header 2

יום שישי, 28 ביולי 2017

Terapeak מציגה כלי חדש לניבויי מכירות עבור מוכרים בשופיפיי ואיביי

טורונטו, 27 ביולי 2017, (BUSINESS WIRE):
הספקית המובילה של ניתוחי מסחר אלקטרוני Terapeak הכריזה היום על כלים חדשים לתמיכה בסוחרי שופיפיי שרוצים למכור את המלאי שלהם באיביי.
בעקבות השותפות שנחשפה לאחרונה בין איביי ושופיפיי, ההכרזה של Terapeak סוללת את הדרך למוכרים של שופיפיי לפנות ביעילות לקונים באיביי, שהם בין הפעילים והמגוונים ביותר בעולם.
מוכרים יכולים לקשר את חשבונות המוכרים שלהם בשופיפיי ל-Terapeak, שתומכת גם בחשבונות איביי ואמזון, כדי לנטר ולנתח את ביצועי המכירות שלהם ואת היעילות של המוצרים שהם רושמים. עכשיו מוכרי שופיפיי שמקשרים את החשבונות שלהם ב-Terapeak יכולים גם להשתמש בכלי ניבויי המכירות החדש של Terapeak, שמסתמך על אלגוריתמים קנייניים כדי להראות את הסבירות שמוצרים של המוכר ייצרו מכירות באיביי בתקופה של 30 יום.
"התמיכה החדשה שלנו במלאי של שופיפיי מציגה באופן נהדר את זירת המסחר של איביי למוכרי שופיפיי", אומר קווין נורת מ-Terapeak. "בנוסף, אנחנו מאמינים שהיכולת לנבא מכירות מהמלאי של שופיפיי באיביי היא השלמה מושלמת לערוץ המכירות החדש של איביי שיהיה זמין למוכרי שופיפיי מאוחר יותר השנה".
בנוסף לקבלת ניבויים של המכירות באיביי לגבי המלאי הקיים שלהם, מנויי Terapeak יכולים גם להשתמש בניבויי המכירות כדי לבדוק ולמטב את אסטרטגיות הרישום שלהם באיביי ושופיפיי, ולקבל ציוני ניבוי דינמיים שמאפשרים להם לשפר כל הזמן את השיווקיות של מוצרי שופיפיי שלהם.
"ניבויי המכירות של Terapeak והתמיכה בשופיפיי עוזרים לי להבין מה הסבירות שהמוצרים שלי בשופיפיי יימכרו היטב באיביי", אומר גלן סקוט, המייסד של החנויות המקוונות לצורכי חיות מחמד eFishMox ו-Petsporium. "באמצעותם גם קל לי יותר לעדכן את השמות והמחירים של המוצרים שלי כדי לוודא שאני מנצל את קהל הקונים הייחודי של איביי ואת פלטפורמת החיפוש באופן יעיל".
ההצגה של התמיכה בשופיפיי מגיעה אחרי ש-Terapeak השיקה לאחרונה את Product Research 2.0 מבוסס הענן, שמהיר עד פי 40 מהגרסאות הקודמות של Terapeak, את Inventory Ideas, שמאפשר למוכרים לזהות את המוצרים הכי נמכרים של המתחרים הכי גדולים ותמיכה ב-14 זירות מסחר נוספות של איביי, ובסך הכל 22 זירות מסחר גלובליות של איביי.
אודות Terapeak
Terapeak היא המקור המוביל של ניתוחים, הבנה וניבוי של התנהגות צרכנים ומוצרים במסחר האלקטרוני. Terapeak מנתחת נפח סחורות ברוטו של יותר מ-75 מיליארד דולר בשנה כדי לספק בינת זירות מסחר למוכרים באינטרנט. סוחרי המסחר האלקטרוני משתמשים בפלטפורמת הניתוחים המקוונת של Terapeak כדי להעריך תמחור, הזדמנויות מיקור, מגמות שוק והתנהגות מוצרים של באזורים ושל מתחרים שונים. Terapeak מספקת ניתוחים למוכרים באיביי, אמזון, שופיפיי ועליבאבא. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.terapeak.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.