header 2

יום שישי, 7 ביולי 2017

בקסטר, רמות באוניברסיטת תל אביב והמרכז הרפואי תל אביב על-שם סוראסקי משתפים פעולה כדי להביא המצאות חדשות בכירורגיה לעולם הרחב

· במסגרת ההסכמים יחקרו יישומים פוטנציאליים של מחקרים מבטיחים בשלב המוקדם בתחומים של צרכים שלא נענו
· המטרה תהיה להביא המצאות חדשות שיעזרו למנתחים לקדם את הטיפול בחולים
דירפילד, אילינוי ותל אביב, 6 ביולי 2017, (BUSINESS WIRE):
בקסטרBaxter International Inc. (NYSE:BAX) , חברת מוצרים רפואיים גלובלית, ואוניברסיטת תל אביב, באמצעות רמות, המרכז למעורבות עסקית שלה, הודיעו היום על הסכמי רישוי חדשים כולל פעילות מחקר משותפת גלובלית כדי להעריך טכנולוגיות רבות שמפותחות כעת באוניברסיטה וגם במרכז הרפואי תל אביב על-שם סוראסקי (מרת"א). בקסטר תשתף פעולה עם אוניברסיטת תל אביב ומרת"א בסיוע להבאת המחקרים בשלב המוקדם למסחור מתוך מטרה להביא לשוק את ההמצאות האחרונות בטיפולים כירורגיים.
"בקסטר מחויבת למצוא נתיבים יצירתיים להבאת פתרונות חדשניים לחדר הניתוח", אמר וויל בורן, נשיא הכירורגיה המתקדמת בבקסטר. "העבודה עם מומחים מובילים באוניברסיטת תל אביב ובמרת"א נותנת לנו גישה למחקרים מבטיחים בשלב המוקדם שיכולה להיות להם השפעה משמעותית על מנתחים שמחפשים כלים חדשים לטיפול במקרים מורכבים".
לפי תנאי ההסכמים, בקסטר תעניק באופן בלעדי רישיונות לטכנולוגיות של חברת טכנולוג'י אינוביישן מומנטום פאנד של אוניברסיטת תל אביב בהסכם רישוי אחד ולטכנולוגיות של אוניברסיטת תל אביב ומרת"א בהסכם רישוי השני לשימוש ביישומים פוטנציאליים מרובים שעשויים לנבוע מפעילות המחקר המשותפת.
"אוניברסיטת תל אביב ידועה בכל העולם כמוסד אקדמי ומחקרי מוביל בזכות החדשנות והיזמות שלה. אנחנו שבעי רצון שעוד אחת מהטכנולוגיות של אוניברסיטת תל אביב יוצאת מתוכנית העלאת הערך הייחודית שלנו טכנולוג'י אינוביישן מומנטום פאנד של אוניברסיטת תל אביב", אמר שלמה נמרודי, מנהל העסקים הראשי של רמות, זרוע המעורבות העסקית של אוניברסיטת תל אביב. "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם בקסטר כדי לחקור איך אנחנו יכולים להביא טכנולוגיות מובילות לחדרי ניתוח בכל העולם".
בקסטר, אוניברסיטת תל אביב ומרת"א מתכננים לחקור יישומים פוטנציאליים של פרויקטים רבים שמתמקדים בצרכים גדולים שלא נענו, ושאם יצליחו ירחיבו את תיק המוצרים של בקסטר לתחומים חדשים של טיפולים כירורגיים עבור החברה. טיפולים כירורגיים מהווים יסוד צמיחה אסטרטגי ליבתי עבור בקסטר, ולפרויקטים האלה יש פוטנציאל להשלים את היצע המוצרים הקיים של בקסטר ולאפשר גישה לטיפולים חדשים.
פרטים נוספים על ההסכמים לא נחשפו.
אודות רמות באוניברסיטת תל אביב
