header 2

יום שני, 21 בנובמבר 2016

נתונים מוקדמים חיוביים מהניסוי הפיבוטלי של BioTime ב-Renevia הוצגו בכינוס של IFATS


– מניתוח של תמונות תלת מימדיות עולה שהשתלים שמרו על נפח בתקופת ההערכה

– התאים נשארו בני חיות ושגשגו בהידרוג'ל של Renevia.

אלמידה, קליפורניה, 21 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :

BioTime, Inc. ביוטיים (NYSE MKT: BTX), חברת ביוטק בשלב הקליני שמתמקדת בטכנולוגיות שמבוססות על תאים פלוריפוטנטיים, מסרה פרטים על נתונים חיוביים מהניסוי הפיבוטלי שלה ב-Renevia®, שדווחו באמצעות מצגת בכינוס השנתי ה-14 של הפדרציה הבינלאומית לטיפול ומחקר ברקמות שומן (IFATS) ביום חמישי, 17 בנובמבר, בסן דייגו. המצגת התבססה על נתונים מ"ההרצה", בדיקה של מדגם נבדקים מהניסוי הפיבוטלי באירופה.

המצגת, "Stromal Cell-Hydrogel Construct Possibly Generates Clinically Relevant Neo-Tissue In Facial HIV-Lipoatrophy Pivotal Multicenter Clinical Trial: Early Analysis On Testing Patient Sample", הוגשה על ידי רמון לול, ד"ר לרפואה ו-Ph.D., המנהל של Stem Europe Mallorca Center בספרד והחוקר הראשי של הניסוי.

דגשים מהמצגת:

  • תאי שומן תחיליים שהתקבלו מאספירט של שאיבת שומן נשארו בני חיות ונצפו משגשגים כששולבו בהידרוג'ל של Renevia.
  • הג'ל של Renevia והתאים התחיליים ניתנו לנבדקים בהרצה ללא אירועים שליליים חמורים.
  • מניתוח של תמונות תלת מימדיות עולה שהשתלים שמרו על נפח בתקופת ההערכה, והרופא המטפל הבחין שתוספת הנפח נשמרה אצל חולים נבחרים שהתקדמו להערכת המעקב אחרי שנה.

"אנחנו מעודדים מכך שהמתן של Renevia פעל היטב בחולים האלה", העיר ד"ר לול. "השיטות הקיימות שמשמשות לטיפול באובדן נפח פנים שקשור ל-HIV ולגיל מספקות פתרונות זמניים בלבד. אנחנו רואים סימנים שמצביעים על כך שייתכן שביוטיים מסוגלת ליצור רקמות פנים חדשות שיכולות לגרום לתוצאות יותר טבעיות וממושכות".

Renevia, שפותחה כחלופה להליכים של העברת רקמות שומן שלמות, מתוכננת לחקות את המטריצה החוץ תאית שמופיעה באופן טבעי ולספק מעמד תלת מימדי שמאפשר השתלה והרכבה של תאים באופן יעיל. בחלק ההרצה של הניסוי הזה, נמצא שהליך מתן ה-Renevia הדיר, והניסוי הפיבוטלי נכנס עכשיו לשלב המבוקר. סימנים מעודדים ש-Renevia יכולה לסייע ביצירת רקמות חדשות נראו בחולי ההרצה. אם הניסוי הפיבוטלי יצליח, החברה מתכוונת להגיש את הנתונים כבסיס להנפקת  אישור תואמות אירופי (CE) לשימוש באירופה. ה-CE צפוי כבר במחצית השנייה של 2017.

