header 2

יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

אג'יליסיס מאיצה את הצמיחה הגלובלית עם משרד חדש בבריטניה שישרת את אזור EMEA

המשרד האזורי יציע משאבי מכירות, תמיכה טכנית, התקנה והדרכה
לונדון, 15 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :
Agilysys, Inc אג'יליסיס (Nasdaq:AGYS), ספקית גלובלית מובילה של פתרונות ושירותי תוכנה מהדור הבא לתחום האירוח, הודיעה היום שבעקבות הצמיחה המתמשכת בשווקים הגלובליים שלה, החברה פתחה משרד בבריטניה כדי לשרת את אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). ג'יימס סלייטר מונה למנהל הכללי של המשרד החדש, שכתובתו 59-60 Thames Street, Windsor. סלייטר יהיה כפוף לסגן הנשיא הבכיר להכנסות גלובליות של אג'יליסיס, ג'ים ווקר.
"אנחנו שמחים להודיע על משרד EMEA החדש שלנו ומצפים לשרת לא רק את הלקוחות הקיימים שלנו באזור אלא גם לפתח שם עסקים חדשים", אמר ווקר. "אנחנו גם נרגשים לקבל את פניו של ג'יימס סלייטר בחברה. בזכות הרקע והמומחיות שלו, במיוחד בהקשר של ענף האירוח, הוא מתאים במיוחד לתפקיד המנהל הכללי של המשרד החדש. זהו צעד משמעותי בהתרחבות הגלובלית של החברה שלנו, ואנחנו מצפים לספק מוצרים ושירותים מעולים ללקוחותינו ב-EMEA".
משרד EMEA של אג'יליסיס ימכור את כל חבילת פתרונות ושירותי האירוח של החברה. בנוסף, הוא יציע  משאבי ניהול לקוחות, תמיכה טכנית, הנהלה, התקנה והדרכה באזור, שבו אג'יליסיס צמחה מאוד בשנים האחרונות.
סלייטר מביא לאג'יליסיס יותר מעשרים שנות ניסיון במכירות ישירות ומנהיגות בחברות גלובליות גדולות ויש לו היסטוריה של מיקסום שולי הרווח והגדלת כמויות באופן אורגני. בתפקידו האחרון הוא שימש כמנהל הכללי של הפעילות ב-EMEA ב-ParTech, ספקית גלובלית של חומרה לנקודות מכירה. יש לו תואר ראשון בבנקאות ופיננסים מהאוניברסיטה של דרום קווינסלנד.
"אני רוחש כבוד רב לאג'יליסיס ואני נרגש לגבי ההצטרפות לחברה", אמר סלייטר. "אני עובד בענף האירוח שנים רבות ומתפעל כבר זמן רב מתיק המוצרים ובסיס הלקוחות של אג'יליסיס וגם מהדגש שהחברה שמה על שירות לקוחות. אני מצפה לעבודה עם הצוות כאן בבריטניה וגם עם המשרדים של החברה בארה"ב כדי להביא תוצאות מצוינות באזור EMEA".
אודות אג'יליסיס
אג'יליסיס היא חברה טכנולוגית מובילה שמספקת פתרונות ושירותי נקודות מכירה, ניהול נכסים, מלאי ורכש, ניהול עובדים, ניתוחים, וניהול מסמכים סלולריים לענף האירוח. הפתרונות והשירותים של החברה מאפשרים למנהלי נכסים להתחבר, להתקשר ולבצע עסקאות עם לקוחותיהם על ידי פישוט הפעילות, שיפור היעילות, הגברת הגיוס ונתח הארנק של האורחים והעצמת חוויית האורח. אג'יליסיס משרתת ארבעה מגזרי שוק עיקריים: הימורים, של תאגידים ושל שבטים; מלונות, אתרי נופש ואוניות נופש; ניהול שירותי קייטרינג; מסעדות, אוניברסיטאות, אצטדיונים ושירותי בריאות. חלק גדול מההכנסות המאוחדות של החברה מקורן בשירותי תמיכה בחוזים, תחזוקה ומנויים. אג'יליסיס פועלת ברחבי צפון אמריקה, אירופה ואסיה, עם שירותים תאגידיים שנמצאים באלפרטה, ג'ורג'יה. למידע נוסף, בקרו באתר www.agilysys.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.