header 2

יום שני, 18 באפריל 2016

מסטרקארד ווסטרן יוניון מצטרפות אל bKash כדי להפוך העברות כספים בינ"ל לטלפונים ניידים למציאות עבור 22 מיליון בנגלדשים

העברות כספים בינ"ל לטלפונים ניידים זמינות עכשיו עבור 22 מיליון בנגלדשים הודות ל-bKash, מסטרקארד ווסטרן יוניון
דאקה, בנגלדש, 18 באפריל 2016, (BUSINESS WIRE):
מסטרקארד, ווסטרן יוניון ו-bKash, אחת מהספקיות המובילות בעולם של שירותים פיננסיים באמצעות מכשירים ניידים, ו-BRAC Bank השיקו היום שירות חדש לקבלת העברות כספים בינ"ל בבנגלדש. השירות החדש מאפשר ללקוחות רשומים של bKash להשתמש בטלפון הנייד שלהם כדי לקבל העברות כספים מחו"ל אל חשבונות bKash שלהם.
(ציוץ: העברות כספים בינ"ל אל טלפונים ניידים זמינות עכשיו ל-22 מיליון בנגלדשים הודות ל-#bKash @MasterCard @WesternUnion)
בנגלדש היא המקבלת השמינית1 בגודלה בעולם של העברות כספים בינ"ל, ולכן השירות החדש ישפר את הקלות והנוחות שבהן מיליוני אנשים יכולים לקבל כסף מיקיריהם בחו"ל - עורק חיים חיוני עבור משפחות רבות.
השירות החדש מתבסס על ההצלחה חסרת התקדים של bKash, שמשכה יותר מ-22 מיליון לקוחות מאז השקתה ב-2011. עכשיו אנשים ברחבי העולם יכולים להשתמש ברשת הגלובלית האמינה של ווסטרן יוניון לשליחת העברות כספים בינ"ל שהלקוחות של bKash יכולים לקבל ישירות בטלפונים הניידים שלהם או לגבות מסניף של סוכן של Western Union®. הרשת של ווסטרן יוניון כוללת מספר שאין כמותו של 500,000 סניפי סוכנים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות* וגם ערוצים דיגיטליים כמו WU.com והעברות מבוססות חשבונות בנקים.
מסטרקארד ממלאת תפקיד חיוני בקשר הזה על ידי הספקת הפתרון העורפי בזמן אמת באמצעות הפלטפורמה החדשנית שלה MasterCard Send, שעל ידי חיבור בין bKash, BRAC Bank ווסטרן יוניון, עוזרת לשפר עוד את היעילות והאמינות של תהליך העברת הכספים מקצה אל קצה.
באמצעות שימוש בשירות החדש, לקוחות רשומים של bKash יכולים לקבל העברות כספים מכל שוק שליחה וערוץ של ווסטרן יוניון ישירות לחשבון bKash שלהם 24 שעות ביממה. התהליך קל לשימוש - הלקוחות פשוט מקלידים את מספר הבקרה של העברת הכספים (MTCN) של ווסטרן יוניון ואת הקוד האישי של bKash והבקשה תעובד באמצעות טכנולוגיית התשלום המאובטחת של מסטרקארד וחשבון bKash יזוכה בכסף.
השירות מקבל העברות כספים יחידות של עד 35,000 טאקה בנגלדשית (בערך $500), עד 115,000 טאקה (בערך 1,500) בחמש העברות ללקוח ליום והעברות מצטברות בחודש של עד 150,000 טאקה (בערך $1,900) ולכל היותר 20 העברות בחודש.
אחרי שההעברה הושלמה, אפשר לגשת לכסף מיידית. הלקוחות יכולים לפדות את הכסף במזומן באמצעות 120,000 סניפים של סוכני bKash ברחבי המדינה, או להשתמש ביתרה שבחשבון לביצוע העברות כספים מאדם לאדם, לקנות זמן אוויר לנייד, לשלם חשבונות ולקנות בחנויות פיזיות. הם גם יכולים לאחסן את הכסף בחשבון bKash שלהם ולהרוויח ריבית על החסכונות.
