header 2

יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

לקראת Black Friday - נספרסו מציעה את ה Citiz: מכונת הקפה האייקונית של Nespresso בכל מגוון הצבעים במחיר אטרקטיבי במיוחד כ- 890 ₪

לקראת חגיגות יום שישי השחור (25.11), נספרסו יוצאת בהטבה בלעדית ומציעה את CitiZ המכונה האייקונית והפופולארית, הנמכרת ביותר בישראל: בכל מגוון הצבעים במחיר אטרקטיבי במיוחד 890 ₪ תוספת רכישה של מקציף החלב איירוצ'ינו 3 מקנה שובר הטבה נוסף על סך 200 ₪.  
 
ה- CitiZ הינה מכונה חדשנית, בעיצוב רטרו מוקפד המתכתב עם התרבות האורבנית של הערים הגדולות בעולם.  לפני שבע שנים כשהתחילה נספרסו ישראל את פעילותה, מכונת הדגל שהייתה "יריית הפתיחה" בדרך לשינוי מהותי בתרבות צריכת הקפה בישראל היתה ה CitiZ. החודש מושקת המכונה מחדש בעיצוב קומפקטי ועדכני.
קו מכונות ה- CitiZ מתאפיין בטכנולוגיה מתקדמת, חוויית משתמש פונקציונלית, נוחה וקלה לשימוש באופן מהיר ואינטואיטיבי.  מיצוי הקפה במכונה אופטימלי בזכות לחץ משאבה של 19 בר, חימום מהיר של 25 שניות בלבד ומגש מתקפל שמאפשר להתאים את גודל הכוס. המכונה חסכונית בחשמל דירוג A 40% ונכבית באופן אוטומטי לאחר 9 דקות.
 
 
 CitiZ, בעלת רוחב קומפקטי של 13.5 ס"מ בלבד. מכונה מעוצבת המתאימה בגודלה לכל חלל, המתאימה להכנת אספרסו, ומאפשרת חווית הכנה קלה נוחה וזמינה מכל מקום מהבית מהמשרד, באירוח ובאירועים חברתיים.  
 
המכונות החדשות מגיעות במגוון צבעים- שחור, כסוף, לבן ואדום דובדבן.  הגודל של המכונה מאפשר שילובה בקלות בכל משטח בבית או במשרד- עומק 37 ס"מ, רוחב 13 ס"מ וגובה 27.7 ס"מ. 
 
עכשיו הטבה ייחודית:
לקראת  הבלאק פריידיי  נספרסו מציעה  את  מכונת סיטיז בכל הצבעים במחיר מיוחד  רק ב890 ₪ במקום 1090 ₪
תוספת רכישה של מקציף החלב איירוצ'ינו 3 מקנה שובר הטבה על סך 200 ₪
 
לינק למבצע באתר נספרסו: 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.