header 2

יום רביעי, 6 באפריל 2016

pH Miners Inc. מציעה הנחות על חומרת כרייה ביטקוין/ לייטקוין

החברה מציע הנחה ללקוחות שמזמינים יותר משתי יחידות באותה הזמנה

ניו יורק, 5 באפריל 2016 (GLOBE NEWSWIRE):
שני כורי מטבעות מבוזרים חדשים מתוצרת pH Miners Inc. מאפשרים המשתמשים לעבד ביתר קלות עסקאות דיגיטליות ולעקוב במהירות אחרי השחרור של מטבעות דיגיטליים חדשים.
תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת
הכורים המאוד חזקים פותחו עבור ביטקוין ולייטקוין, שניים מהמטבעות המבוזרים הכי פופולריים בשוק הגלובלי. pH Miners גם מציעה הנחות מיוחדות  ללקוחות שירכשו יותר משתי יחידות באותה הזמנה.
"זאת תקופה מלהיבה בשוק המטבעות המבוזרים, וזאת הזדמנות נהדרת עבורנו להשיק את שני הכורים האלה לאנשים ברחבי העולם", אמר אריק פרנקלין, מנכ"ל pH Miners. "הערך והפופולריות של שני המטבעות, ביטקוין ולייטקוין, עלו בשנים האחרונות, ויותר ויותר אנשים, מוסדות פיננסיים וארגונים רואים בהם חלופות בנות קיימא למטבעות היותר מסורתיים שמונפקים על ידי ממשלות. אחרי הרבה עבודה קשה של הצוות שלנו, אנחנו שמחים להשיק רשמית את כורי המטבעות המבוזרים החדשניים האלה".
Bitcoin Miner 25/THs מאפשר לאנשים לעבד במהירות וביעילות עסקאות דיגיטליות ולעקוב ביתר קלות אחרי מטבעות דיגיטליים חדשים. הוא נמכר במחיר קמעונאי של $3,000 ומגיע עם כל הציוד שדרוש למשתמשים כדי להפעיל את הכורה, כולל כבלים, מארז  ויחידת הבקרה. משום כך אפשר להכין את המכשיר ולהשתמש בו במהירות ובקלות.
Litecoin Miner 1000 MH/s מציע רבות מאותן היכולות, וכן מאפשר למשתמשים לכרות לייטקוין וגם מגוון של מטבעות מבוזרים אחרים בקנה מידה גלובלי. בדומה ל-Bitcoin Miner 25TH/s, הוא עבר בדיקות מקיפות בשלבים שונים של תהליכי הייצור, שמאפשרות ל-pH Miners להבטיח את תקני האיכות והאבטחה הגבוהים ביותר.
pH Miners Inc., שמרכזה בניו יורק, משתמשת רק בחומרים ורכיבים באיכות הטובה ביותר ביצירת כורי המטבעות המבוזרים המאוד יעילים שלה. כתוצאה מכך המוצרים של החברה מאוד עמידים ומאריכים ימים, ומגובים על ידי המומחיות של צוות המומחים שלה שיש לו שנים של ניסיון בעבודה עם חומרת ביטקוין ולייטקוין.
pH Miners מקבלת תשלום רק בביטקוין ושולחת לכל מקום בעולם - באמצעות פדקס או UPS - ללא עלות נוספת. הכורים שלה גם מגיעים עם אחריות מורחבת של 15 שנים.
מעל הכל, המטרה של הצוות ב-pH Miners היא לנצל את הרכיבים הקנייניים שלה כדי לספק למשתמשים פתרונות היי-טק לכרייה רווחית של מטבעות מבוזרים. כל החומרה שלה, כולל השבבים שמפעילים את הכורים שלה, מיוצרת במפעלים השותפים שלה באסיה, וזה מאפשר ל-pH Miners לספק מוצרים איכותיים, אבל במחירים שאפשר לעמוד בהם.
הלקוחות יכולים ללמוד עוד על ההנחות אחרי שיבצעו רכישה וידברו עם חבר בצוות של pH Miners team. למידע נוסף על החברה ועל המוצרים החדשים שלה שהושקו, גשו לאתר http://www.phminers.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.