, אסא אבלוי (Assa Abloy), בחרה להשתמש בפתרון האינטגרציה Magic xpi לצורך אוטומציה מלאה של המערכת לייצור סדרת מפתחות KESO.

פתרון Industry 4.0 מאפשר לעבור לתהליך מהיר ויעיל יותר. פלטפורמת Magic xpi משלבת נתונים שהתקבלו ממערכות IT שונות בארגון על מנת להפוך את תהליך הייצור למהיר ויעיל יותר. כתוצאה, תהליך הייצור הדיגיטלי התקצר משמעותית.

על מנת לבצע טרנספורמציה דיגיטלית של תהליך הייצור, החליפה 'אסא אבלוי' 20 מכונות קדיחה ששימשו בעבר בקו הייצור, עם שתי מכונות דיגיטליות חדשות. בעוד שהמערכת הקודמת הצריכה הזנת נתונים ידנית, הם מוזנים אוטומטית במערכות החדשות באמצעות ברקוד.

פתרון Magic xpi משלב את הנתונים הרלוונטיים ממערכת ה-ERP, עם מערכות המידע של תהליך הייצור מבוססות ה-MS Dynamics CRM, ועם מערכת ניהול ייצור המנעולים של החברה – לפורמט XML נגיש עבור מערכות דיגיטליות. כתוצאה מכך, תהליך הייצור הדיגיטלי התקצר משמעותית,ומאפשר ל'אסא אבלוי' אספקה מהירה ואמינה יותר  של מוצרים על פי דרישת הלקוח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.