header 2

יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

במסגרת חודש הבריאות ברשת חצי חינם- מגוון רחב של מבצעים, הטבות וייעוץ בסניפים

חודש הבריאות יתקיים עד לתאריך 4.12 בסניפי הרשת, ובמהלכו יינתן ייעוץ ויתקיימו הרצאות בנושאי תזונה ובריאות וכן פורומים בנושאי בריאות  בפייסבוק
 
רשת חצי חינם פתחה בקמפיין ייחודי- חודש הבריאות של חצי חינם. במהלך הקמפיין נערכים מבצעי ענק בסניפים על מוצרי בריאות וטבע, מעל ל-100 מוצרים אשר נמכרים בהנחות ומבצעים אטרקטיביים בקטגוריות שונות כמו אורגני טבע, טבעוני, ללא לקטוז, ללא גלוטן וללא תוספת סוכר. לדוגמא: כל מגוון המוצרים האורגניים של חברת  "השדה" 1+2 מתנה! , כל מגוון המוצרים ללא גלוטן G free 1+2 מתנה!, משקאות סויה תנובה 1 ליטר רק ב- 7.90 ₪, כל מגוון משקאות אלפרו 1 ליטר רק ב- 10.90 ₪ ועוד מבצעים רבים.
במסגרת הקמפיין רשת חצי חינם תקיים הרצאות של מומחי בריאות ותזונה נכונה בסניפים וכן תקיים פורומים שונים בקבוצות הפייסבוק שלה ותעניק טיפים לבריאות באמצעות גלריית המומחים, ביניהם: פרנסין גור אריה- נטורופתית מועדון הכושר JOY ויפה אלצ'ק- תזונאית קלינית של מועדון הכושר JOY.
אורית שלום-בג, סמנכ"ל השיווק והפרסום של חצי חינם: "נוכחנו לדעת כי המודעות לתחום הבריאות בישראל גוברת ומתחזקת וזה ניכר גם אצלנו בחצי חינם. בהתאם לכך הגדלנו בסניפים באופן משמעותי את מגוון המוצרים במחלקת הבריאות וכן הרחבנו פיזית את המחלקות בכל סניפי הרשת. אנו עושים את המרב לתת מענה בכל אחת מן הקטגוריות עבור קהל לקוחותינו, וכן אנו מבטיחים להמשיך ולשים דגש גם בעתיד מבחינת המבצעים וההנחות בתחום זה".
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.