header 2

יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

מג'יק מספקת לשוופס-אורנג'נה את כלי האינטגרציה לחיבור מערכות הליבה בחטיבות אירופה

פתרון האינטגרציה של מג'יק (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC) נבחר לשמש את אורנג'ינה שוופס לחיבור בין מערכות הליבה של סניפיה באירופה
הפתרון הוטמע בחטיבותיה האירופאיות על מנת ליצור אחידות בין מערכות ה-CRM, ERP, שרשרת אספקה, מערכות ניהול השותפים ומערכת ה-HR
 
"על מנת להחליף את כלי ה-ETL הקודם שלנו, חיפשנו כלי אינטגרציה שיוכל לענות על צרכינו העסקיים ההולכים וגדלים", אמר טיירי סרה, ראש תחום מערכות ה-IT, FO ו-CRM בקבוצת סנטורי משקאות ומזון באירופה.
                       
מג'יק תעשיות תוכנה – חברה ישראלית גלובלית העוסקת בפיתוח ואספקת פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים - הודיעה כי פרסה את פתרון האינטגרציה Magic xpi במשרדי 'סנטורי משקאות ומזון' אירופה, ספקית מובילה של משקאות קלים כולל אורנג'ינה ושוופס מקבוצת סנטורי.
 
על מנת לבחון את החלפת פלטפורמת ה-ETL הקיימת של החברה בפתרון האינטגרציה של מג'יק, הטמיעה אורנג'ינה סנטורי צרפת, בתחילה, פרויקט ראשון באמצעות Magic xpi שמטרתו לחבר בין מערכות ה-CRM וה- ERP. המתאמים המובנים של מג'יק למערכות Salesforce ו-SAP ECC אפשרו להשלים את הפרויקט בחודש אחד בלבד.
 
לאחר הצלחה זו, הטמיעה סנטורי את הפלטפורמה בכל חטיבותיה באירופה, על מנת ליצור אחידות בין מערכות ה-CRM, ERP, ניהול שרשרת האספקה, מערכת ה-HR ומערכות ניהול השותפים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.