header 2

יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

מנקיינד וסאנופי מגיעות להסכם לגבי AFREZZA®

ולנסיה, קליפורניה, 9 בנובמבר 2016, (GLOBE NEWSWIRE) :
MannKind Corporation מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה היום ש-MannKind וסאנופי התקשרו בהסכם עם התנאים הבאים:
·        שטר החוב והסכם הבטוחות בין MannKind ו-Aventisub LLC, חברה קשורה של סאנופי, מסתיים, ו-Aventisub מסכימה למחול על כל יתרת ההלוואה שלא נפרעה בסך 71.56 מיליון דולר.
·        MannKind גם משוחררת מהתחייבותה לשלם עלויות בסך 0.5 מיליון דולר שלא נגבו בעבר שקשורות לשיתוף הפעולה.
·        סאנופי תרכוש אינסולין בשווי של 10.2 מיליון דולר מ-MannKind בתחילת דצמבר כחלק מההתחייבות הקודמת שלה לרכוש אינסולין בעקבות סיום שיתוף הפעולה והמימוש של אופציית מכר על ידי MannKind.
·        היתרה של אופציית המכר של האינסולין (30.6 מיליון דולר) מואצת וסאנופי תשלים את התשלום של 30.6 מיליון דולר במזומן ל-MannKind עד 9 בינואר 2017. תשלום זה ישולם מבלי ש-MannKind תצטרך לספק אינסולין כלשהו לסאנופי.
·        כל הבעיות שמקורן בהסכם הרישוי ושיתוף הפעולה, הסכם ההספקה, שטר החוב, הסכם הבטוחות והסכם המעבר פתורים.
 
אודות MannKind Corporation
 
MannKind Corporation (Nasdaq:MNKD) (TASE: MNKD) מתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. MannKind מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו MannKind מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על MannKind. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של MannKind להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-MannKind מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.