header 2

יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

מנהיגים גלובליים באבטחת סייבר נפגשים בכנס RSA® 2016 אבו דאבי

היום הראשון כלל חמישה נאומים מרכזיים, 22 מושבי מסלולים ויותר מ-35 חברות שהציגו את היכולות העדכניות שלהן
אבו דאבי, איחוד האמירויות, 15 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
ביום ג' הסתיים היום הראשון של כנס RSA® (http://www.rsaconference.com/), הכנס והתערוכה המובילים בעולם בתחום אבטחת המידע, בשיתוף עם הרשות הלאומית לאבטחה אלקטרונית (NESA) של איחוד האמירויות, שמתקיים ב-Emirates Palace, אבו דאבי.
נואמים חשובים מארגונים גלובליים וגופים ממשלתיים מהאזור השתתפו באירוע, ששימש פלטפורמה לדיונים על סביבת אבטחת הסייבר באזור, שיתוף ידע ופרקטיקות מיטביות להפחתת סיכונים קיימים וסיכונים שצפויים להתעורר בעתיד.
הנואם המרכזי הפותח היה סגן המנהל הכללי, מגזר המידע והמימשל האלקטרוני של TRA, מוחמד אל זרוני.
הדובר הבא היה עמית יורן, נשיא RSA, שהציג את המצגת "שינוי נקודת המבט" ששמה דגש על הצורך של ארגונים לאמץ נקודות מבט מגוונות כאשר הם מתמודדים עם אתגרי אבטחת סייבר. וכן, אנשי מקצוע מהענף שייצגו את Qualys, DarkMatter ו-Tenable Security עלו על בימת באולם וסיפקו תובנות מועילות על נושאים מעניינים.
דובר מטעם הרשות הלאומית לאבטחה אלקטרונית (NESA) אמר: "אנחנו מאמינים בתוקף שהגברת המודעות לאבטחת סייבר באיחוד האמירויות היא גורם חשוב בהשגת החזון שלנו לטווח הארוך ליצור סביבה בטוחה יותר סביב פעילות סייבר. כנס RSA 2016 אבו דאבי הוא הפלטפורמה המושלמת לארגונים במגזר הציבורי והפרטי להבין באופן מעמיק יותר מגמות באבטחת סייבר, כדי שיוכלו להיות מוכנים טוב יותר לעתיד".
"היום מומחים מחברות מובילות מרחבי העולם דנו במגמות הקריטיות שניצבות בפני מגזר אבטחת הסייבר. אנחנו מאוד מרוצים מההצלחה של האירוע השנה עד כה ומצפים להמשיך את התנופה הזאת עד סגירת הכנס מחר", אמרה לינדה גריי מרטין, המנהלת הכללית של כנסי RSA.
אודות כנס RSA
כנס RSA (RSA® Conference) היא הסדרה הראשונה במעלה של אירועים גלובליים שבהם העולם מדבר על אבטחה ומנהיגים מתאספים, מתקדמים ועולים. בין אם משתתפים בארה"ב, אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה או אזור אסיה- פסיפיק, אירועי כנס RSA הם המקום שבו ענף האבטחה מתכנס כדי לדון בבעיות עכשוויות ועתידיות ומקבל גישה לאנשים, לתוכן ולרעיונות שעוזרים לאפשר לאנשים ולחברות לנצח, להתפתח ולעשות את מיטב יכולתם. זאת כיכר השוק האולטימטיבית של הטכנולוגיות הכי עדכניות ואפשרויות ההשכלה הפרקטית שעוזרות לאנשי המקצוע בענף לגלות איך להפוך את החברות שלהם ליותר בטוחות, שגם מציגה לראוה את ההוגים והמנהיגים הכי יוזמתיים, משפיעים ומעוררי מחשבה בתחום האבטחה כיום. למידע על אירועים, תוכניות מקוונות והחדשות הכי עדכניות שקשורים לענף אבטחת המידע, בקרו באתר www.rsaconference.com.
RSA הוא סימן מסחר רשום או סימן מסחר של EMC Corporation בארצות ברית ו/או מדינות אחרות. כל שאר המוצרים ו/או שירותים שמוזכרים הם סימני מסחר של בעליהם, בהתאמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.