header 2

יום רביעי, 13 באפריל 2016

בהמשך לרכישת טרסר: סומוטו צופה עלייה של 33% בהכנסות רבעון ראשון 2016

סומוטו הישראלית (ת"א: סמטו) מדווחת על תוצאות מקדמיות עבור הרבעון הראשון של 2016: ההכנסות יסתכמו בלפחות 8.9 מיליון דולר
מניית סומוטו עלתה 70% מתחילת 2016. החברה השלימה לאחרונה את רכישת חברת הפרסום בוידאו הישראלית, טרסר טיוד, ב-14 מיליון שקל, ובהמשך לכך, מדווחת על הערכותיה בדבר תוצאות מקדמיות עבור הרבעון הראשון 2016. יתרת מזומנים, לרבות מזומנים מוגבלים, בסוף הרבעון בסך של כ- 13.5 מיליון דולר
 
"התוצאות המקדמיות מצביעות על המשך צמיחה במחזורי הפעילות, ברווח ובייצור המזומנים של החברה. תחום המובייל שהציג בשנת 2015 צמיחה מהירה והכנסות של 4 מיליון דולר ימשיך להוות מנוע צמיחה עבורנו. גם תחום הוידיאו, אשר צומח בעולם בקצבי צמיחה מהירים, יתרום תמורה חשובה לתוצאות החברה, בעיקר על רקע רכישת טרסר טיוד במהלך הרבעון הראשון של 2016. האסטרטגיה העסקית של סומוטו כוללת גיוון מקורות ההכנסה ולכן לצד גידול אורגני, בכוונתנו להמשיך לפעול לבצע רכישות אטרקטיביות בתחום השיווק באינטרנט", אמר בן גירון, מנכ"ל סומוטו.
 
סומוטו היא חברת תוכנה ישראלית גלובלית המתמחה בשיווק באינטרנט וכן באספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android, ו-Mobile iOS.
·         לפי התוצאות המקדמיות, הערכת החברה היא כי סך ההכנסות ברבעון הראשון 2016 יעמדו על לפחות 8.9 מיליון דולר, עלייה של 33% לעומת הכנסות הרבעון הרביעי 2015.
·         רווח במונחיEBITDA  בסך של לפחות 3.1 מיליון דולר  (המהווים כ- 35% מהמחזור), עלייה של 48% לעומת 2.1 מיליון דולר ברבעון רביעי 2015.
·         בנוסף לאמור יתרת המזומנים, לרבות מזומנים מוגבלים על כ- 13.5 מיליון דולר, והמזומנים נטו (בניכוי אשראי מתאגיד בנקאי) תסתכם בכ- 6.2 מיליון דולר.
·         החברה דיווחה על זינוק של 1400% ברווח הנקי ל-600 אלף דולר ברבעון הרביעי של 2015 לעומת הרבעון השלישי 2015. ההכנסות לתקופה הסתכמו ב-6.7 מיליון דולר, עלייה של 8%, רווח תפעולי לפני הפחתות (EBITDA), בסך של כ- 2.1 מיליון דולר, עלייה של 10%.
·         תזרים המזומנים השוטף לכל שנת 2015 הסתכם ב-7.4 מיליון דולר, והחברה הכריזה על דיבידנד בסך 0.5 מיליון דולר וכי בכוונתה לחלק דיבידנד נוסף של 500 אלף דולר במהלך השנה.
 
סומוטו היא חברה ישראלית גלובלית (ת"א: סמטו) העוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות הפצת אפליקציות ותוכנות מוניטיזציה, פרסום ממוקד, מעקב ודיווח עבור סביבות PC, iOS אנדרואיד וMac-. הפתרונות שמציעה החברה מבוססים על טכנולוגיות נושאות פטנטים שפיתחה. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בסביבת Mac, בשנת 2014 נרכשה חברת ג'ניו חדשנות והפכה לחברה בת בבעלות מלאה של סומוטו. ג'ניו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום  מותאם משתמש באינטרנט לסביבת ה- Mac. מוצר הדגל של החברה הוא דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, ,המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מוגנת פטנטים לצורך התאמת התוכן להעדפות המשתמש. החברה מייצרת הכנסות משאילתות החיפוש של המשתמשים בדף הבית החכם וכן מפרסום ושיווק בדף זה. בשנה זו נרכשה גם חברת טאבאטו והפכה לחברה בבעלות מלאה של סומוטו. טאבאטו פועלת בתחום המובייל ורכישתה הייתה חלק מאסטרטגיית החברה לחדור לתחום כמו גם הרחבת בסיס השותפים העסקיים. בשנת 2016 רכשה החברה את חברת טרסר והפכה לחברה בבעלות מלאה של סומוטו. טרסר מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות צדדים שלישיים. רכישת טרסר הינה חלק מחזונה של סומוטו להשיג דריסת רגל ולהעמיק את פעילותה בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, בעל קצבי צמיחה מהירים. טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבורה בשנים הקרובות. החברה פועלת באמצעות מספר רב של שותפים והיא מפיצה מספר רב של אפליקציות. סומוטו הוקמה בשנת 2009 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בתל אביב. http://www.somotoinc.com/  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.