רמות היא המרכז למעורבות עסקית של אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת המחקר וההוראה הגדולה בישראל. אוניברסיטת תל אביב, שנוסדה ב-1956, נמצאת במרכז התרבותי, הפיננסי והתעשייתי של ישראל. רמות, שמושרשת גם בסביבה האקדמית וגם בזירה העסקית, ממוצבת באופן ייחודי לטפח את הקשרים המיוחדים בן שני העולמות המשכנעים האלה, ויוצרת קשרים שכולם מרוויחים מהם שתומכים במחקר פורה פורץ דרך ובתוך כך מספקת לחברות תגליות שנותנות להן יתרון תחרותי מכריע. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.ramot.org.
אודות המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי
המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי (מרת"א) הוא אחד מהמרכזים הרפואיים האקדמיים הגדולים ביותר, שמסונף לפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב, ומספק את הטיפול הרפואי המלא ומוסדות המחקר המתקדמים ביותר בישראל. למרת"א יש הסמכה בינ"ל של JCI, כמרכז רפואי אקדמי. כמרכז רפואי אקדמי רב תחומי חשוב עם 1,500 מיטות, מרת"א משרת את האוכלוסייה הכללית של תל אביב שמונה יותר מ-430,000 בתוספת כמיליון איש המבקרים בעיר כל יום. המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי מספק שירותים קליניים ברוב השיטות הקליניות בארבעת בתי החולים שלו: בית חולים כללי, בית חולים לילדים, ביה"ח ליולדות ונשים ובית חולים שיקומי. הוא מרכז על כלל ארצי להרבה שירותי טיפול ראשוני וטיפול על ידי מומחים. המו"פ במרת"א כולל מחקר בסיסי ותרגומי באיכות גבוהה במתקנים ייעודיים וגם מומחיות בניסויים קליניים משלב 1 ועד ניסויי מועילות בשלבים 2-4, באישור ועדת הבחינה הפנימית. מרת"א מעודד המצאות של העובדים שלו, והמצאות וידע ממוסחרים על ידי המשרד להעברת טכנולוגיות של מחלקת מו"פ. למידע נוסף, בקרו http://www.tasmc.org.il/sites/en/Pages/default.aspx.
אודות בקסטר
בקסטר מספקת תיק רחב של מוצרים חיוניים לכליות ולבתי חולים, כולל דיאליזה בבית, אקוטית ובמרכז רפואי, תמיסות עירוי סטריליות, מערכות והתקני אינפוזיה, תזונה שלא דרך המעיים, מוצרים לניתוחים והרדמה, ואוטומציה, תוכנות ושירותים לבתי מרקחת. הנוכחות הגלובלית של החברה והאופי הקריטי של המוצרים והשירותים שלה ממלאים תפקיד מפתח בהרחבת הגישה לטיפול רפואי במדינות מתעוררות ומתפתחות. העובדים של בקסטר בכל העולם מתבססים על המורשת העשירה של החברה בפריצות דרך רפואיות כדי לקדם את הדור הבא של חידושים בטיפול הרפואי כדי לאפשר טיפול בחולים.
הודעה זאת כוללת מידע צופה פני עתיד לגבי ההתקשרות של בקסטר ורמות בהסכמי רישוי. המידע מבוסס על הנחות לגבי גורמים חשובים רבים, כולל הבאים, שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מאלה שבמידע צופה פני עתיד: היכולת של בקסטר ורמות לפתח, לייצר ולמסחר יישומים כירורגיים חדשים בהתאם לתנאי ההסכמים; המשך החוזק במצב הפיננסי, כולל תזרימי מזומנים, של בקסטר ורמות; פעולות של גופי רגולציה ורשויות ממשלתיות אחרות; שינויים בחוקים ותקנות; וסיכונים אחרים שמזוהים בדוח האחרון של בקסטר על גבי טופס 10-K ודיווחים אחרים לרשות האמריקנית לניירות ערך, שכולם זמינים באתר שלה. בקסטר לא מתחייבת לעדכן את המידע צופה פני עתיד שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.