bKash הופכת שירותים פיננסיים לנגישים וניתנים להשגה עבור מיליוני בנגלדשים, שאחרת לא הייתה להם גישה לשירותי בנקאות פשוטים, ועוזרת לקדם את הכלילה הבנקאית על ידי הבאת העניים וחסרי חשבונות הבנק למערכת פיננסית מאוסדרת. השירות מאושר על ידי בנק בנגלדש, הבנק המרכזי של בנגלדש, ותזרימי הכספים מחו"ל יעובדו על ידי BRAC Bank לפי תקנות הטיפול בהעברות כספים מחו"ל.
כמאל קואדיר, מנהל העסקים הראשי של bKash אמר: "אנחנו נלהבים להשיק את השירות החדש של העברות כספים יחד עם מסטרקארד ווסטרן יוניון, שהן מובילות כל אחת בתחומה, ולאפשר לאנשים בבנגלדש לקבל כסף לחשבון ה-bKash שלהם מחברים ובני משפחה בחו"ל, 24/7. זה מביא ערך עצום לבנגלדשים שחיים בבית ובחו"ל".
מתיו דרייב, בכיר בקבוצה, מוצרים ופתרונות גלובליים, מסטרקארד, אמר: "הקשר הזה הוא עוד צעד להשגת המחויבות הגלובלית שלנו להנגיש את המערכת הפיננסית לעוד 500 מיליון אנשים עד 2020. האימוץ הנרחב של טלפונים ניידים, לא רק בבנגלדש אלא ברחבי העולם, מהווה הזדמנות מאוד מלהיבה לאפשר אימוץ המוני של שירותים פיננסיים וכלילה פיננסית. העבודה עם חברות כמו bKash ווסטרן יוניון חיונית כדי לנצל את הטכנולוגיות הכי חדישות; דיגיטציה של העברות כספים ותמיכה במאמצים לכלילה פיננסית באזור דרום אסיה ובכל העולם. הבחירה, הגמישות והנוחות של השירות החדש הזה של bKash יעזרו להרחיב את הכלילה הפיננסית לכמה מהחלקים הכי מרוחקים של אומה משגשגת זאת".
ז'אן קלוד פארה, סגן נשיא בכיר והנשיא של המזרח התיכון, מזרח אפריקה, אסיה פסיפיק, מזרח אירופה וחבר המדינות, ווסטרן יוניון, אמר: "אנחנו שמחים להשיק את השירות הזה של העברות כספים בינ"ל באמצעות מכשירים ניידים בשיתוף עם bKash, BRAC Bank ומסטרקארד.  הפלטפורמה הבינ"ל של ווסטרן יוניון מנצלת את תשתיות הטכנולוגיה, רגולציה, ציות ומניעת הלבנת כספים שלנו כדי לאפשר תנועת כספים יעילה ואמינה. היכולת להציע העברות כספים בינ"ל לטלפונים ניידים מאיצה את הכלילה הפיננסית במדינה שיש בה יותר חדירה של טלפונים ניידים מאשר חשבונות בנק. אנחנו גאים להיות גורם בפינטק שבאמת מבין את צורכי הצרכנים".
סלים ר. פ. חוסיין, מנהל כללי ומנהל כספים ראשי, BRAC Bank Limited, אמר: "הקשר בין bKash, מסטרקארד, ווסטרן יוניון וכמובן BRAC Bank, איפשר ללקוחותינו לקבל העברות כספים בקצות האצבעות, פשוטו כמשמעו. השירות פורץ הדרך הזה מאפשר לקבל כסף מהעברות הישר לתוך הארנק הנייד של הלקוחות בבנגלדש וזאת דוגמה איך שיתופי פעולה מקומיים ובינ"ל יכולים לבצע שינוי בחיים של העם הבנגלדשי. ב-BRAC Bank אנחנו מחויבים לספק ללקוחות חוויה טובה יותר באמצעות חדשנות. זאת רק ההתחלה של הקשר שלנו ואנחנו מצפים להצגת עוד שירותים לנוחיות הלקוחות שלנו".
* נתוני הרשת נכון ל-31 בדצמבר 2015
 
 
 
