header 2

יום שלישי, 11 ביולי 2017

לראשונה בישראל! הקוסמטיקאי המוביל אלדד אביגד משיק את : FRUIT& VEG MASC

מסיכות יופי מספרד המבוססות על פירות וירקות הקיץ שיעניקו לך את כל הוויטמינים והמינראליים במפגש אחד!

לימדו אותנו שחשוב לאכול פרות וירקות יש בפרות והירקות המון ערכים תזונתיים היתרונות שעשירים בסיבים ונוגדי חמצון מרפאים את מערכות הגוף ומסייעות למטבוליזם של כל החלקים בו אבל המציאות היא שלא כולנו מודעים או מקפידים להזין את הגוף בכל הטוב שהטבע מציע לנו.
לראשונה אלדד אביגד מציג טיפול קיץ יוקרתי של חברת קאסמרה מספרד הטיפול כולל פילינג צמחי המורכב מ14 סוגי צמחים שונים פחמימות, פיטו, הורמונים, מלחים ויסודות קורט שעוזרים לעודד ולרענן את עור הפנים בימות הקיץ החמים.
מגוון מסכות של חברת קאסמרה מספרד מסיכות על בסיס ירקות או פירות שהוקפאו בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לשמר את הערכים התזונתיים של אותם ירקות ופרות. המרכיבים נטחנו לאבקה שאותה מערבבים עם גל מיוחד, בזמן הטיפול המסכה מכסה את כל הפנים פרט לאף היא יוצרת פעולה טרמית אשר גורמת לוויטמינים והמינרלים שיש בירקות לחדור אל תוך העור ולתת את כל הטוב שהטבע מציע.
אלדד מציע מגוון של 12 מסכות שונות עם מרכיבים אקזוטיים כמו גוג'י בר פפאיה אננס מנגו ועוד.
המסקנה היא פשוטה מאד ! אם אי אפשר להקפיד על אכילת ירקות פירות באופן יומיומי אז למה לא לתת לעור את כל הטוב הזה בטיפול ייחודי?

מחיר:  400 ₪

אודות סטודיו ביוטי אלדד אביגד:
אלדד בעלים ומנהל של קליניקה מובילה בפתח תקווה, בסמוך לקניון סירקין.  בקליניקה אלדד מציעה ללקוחותיו גברים ונשים כאחד טיפולי פנים ויופי ייחודיים , איפור קבוע, איפור כלות וטיפולים קוסמטיים/אסתטיים מתקדמים. אלדד בעל וותק וניסיון עשיר בתחום מזה 15 שנה. עבד כמאפר מוביל ומדריך למקצועות היופי במותגי על מובילים בענף היופי.
במקביל לניהול קליניקה משגשגת אביגד נבחר למדריך הראשי של חברת הקוסמטיקה הבינלאומית  "אלכס קוסמטיקס"  תפקיד בכיר הדורש ממנו להישאר מעודכן תמיד בטרנדים החמים ביותר של עולם הקוסמטיקה בחו"ל. את ההכשרות המקצועיות רוכש אביגד בגרמניה. אלדד הינו מרצה מבוקש בבתי ספר לאיפור וקוסמטיקה בארץ ,  בזכות הניסיון שצבר לאורך השנים אלדד נחשב לגורו מוביל בתחומו. אביגד מתחייב לתוצאות נראות לעין מטיפול ראשון!!

****************
לפרטים נוספים ותיאום: אלדד אביגד
טלפון לתיאום: 052-378-2301

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.