header 2

יום שני, 11 באפריל 2016

מיכל נגרין מעמיקה את שיתוף הפעולה עם חברת SeboCalm ויוצאת בהטבה מיוחדת ללקוחותיה לרגל חג הפסח

בכל קנייה בין התאריכים 17-30.4 תקבל הלקוחה מארז מפנק מתנת SeboCalm הכולל שלושה מוצרים בגודל מיוחד:
           SeboCalm BB Cream SPF35 קרם רב תכליתי המעניק כיסוי, מיצוק ומגן מפני קרני השמש. 5 מ"ל.
           SeboCalm intensive repair hand cream קרם ידיים מרוכז המעניק רכות מרבית לעור ומונע סדקים ויובש. מכיל רכיבים חיוניים המעשירים את העור בלחות ויוצרים מעטה הגנה. הקרם נספג במהירות, אינו שמנוני ומותיר את העור רך וקטיפתי. 10 מ"ל.
           SeboCalm Anti-Wrinkle Day Cream SPF28 קרם יום נגד קמטים הפועל להפחתת הקמטים והקמטוטים ולשיפור מיידי במרקם העור. מבוסס על קומפלקס מתקדם של רכיבים פעילים, החודרים לשכבות העמוקות של העור ועוזרים במניעת הופעת קמטוטים חדשים ובהפחתה משמעותית של הקמטים הקיימים. מכיל הגנה אופטימלית מפני קרני השמש המזיקות ומסייע במניעת נזקים ארוכי טווח ובשמירה על עור בריא וצעיר לאורך זמן. 10 מ"ל.
 
לפרטים נוספים יש לפנות לליהי גורלניק ממשרדי בטל' 054-7300510 או 03-7188555 או אלי 24 ביממה.
כל הפריטים בקולקציה עשויים בעבודת יד ומיוצרים במפעל החברה בבת-ים.
על מיכל נגרין: זה יותר משני עשורים פועלת מיכל נגרין מתוך נאמנות מוחלטת לדרכה ולתפיסת עולמה ומקיפה עצמה בסביבה עוטפת של יופי, קסם ואור, שמחת חיים, הומור, אופטימיות ואהבה. מיכל נגרין, בת קיבוץ נען, שהחלה את דרכה בשוק האמנים בנחלת בנימין, הפכה עם בן זוגה מאיר  את מה שהיא הכי אוהבת לעשות למותג  מוכר ומבוקש המצליח ברחבי העולם. המותג הפך לאייקון אופנתי מזוהה שהפך לסגנון הנושא את שם המותג.
מיכל נגרין רושמת הצלחה ישראלית מואצת בעולם, עם כ-70 חנויות קונספט במדינות: רוסיה, קרואטיה, איטליה, צרפת, ארה"ב, קנדה, הוואי, אוסטריה, יפן, הולנד, ספרד, מונטנגרו, ,מקסיקו, טיוואן, הונגריה ואוסטרליה הן רק חלק  מרשימת חנויות ארוכה.
מפעל החברה הממוקם בבת ים, בו מעוסקים כ-250 עובדים, מייצר בעבודת יד את כל מוצרי הרשת כחול-לבן הכוללים תכשיטים, ביגוד, אביזרי אופנה ומוצרי עיצוב לבית ומשווק אותם לכל העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.