header 2

יום רביעי, 22 במרץ 2017

קסניה ונצ'ר גייסה 3.3 מיליון שקל: סנטאורוס הגדילה את אחזקותיה ל-30.21%

קסניה ונצ'ר (ת"א: קסנה) גייסה 3.3 מיליון שקל בפרמיה של 12%: סנטאורוס העלתה את אחזקותיה ל-30.21%
"העבודה המשותפת עם סנטאורוס מאפשרת לקסניה לפעול בחזית רחבה של שיתופי פעולה פוריים עם משקיעים וחברות טכנולוגיה הפעילות באירופה ובאנגליה. אנו ממשיכים לפעול לקידום חברות הפורטפוליו של קסניה, הן באמצעות גיוסי המשך לחברות בשווי גבוה יותר, והן בקשרים עם חברות בינלאומיות מובילות", אמר אבישי נועם, מנכ"ל קסניה ונצ'ר קפיטל.

קסניה ונצ'ר קפיטל – חברת השקעות ציבורית המתמחה בחברות מכשור רפואי, טכנולוגיה ו-IT, מודיעה כי השלימה גיוס באמצעות הקצאה פרטית של מניות בסך 3.3 מיליון שקל. ההקצאה התבצעה לאחר אישור אסיפת בעלי המניות של החברה עבור סנטאורוס, אשר החזיקה לפני הגיוס ב-24.83% בקסניה.

במסגרת ההקצאה הפרטית הוצעו ל סנטאורוס 2.75 מיליון מניות לפי מחיר של 1.2 שקל למניה – המשקף פרמיה של 24% על מחיר המניה, ערב ההצעה ופרמיה של 12% על מחיר המניה בבורסה במועד ההנפקה בפועל. לאחר השלמת הגיוס, שהובילה חברת 'סייבל השקעות', מחזיקה סנטאורוס ב-30.21% מקסניה ונצ'ר קפיטל, המשקף לחברה שווי של כ-46 מיליון שקל.

בשנה האחרונה גייסו פוליפיד ומדיטייט – 2 חברות פורטפוליו של קסניה, סכום כולל של 26 מיליון דולר אחרי הכסף. קסניה ונצ'ר קפיטל משקיעה ומחזיקה בפורטפוליו של חברות עתירות ידע בתחומי הטכנולוגיה (ICT), המכשור הרפואי והפארמה. בנוסף למשאבים פיננסיים, החברה מעניקה לחברות הפורטפוליו שבהחזקתה כלים ומשאבים הדרושים להן על מנת להתפתח ולהפוך לחברות היי-טק מצליחות. מאז הקמתה בשנת 2004, קסניה השקיעה בלמעלה מ-30 חברות, אשר הגיעו להישגים טכנולוגיים ועסקיים משמעותיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.