header 2

יום שני, 4 באפריל 2016

Allianz Worldwide Care היא הראשונה שמשווקת תוכניות ביטוח בריאות מקיפות לגינאה המשוונית


פריס, 4 באפריל 2016, (BUSINESS WIRE):

Allianz Worldwide Care בשיתוף עם חברת הביטוח גינאה המשוונית (EGICO) יצרה את תוכניות הביטוח הרפואי הקבוצתי המקיפות ביותר עד היום עבור חברות שמעסיקות עובדים מקומיים ובינ"ל במדינה.

התוכניות מציעות את פתרון ביטוח הבריאות הראשון עבור מעסיקים שצריכים תוכניות ייעודיות עבור העובדים המקומיים שלהם בגינאה המשוונית והעובדים הבינ"ל. התוכנית המקומית, Salud GE, מציעה כיסוי מקומי מלא בתוך גינאה המשוונית. התוכנית הבינ"ל, Salud Global GE, מציעה כיסוי כלל עולמי, מחוץ לארצות הברית, ומיועדת לעובדים מגינאה המשוונית שעשויים לעבוד בחו"ל וגם לעובדים מארצות אחרות שעובדים בגינאה המשוונית.

סוזן לנדרס, מנהלת השיווק ב-Allianz Worldwide Care, אמרה: "הביקוש לביטוח בריאות מקיף גדל במהירות בגינאה המשוונית והיה פער אמיתי אצל לקוחות תאגידיים שמבקשים להעניק לעובדים שלהם את ההטבה הזאת. ביטוח בריאות הוא גורם מפתח בחבילת ההטבות של עובד. האופי המקיף של התוכניות האלה, יחד עם שירותי התמיכה החזקים שלנו, יעזרו לארגונים בגינאה המשוונית למשוך ולהשאיר עובדים מאוד מיומנים".

השותפות מפגישה את ההגעה והמומחיות הגלובליות של Allianz Worldwide Care ואת התובנות והידע בשטח של EGICO, ספקית מקומית מכובדת. גם העובדים המקומיים וגם הזרים ייהנו ממגוון רחב של טיפולים באשפוז ובטיפול יום יחד עם תשלום ישיר על אשפוז, ואילו הזרים ייהנו גם מגישה לרשת הרפואית הגלובלית הנרחבת של Allianz Worldwide Care.

מישל דז'ימאדו, מנכ"ל EGICO אמר: "אנחנו שמחים על השותפות עם Allianz Worldwide Care בהשקת התוכניות האלה, שנהגו ופותחו במיוחד עבור חברות בגינאה המשוונית. כשמדובר בביטוח בריאות בינ"ל, האפשרויות כאן היו מאוד מוגבלות עד עכשיו. כיום אין שום דבר זמין בגינאה המשוונית שניתן להשוואה לשותפות שלנו עם Allianz Worldwide Care עבור עובדים מקומיים או זרים".

אודות Allianz Worldwide Care

Allianz Worldwide Care היא חטיבת ביטוחי הבריאות והחיים הבינ"ל של Allianz Worldwide Partners שמשרתת יותר מ-250 מיליון מוטבים ה-34 מדינות והיא חלק מקבוצת Allianz. Allianz Worldwide Care מספקת פתרונות ביטוח של בריאות, חיים ונכות ללקוחות ושותפי ביטוח בקנה מידה גלובלי. אנחנו מתמקדים בזכייה בנאמנות של הלקוחות ובשמירה עליה על ידי הספקת מגוון מוצרים, רמת שירות ותמיכה מובילים בענף. עם בסיס לקוחות שכולל רבות מחברות פורצ'ן גלובל 500, Allianz Worldwide Care ממשיכה לבנות מוניטין במצוינות בשירות בטיפול רפואי בינ"ל. www.allianzworldwidecare.com

אודות EGICO

חברת הביטוח גינאה המשוונית היא ספקית ביטוח מובילה בגינאה המשוונית. מטרת החברה היא לספק פתרונות ביטוח מקיפים לשוק המקומי של המדינה. EGICO מתגאה במוניטין חזק בשוק של גינאה המשוונית, וחותרת כל הזמן לשפר את שירות הלקוחות שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.