header 2

יום רביעי, 13 באפריל 2016

קבוצת מילגם בחרה במחשבים שלASUS עבור מוקד השירות החדש שלה

פרויקט זה מבסס את חברתASUS  גם בתחום העסקי עם סדרת מחשבי ASUSPRO
 
קבוצת מילגם בחרה במחשביASUS  עבור מוקד שירות חדש, שהקימה באשדוד בסיוע האגף לפיתוח תעשייה. מוקד השירות של מילגם מעניק שירות ותמיכה טלפונית למעל 80 לקוחות, ביניהם עיריות, גופים מוניציפליים, תאגידי מים, גופים ממשלתיים, חברות ציבוריות וחברות פרטיות, כמו פנגו . עלות הפרויקט מוערך בכחצי מיליון ₪.
מוקד השירות החדש של מילגם עוצב על פי הסטנדרטים המתקדמים בעולם במטרה להפוך למוקד המתקדם בארץ הן מבחינת שירות והן מבחינת טכנולוגיה. בפיתוח המוקד הושקעו חודשים רבים של עבודה, במטרה למקסם את הקשר עם הלקוח, תוך ניהול חכם ושימוש בטכנולוגיה ללא פשרות. המוקד החדש מכיל כ- 250 עמדות של נציגי שירות ומכירה, ראשי צוותים ומנהלי מוקד.
 
"המחשבים שנבחרו הינם מחשבי All-in-One, מדגם ASUS A6420, שנחשב למילה האחרונה בעולם הטכנולוגיה", כך מסרה קארין דיין, מנהלת תחום מחשוב עסקי ב- ASUS ישראל. מדובר בדגם שולחני בעל עיצוב מרהיב וטכנולוגיה מתקדמת ביותר. שימוש בעמדות מחשב מסוג זה, מאפשר הטמעה פשוטה, מהירה ונקייה של oביבת העבודה, ללא כבלים מיותרים. כמו כן, עמידות ושרידות לאורך זמן ממושך בשל הצבתו ע"ג שולחן העבודה.
אריק אשכנזי, מנהל השירות בחברת מילגם: "עמדות המחשב של חברת ASUS מאפשרות חסכון רב בשל תכונות לשרידות ועמידות גבוהה. השימוש בעמדות המחשב פשוטות מאוד, הכל במרחק הושטת יד, דבר המקל רבות על נותני השירות. הפרויקט מייעל את היכולות הארגוניות של חברת מילגם וממקם אותה בחזית נותני השירות".
 
הפרויקט תוכנן והוטמע בשיתוף עם חברת מטרופולי-נט, המספקת פתרונות מחשוב כוללים לניהול ארגונים וגופים מוניציפליים ומתמקדת במתן פתרון אינטגרטיבי המבוסס טכנולוגיות מתקדמות, הכולל פיתוח ותחזוקת תוכנה, הסבות נתונים, הטמעה ואינטגרציה, הקמה ותפעול של מערכי החומרה והתקשורת ומתן ייעוץ ותמיכה שוטפים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.