header 2

יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

קלאודינרי מרחיבה את הפתרון מקצה לקצה שלה לניהול תמונות ווידאו באמצעות יכולות אספקת מדיה חדשות הטובות מסוגן

הפונקציה החדשה בוחרת באופן שקוף ואוטומטי את התכונות הטובות ביותר מ-CDN מרובות כדי להאיץ ולשפר אספקת תוכן למשתמשי קצה
לאס וגאס, 29 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE)
 AWS re:invent 2016Cloudinary, קלאודינרי שידועה בפתרון ניהול המדיה הקל לשימוש שלה, חיזקה היום את המעמד המוביל שלה באמצעות האינטגרציה של רשתות אספקת תוכן (CDN) הטובות מסוגן כדי להבטיח שתמונות ווידאו מסופקים במהירות ובאמינות, על סמך הצרכים הייחודיים של כל משתמש. באמצעות יכולת לספק באופן חכם תמונות ווידאו על גבי CDN מרובות, קלאודינרי יכולה לבחור את ה-CDN עם הביצועים הכי טובים, על סמך התכונות ומהירות האספקה שהלקוחות צריכים. הפונקציונליות החדשה חוסכת למפתחים את הטירחה כשהם צריכים לבחור ולנהל רשתות אספקת תוכן.
"הפתרון מקצה לקצה שלנו הציע למפתחים דרך קלה ויעילה לנהל תמונות ווידאו, מההעלאה עד האספקה", אמר איתי לחן, המנכ"ל ומייסד שותף של קלאודינרי. "עד עכשיו, האספקה הייתה אפשרית רק ב-CDN אחת ברמה העליונה. באמצעות המוצר החדש שלנו, אנחנו מרחיבים למשתמשים שלנו את אפשרויות האספקה ל-CDN מרובות. השיפור הזה מפשט עוד יותר את העבודה של המפתחים בכך שהוא משפר מאוד את יכולות ניהול המדיה בתקופה שבה המורכבות של סביבת המדיה גדלה".
תמונות מהוות יותר מ-60 אחוז מהתוכן שמורידים. כתוצאה מכך, מפתחי אתרים חייבים למצוא דרך למטב את התוכן הזה כדי להבטיח ביצועים מעולים של האתרים שלהם. הכלי לניהול מדיה מבוסס הענן של קלאודינרי הוא כבר זמן רב הפתרון המועדף למיטוב תמונות, שמאפשר ללקוחות להגיש לכל משתמש את הרזולוציה, הפורמט והאיכות הטובים ביותר.
אבל מיטוב של התמונות הוא רק חלק אחד מהמשוואה. המפתחים צריכים גם להבטיח אספקה יעילה של המדיה, כנמדד על ידי זמינות, זמן השהיה וקצב העברה. CDN מעבירות תוכן קרוב יותר למשתמשי הקצה, ועוזרות לשפר את האספקה. אולם, לכל רשת יכולות להיות חוזקות באזורים ג"ג ספציפיים וביצועים שונים על סמך המקום של משתמש הקצה, השעה או סוג התוכן.
עסקים שמפעילים אתרי אינטרנט עם טווח הגעה וגודל גלובליים באמת לעיתים קרובות מאמצים אסטרטגיה של יותר מ-CDN אחת. אבל עצם הניהול של כמה CDN מוסיף קשיים רבים. אינטגרציה של CDN רבות יכולה לגזול זמן ולהסיח את דעתם של המפתחים מעבודות הליבה שלהם כי נוספת עוד רמה של מורכבות ניהול בתחזוקה ובניהול של הרשתות. בנוסף, העלויות גדלות כי העסק צריך להתקשר בחוזה ספק נפרד עבור כל רשת.
יכולות ה-CDN המרובות של קלאודינרי מבטלות את הקשיים האלה, ויוצרות רשת גדולה מבוזרת גלובלית שממוטבת לזמינות וטווח הגעה ג"ג. היא מספקת גישה בזמן אמת ל-CDN גלובליות הטובות מסוגן, ומשפרת את ביצועי האספקה, הזמינות והמדרגיות בכל העולם, שחיוניים לשיפור חוויית המשתמש והמעורבות שלו. באמצעות נתוני ביצועים וניטור בזמן אמת, קלאודינרי עוברת באופן דינמי בין ספקי CDN כדי להבטיח שהתוכן מוגש מהמקור הכי מתאים, ללא כל תקורה תפעולית או פעולות מצד בעל האתר.
מוצר ה-CDN המרובות של קלאודינרי תומך עכשיו ב-Akamai, Fastly ו-CloudFront, עם תוכניות להוסיף רשתות נוספות בעתיד.
פתרון ה-CDN המרובות זמין עכשיו ללקוחות של תוכניות נבחרות. למידע נוסף או לבדוק האם אתם זכאים לאספקה באמצעות CDN מרובות, תקראו את הפוסט החדש בבלוג שלנו.
אודות קלאודינרי
קלאודינרי מספקת פתרון מקיף מבוסס ענן לניהול תמונות ווידאו. עם משרדים בישראל ופאלו אלטו, קליפורניה, קלאודינרי הפכה במהירות לפתרון דה פקטו שמשתמשים בו מפתחי אפליקציות אינטרנט ומובייל בחברות גדולות ברחבי העולם כדי לייעל את הניהול של תמונות ווידאו, ולספק חוויית משתמש קצה מיטבית. בין המשתמשים של קלאודינרי: Answers.com, Conde Nast, Gawker, Gizmodo, TED, The Knot, Under Armour, Vogue, Wired ורבים אחרים. למידע נוסף, בקרו באתר www.cloudinary.com או תעקבו בטוויטר @cloudinary.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.