header 2

יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

סודהסטרים העולמית משיקה קמפיין איכות הסביבה חדש בכיכובם של 'ההר' ו-'ספטה' מ"משחקי הכס"

(ת"א, נובמבר 2016)
סרטון ויראלי בכיכובם של "ההר", ת'ור ביורנסון, ו"ספטה", האנה וודינגהאם, מסדרת המופת "משחקי הכס" פתח השבוע את הקמפיין הבינלאומי של החברה. הקמפיין מתמקד בערכים סביבתיים ובריאותיים, מעודד שתיית מי ברז וקורא להפסקת זיהום הפלסטיק העולמי הנגרם משימוש במיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים המיוצרים בעולם מידי יום. מנכ"ל סודהסטרים העולמית, דניאל בירנבאום, מופיע אף הוא בסרטון.
 
 מנכ"ל סודהסטרים, דניאל בירנבאום עם ביורנסון וודינגהאם

קמפיין השיווק הגלובאלי של הקבוצה מושק השבוע בחמש יבשות וכולל פעילות קד"מ, יחסי ציבור ודיגיטל סביב עולם תוכן שיצרה החברה הנקראShame Or Glory" ". כמהלך פתיחה להיכרות עם עולם התוכן החדש, הושק סרטון וידאו המציג סצנה דרמטית-קומית בכיכובם של גיבורי הסדרה האייקוניים המתכתבת עם ""Walk Of Atonement , אחת הסצינות המפורסמות והזכורות בסדרה. בנוסף לסרטון תקיים סודהסטרים סדרת פעילות קד"מ, דיגיטל ויחסי ציבור בשווקים מרכזיים של החברה באירופה ובארצות הברית שילוו את הפעילות המסחרית של החברה סביב חג המולד. את הקמפיין שהגו והפיקו בית הקונספטים 'אלנבי', מובילים אנשי השיווק הבינלאומיים של סודהסטרים: מתי יהב, שירי הלמן, איתי ביכלר ומעין נוה.
 
"בחרנו לעשות שימוש בהומור ובדמויות אייקוניות כדי לאפשר למיליוני אנשים ברחבי העולם לקיים דיון רציני במגפת בקבוקי הפלסטיק ותוצאותיה הקשות", מסביר מנכ"ל סודהסטרים העולמית, דניאל בירנבאום, "בכל יום, משתמשים מסביב לעולם ביותר ממיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים. רובם המכריע של בקבוקים אלו נקבר במטמנות ומזהם את שמורות הטבע, החופים, הפארקים והים שלנו".
 
"סודהסטרים מבצעת מהפכה בעולם המשקאות ומציעה לקהל הצרכנים פתרון יחודי המאפשר להם להתחבר לבחירות צרכניות איכותיות ובריאות יותר", מסר מתי יהב, סמנכ"ל השיווק הגלובאלי של החברה, "במרבית ערי העולם, יש לאנשים גישה ישירה למי ברז איכותיים, טריים ובריאים בבית. סודה סטרים מאפשרת בקלות ליהנות ממים מוגזים באופן פשוט וחוויתי, לשלם הרבה פחות וגם לעצור את מגפת בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים המזהמת את הכדור שלנו".
 
תו'ר ביורנסון, 'ההר', המשמש כפרזנטור הבינלאומי של החברה מסר: "מי ברז תמיד יהיו ההעדפה הראשונה שלי. אני משתמש בסודהסטרים שנים, עוד מילדותי באיסלנד, ומעודד ספורטאים לנהל בחירות בריאות ואורח חיים בריא. סודהסטרים מאפשרת לעשות בדיוק את הדבר הזה. אני קורא  לכולם לעשות את אותו הדבר וליהנות ממים, המשאב הטבעי והנהדר הזה באופן חוויתי ולהפסיק את השימוש המבייש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים" .
 
האנה ודינגהם, 'ספטה אונלה': "אני גאה להשתתף בקמפיין של סודהסטרים המעצים אנשים ברחבי העולם, כיוון שהוא עוסק בבחירות צרכניות טובות ובריאות יותר".
קישור נוסף לסרטון, עם כתוביות בעברית: https://www.youtube.com/watch?v=JyQD97MrwY8

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.