אודות ביוטיים

BioTime, Inc. היא חברת ביוטק בשלב הקליני שמתמקדת בפיתוח ומסחור של טיפולים חדשניים מאוסף של נכסי תאים פלוריפוטנטיים שהחברה מאמינה שהוא הראשון במעלה בעולם. הבסיס של פלטפורמת טכנולוגיית הריפוי הליבתית של ביוטיים הוא תאים פלוריפוטנטיים שיכולים להפוך לכל אחד מסוגי התאים שבגוף האדם. לתאים פלוריפוטנטיים יש יישומים פוטנציאליים בתחומים רבים של הרפואה שבהם צרכים רבים של החולים לא נענו, כולל כמה מחלות ניווניות ומצבים ניווניים  שקשורים לגיל שכיום אין בשבילם מרפא.

שלא כמו תרופות שמצריכות מטרה מולקולרית, אסטרטגיות ריפוי שמבוססות על שימוש בתאים פלוריפוטנטיים בדרך כלל מכוונות להתחדשות או החלפה של תאים ורקמות נגועים, ולכן יכולים להיות להם יישומים רחבים יותר מאשר למוצרי תרופות.

בנוסף לפיתוח תרופות, המחקר והפעילויות האחרות של ביוטיים הביאו, עם הזמן, ליצירת חברות בת אחרות שמטפלות בהזדמנויות שוק שאינן ריפוי, כגון אבחון סרטן, מוצרים לפיתוח תרופות וחקר תאים, ואפליקציות סלולר של תוכנה רפואית.

המניות הרגילות של ביוטיים נסחרות ב-NYSE MKT ובבורסה של תל אביב בסימול BTX. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.biotimeinc.com או התקשרו עם החברה בטוויטר, לינקדאין, פייסבוק, יוטיוב ו-Google+.

מידע צופה פני עתיד

אמירות מסוימות בהודעה זאת הן "מידע צופה פני עתיד" כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. אמירות שמתייחסות לתוצאות פיננסיות ו/או אופרטיביות, גידול עתידי במחקר, הטכנולוגיה, הפיתוח הקליני וההזדמנויות הפוטנציאליות של BioTime, Inc. וחברות הבת שלה, יחד עם אמירות אחרות על הציפיות, הדעות, היעדים, התוכניות או הסיכויים העתידיים שמביעה ההנהלה מהוות מידע צופה פני עתיד. כל אמירה שאינה עובדה היסטורית כולל, אך לא רק, אמירות שכוללות מילים כמו "מאמינה", מתכננת", "צופה", "מצפה" ושימוש בלשון עתיד תיחשב אף היא מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד כולל סיכונים ואי ודאויות, כולל אך לא רק, סיכונים שטבועים בפיתוח ו/או מסחור של מוצרים פוטנציאליים, אי ודאות בתוצאות של ניסויים קליניים או אישורים רגולטוריים, צורך ויכולת להשיג הון עתידי ותחזוקה של זכויות קניין רוחני. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות שחזויות במידע צופה פני עתיד זה ולכן יש להעריך אותן יחד עם אי הוודאויות הרבות שמשפיעות על העסקים של BioTime, Inc. וחברות הבת שלה, במיוחד אלה שמוזכרות באזהרות שנמצאות בפירוט רב יותר בחלק "גורמי סיכון" בדוחות השנתיים שלה על גבי טופס 10-K ובדוחות הרבעוניים על גבי טופס 10-Q שמוגשים לרשות האמריקנית לניירות ערך (עותק שלהם אפשר להשיג באתר www.sec.gov). אירועים והתפתחויות לאחר מכן יכולים לגרום לשינוי במידע צופה פני עתיד זה. BioTime, Inc. מתנערת ספציפית מכל התחייבות או כוונה לעדכן או לשנות מידע צופה פני עתיד זה כתוצאה משינויים באירועים או נסיבות שהתרחשו אחרי תאריך ההודעה הזאת, פרט למה שמחייב החוק הישים.

כדי לקבל עדכונים שוטפים של ביוטיים, תלחצו בבקשה על הקישור הזה כדי להצטרף לרשימת הדיוור של ההתראות שלנו: http://news.biotimeinc.com

וכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.