header 2

יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

רשת DNS ShieldTMשל ניוסטאר מספקת באופן מאובטח ביצועי אינטרנט במהירות גבוהה

רשת DNS Shield™ מפחיתה השהיה, משפרת את האבטחה ומגבירה את האמינות של ה-UltraDNS של ניוסטאר; רשת פרטית של חיבורי DNS שמתכננת מחדש את האינטרנט כדי להפחית את התלות ברשתות ציבוריות
סטרלינג, וירג'יניה, 16 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
Inc. ,Neustar ניוסטאר (NYSE: NSR),ספקית אמינה ניטרלית של שירותי מידע בזמן אמת, הודיעה היום על ההשקה הציבורית של DNS ShieldTM, רשת כלל עולמית של חיבורי DNS פרטיים מאובטחים בין ניוסטאר והשותפים שלה. רשת DNS Shield™ של ניוסטאר בלתי תלויה ברשתות אינטרנט ציבוריות וכוללת גישה ראשונה בענף לסילוק פגיעויות של זמן השהיה ואבטחה בתעבורת ה-DNS ברשת השותפים שלה.
"DNS הוא השידרה של האינטרנט, אבל התכנון של הפרוטוקול המקורי היה פגום במקצת ולא הביא בחשבון כמה מבעיות האבטחה הפוטנציאליות, שהופכות אותו עכשיו למטרה אטרקטיבית להתקפות", אמר רודני ג'ופה, סגן נשיא בכיר וחבר נכבד, ניוסטאר. "האופטימיזציה וההגנה על ה-DNS היא משימה קריטית כי אי זמינות שלו יכולה לגרום לזמן השבתה, השהיה ברשת, אובדן הכנסות וחוויית מותג שלילית".
הופעתו לאחרונה של הבוטנט מיראי, שסיכנה מכשירי אינטרנט של הדברים לא מאובטחים, יצרה את הסביבה המושלמת להתקפות DDoS מסיביות על שרתי DNS, שגרמו לאי זמינות של אתרים חשובים. הרשת DNS Shield™ יוצרת חיבור מאובטח בין שרתי ה-UltraDNS הסמכותיים של ניוסטאר והשרתים הרקורסיביים של השותפים שלה, ובכך מצמצמת את נקודות הסיכון הפגיעות שמהוות מטרה בהתקפות מניעת שירות מבוזרת (DDoS) והתחזות DNS, וגם מפחיתה את ההשהיה של טרנזקציות DNS ומשפרת משמעותית את האמינות של התגובות לשאילתות.
רשת DNS Shield™ של ניוסטאר משלימה רשת IP Anycast גלובלית על ידי הוספת מספר רב של צמתים פרטיים ל-30 הצמתים הציבוריים הקיימים בשש יבשות כדי לענות על יותר מ-33 מיליארד שאילתות ביום. הרשת של ניוסטאר כבר כוללת פתרון ייעודי להפחתת DDoS שמגן על רשת UltraDNS שלה, אבל התוספת של רשת DNS Shield™ תקשיח את ההגנה שלה נגד התקפות על ידי הוצאת התעבורה לגמרי מתחום האינטרנט הציבורי.
היתרונות והתכונות החשובים של רשת DNS Shield™ הם:
·        השהיה מופחתת – מספקת ביצועי אתרים מעולים באמצעות רשת DNS Shield™ הפרטית, שמאפשרת לתעבורת DNS לעקוף את החיבור לרשת האינטרנט הציבורית הכללית שהוא לעיתים קרובות איטי ועמוס, ומבטיחה שאפילו תעבורה בחגים או הגדלת משתמשים מסיבית לא יכולות לגרום לאי זמינות או השהיות. ברוב המקרים הצמתים של רשת DNS Shield™ נמצאים במרחק של עד 100 רגל (כשלושים מטר) מהשרתים הרקורסיביים של השותפים, ומפחיתים את השהיית הרשת לאלפיות שניה בודדות – המהיר ביותר בעולם.
·        אבטחה מוגברת – רשת DNS Shield™ יוצרת רשת פרטית לזיהוי DNS ברשת השותפים שלה, ומבטלת איומי אבטחה כגון התקפות DDoS וניסיונות להרעלת מטמון על ידי הסתרת חיבורי DNS ישירים מעין הציבור ואי הכללת תעבורת אינטרנט ציבורית.
·        אמינות טובה יותר – במקרה של התקפת DDoS או אי זמינות משמעותית של הרשת, שאילתות DNS ימשיכו לקבל תשובות ברשתות הפרטיות שבהן מותקנת טכנולוגיית DNS Shield™. העמידות הזאת מבטיחה חוויית רשת אופטימלית לשותפים והלקוחות של ניוסטאר כדי להבטיח זמן פעולה תקינה מירבי.
"DNS נמצא תחת איום מתמיד של התקפות DDoS, התקפות של הרעלת מטמון, ניסיונות התחזות, וגם נפח תעבורה גדול לאתרים ללא כוונה רעה, וכל אלה יכולים לגרום להפרעות בשירות בחלקים גדולים של האינטרנט", אמר ג'ופה. "ניוסטאר מקשיחה את האינטרנט באמצעות חיבורי אינטרנט פרטיים בין השרתים הסמכותיים שלנו והשרתים הרקורסיביים של השותפים שלנו, ומצמצמת את האפשרות שרשת ה-UltraDNS שלנו תיכנע להתקפות האלה".
למידע נוסף על רשת DNS Shield™ של ניוסטאר, בקרו בבקשה באתר https://hello.neustar.biz/2016-dns-shield-wp-security-lp.html
אודות ניוסטאר
כל יום העולם מייצר בערך 2.5 קוודריליון ביטים של נתונים. ניוסטאר (NYSE: NSR) מבודדת אלמנטים מסוימים ומנתחת, מפשטת ועורכת אותם כדי לקבל החלטות מדויקות ורבות ערך שמביאות לתוצאות. כאחת מהחברות הבודדות שיכולות לדעת בוודאות מי נמצא בצד השני של כל אינטראקציה, המותגים הגדולים של העולם סומכים עלינו שנקבל החלטות קריטיות בערך 20 מיליארד פעמים ביום. אנחנו עוזרים לאנשי שיווק לשלוח מסרים רלבנטיים ובזמן לאנשים הנכונים. משום שאנחנו יכולים לומר ללקוח בסמכותיות בדיוק מי מתקשר או מתחבר אליו, אנחנו מאפשרים תגובות קריטיות בזמן אמת. ואותו מידע מקיף שמאפשר ללקוחותינו להפנות ולנהל הוראות גם עוצר התקפות. אנחנו יודעים כשמישהו אינו מי שהוא טוען שהוא, וזה עוזר לעצור הונאות ומניעת שירות לפני שהם הופכים לבעיה. בגלל שאנחנו גם מנהלים מנוסים של כמה ממסדי הנתונים המורכבים ביותר בעולם, אנחנו עוזרים ללקוחות לשלוט על הזהות האינטרנטית שלהם, לרשום את שמות המתחם שלהם ולהגן עליהם ולנתב תעבורה לכתובת הרשת המתאימה. על ידי חיבור בין המידע הכי חיוני ובין האנשים שתלויים בו, אנחנו מספקים ליותר מ-12,000 לקוחות בכל העולם החלטות – לא רק נתונים. מידע נוסף נמצא בכתובת http://www.neustar.biz

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.