header 2

יום חמישי, 24 בנובמבר 2016

O3b Networks מספקת חיבור עסקי חדיש של 7 Gbps ללקוחות ברחבי אפריקה


מפעילת הלוויינים עם הצמיחה המהירה ביותר בהיסטוריה מאפשרת אינטרנט בפס רחב ושירות סלולר 4G/LTE באפריקה, אפילו במדינות מוקפות יבשה ללא אפשרות של סיבים אופטיים

סנט הלייר, ג'רזי, איי התעלה, 23 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :

O3b Networks הודיעה היום שהרשת עם היכולת הלוויינית וזמן השהיה נמוך וקצב העברה גבוה של החברה חוללה שינוי בעסקים של מפעילי סלולר וקווים נייחים אזוריים ברחבי יבשת אפריקה. כשהם פועלים לענות על הביקוש הגדל במהירות לאינטרנט מצד הלקוחות, ללא תמיכה עם מערכות לוויין גאוסטציונריות (גיאו) עם זמן השהיה גבוה או קווי סיבים אופטיים לא אמינים, מפעילי רשתות סלולר וספקי אינטרנט מסתמכים יותר ויותר על פתרונות החיבור שווי הערך לסיבים אופטיים של O3b.

הגורם להקמת O3b Networks היה הצורך להביא אינטרנט עתיר ביצועים לקהילות עם גישה מועטה או ללא גישה בכלל ברחבי אפריקה. מאז התחלת הפעילות המסחרית בספטמבר 2014, O3b הביאה יותר מ-18 לקוחות אפריקנים בצ'אד, סומליה, מדגסקר, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, קונגו, דרום סודן, הרפובליקה המרכז אפריקנית, קמרון ואנגולה. הלקוחות האלה לקחו קיבולת אינטרנט של יותר מ-7Gbps, שמתווספת לחיבורים לווייניים קיימים ממערכות גיאו, ובמקרים רבים לחיבורי סיבים עם אמינות מוגבלת.

השווקים האנכיים כוללים מפעילי רשתות סלולר, ספקי אינטרנט, חברות נפט וגז, עסקי כרייה וארגונים הומניטריים בינ"ל.

הלקוחות האפריקנים מובילים על פני שאר העולם בהתקנה של החידושים המתמשכים של O3b. RCS Communications בדרום סודן הייתה הראשונה שסיפקה לעסקים וצרכנים בג'ובה את O3bNetwork Services Diverse Routing, שמספק חיבור בינ"ל carrier-grade שהושג במדינה עם בעיות פוליטיות ואירועי מזג אוויר קיצוניים. O3bNetwork Services IP Transit, הפתרון המנוהל במלואו ברמת הטראנק של O3b, מומש בצ'אד לפני כל מקום אחר בעולם.

O3b היא רשת גלובלית מבוססת לוויינים, אבל הלוויינים של החברה הרבה יותר קרובים לכדור הארץ מאשר לוויינים גאוסטציונרים (גיאו), וזה מפחית את זמן ההשהיה, מגביר את מהירות האינטרנט ומשפר את איכות הקול והווידאו. הביצועים של האינטרנט ושל הנתונים הסלולריים על גבי הרשת מתחרים בקצב ההעברה וזמן ההשהיה של סיבים למרחקים ארוכים, ונמנעות העלויות הגבוהות של הנחת כבלי סיבים בשטחים קשים.

הביקוש לאינטרנט בפס רחב, וגם לשירות סלולר 3G ו-4G/LTE באפריקה חזק מאוד. שני שלישים מהלקוחות של O3b ביבשת ישדרגו את הקיבולת שלהם עד סוף 2017 באמצעות הפתרון שמבוסס על לוויין, ולקוח אחד שידרג את הקיבולת שלו שבע פעמים מאז 2015 רק כדי לעמוד בביקוש הבלתי ניתן לסיפוק של השווקים ליותר נתונים.

"גלפסט יכולה להציע עכשיו רמה חדשה של פתרונות פס רחב עם מהירות של סיב וטווח הגעה והאמינות של לוויין", אמר דמיין דה למברטרי, המנהל הכללי של גלפסט. "יש התאמה רבה בין הפתרון של O3b ורשת הסיבים שלנו מבחינת מחיר וביצועים וכתוצאה מכך שתי הטכנולוגיות פועלות באופן חלק ביחד".

"RCS שואפת תמיד לחדש, ולהביא את הטכנולוגיות הטובות ביותר שיש לתושבי דרום סודן", אמר פיליפי אודנדל, מנהל כללי, RCS-Communication. "העיתוי נראה אולי בלתי צפוי עבורנו לשדרג קיבולת ולהשקיע בפתרון Diversity של O3b, כי רוב השחקנים במגזר התקשורת/ ספקי אינטרנט בדרום סודן מצטמצמים עכשיו בגלל קשיים כלכליים ואחרים. RCS לא מבודדת מהבעיות האלה והשפעתן, אבל ההחלטה שלנו להשקיע התקבלה מתוך התבוננות ארוכת טווח, למרות שיהיו לה תועלות מיידיות ללקוחותינו ברגע שהפתרון יותקן".

"הלקוחות של אורנג' יכולים להפעיל וידאו HD בלי הפסקות, להשתתף במשחקים מרובי שחקנים ומדיה חברתית ועסקים יכולים לנצל שירותים מבוססי ענן מתוחכמים", אמר תיבו דה לה בר דה ננטי, סמנכ"ל טכנולוגיות של אורנג' הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. "הלקוחות שלנו מאושרים".

"O3b מאוד אסירת תודה על ההצלחה שלנו באפריקה, תוצאה ישירה מכך שהלקוחות שלנו הופכים את הבאת החיבור הטוב ביותר האפשרי לקהילות שלהם למשימה שלהם", אמרה קרול קמאיתה, סגן נשיא לאפריקה ב-O3b Networks. "הבנק העולמי הוכיח שיש קשר ישיר בין חיבור ותמ"ג ואנחנו רואים בחיבור של O3b מנוע צמיחה אמיתי עבור מדינות אפריקה".

משאבים נוספים


 

אודות O3b Networks Limited

O3b Networks Limited היא ספקית שירותי תקשורת נתונים מנוהלים גלובלית שמפעילה צי של לוויינים הכי חדישים עם קצב העברה גבוה וזמן השהיה קצר ותשתית קרקעית גלובלית. O3b מספקת פתרונות רשתות נתונים carrier-grade לספקי אינטרנט, חברות תקשורת, מפעילי רשתות סלולר, ממשלות וארגונים בחלקים הכי מרוחקים ולא נגישים של העולם. O3b Networks היא חברת בת בבעלות מלאה של SES (סימול ב-Euronext Paris ובבורסה של לוכסמבורג: SESG).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.