הערה לעורכים:
למידע נוסף אנא בקרו: http://youtu.be/V4Jekee5Les
# # #
אודות bKash
bKash, שהוקמה ב-2011, היא מיזם משותף של BRAC Bank, בנק מסחרי בבנגלדש שמתמקד בעסקים קטנים ובינוניים, Money in Motion LLC, חברה אמריקנית, International Finance Corporation (IFC), זרוע ההשקעות במגזר הפרטי של World Bank Group וקרן ביל ומלינדה גייטס.
המטרה הסופית של bKash היא להבטיח לתושבי בנגלדש גישה למגוון רחב של שירותים פיננסיים. יש התמקדות מיוחדת לשרת את המוני מעוטי ההכנסה במדינה כדי להשיג כלילה פיננסית רחבה יותר על ידי הספקת שירותים שהם נוחים, ניתנים להשגה ואמינים.
אודות BRAC Bank
BRAC Bank הוא אחד מהבנקים שצומחים הכי מהר במדינה. עם 175 סניפים, 450 כספומטים, 479 משרדים של יחידת העסקים הקטנים והבינוניים ויותר מ-6,700 עובדים הפעילות של BRAC Bank עוברת בכל המגזרים והשירותים בענף הפיננסים.
עם יותר מ-1.7 מיליון לקוחות, הבנק כבר הפך למממן הכי גדול של עסקים קטנים ובינוניים ב-14 השנים בלבד שהוא פועל בבנגלדש וממשיך להרחיב את אופקיו לקמעונאות, חברות, עסקים קטנים ובינוניים, פרושי וזירות בנקאות אחרות.
ב-2013 BRAC Bank קיבל את התואר היוקרתי "הבנק שמנוהל הכי טוב בבנגלדש" של The Asian Banker. ב-2010 BRAC Bank הוכר כבנק הכי בר קיימא באסיה בשווקים מתעוררים על ידי הפייננשל טיימס ו-IFC. הבנק הוא החבר המייסד הראשון במדינה של הברית הגלובלית למען בנקאות עם ערכים" (GABV) - רשת של הבנקים המובילים בעולם שמבוססים על ערכים בני קיימא.
אודות מסטרקארד
מסטרקארד, www.mastercard.com, היא חברה טכנולוגית בענף התשלומים הגלובליים. אנחנו מפעילים את רשת עיבוד התשלומים המהירה ביותר בעולם, שמחברת צרכנים, מוסדות פיננסיים, סוחרים, ממשלות ועסקים ביותר מ-210 מדינות וטריטוריות.
המוצרים והפתרונות של מסטרקארד הופכים פעולות מסחר יומיומית – כמו קניות, נסיעות, ניהול עסק וניהול פיננסים – ליותר קלות, יותר מאובטחות ויותר יעילות עבור כולם.
עיקבו אחרינו בטוויטר @MasterCard ו-@MasterCard News, הצטרפו לדיון ב-Beyond the Transaction Blog והרשמו כמנויים לחדשות האחרונות ב-Engagement Bureau.
אודות ווסטרן יוניון
חברת ווסטרן יוניון (NYSE: WU) היא מובילה בשירותי תשלומים גלובליים. יחד עם שירותי התשלומים במותגים Vigo, Orlando Valuate, Pago Facile ו-Western Union Business Solutions ווסטרן יוניון מספקת לצרכנים ועסקים דרכים מהירות, אמינות ונוחות לשלוח ולקבל כסף ברחבי העולם, לשלוח תשלומים ולרכוש המחאות כסף.
נכון ל-31 בדצמבר 2015, השירותים במותגים ווסטרן יוניון, Vigo ו-Orlando Valuate הוצעו באמצעות רשת כוללת של יותר מ-500,000 סניפי סוכנים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ויותר מ-100,000 כספומטים וקיוסקים, וכללו את היכולת לשלוח כסף ליותר ממיליארד חשבונות.
ב-2015 חברת ווסטרן יוניון השלימה 262 מיליון העברות מצרכן לצרכן בכל העולם, והעבירה סכום קרן של 82 מיליארד דולר בין צרכנים ו-508 מיליון תשלומים עסקיים. למידע נוסף, בקרו באתר www.westernunion.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.