header 2

יום שלישי, 18 ביולי 2017

קבוצת invest.com מודיעה על אירוע יצירת מטבעות לסטוקס, פלטפורמה ניבוי שוק חדשה

הפלטפורמה המבוססת על בנקור תאפשר לכל אחד לנבא אירועים באמצעות חכמת ההמונים

תל אביב, 18 ביולי 2017, (BUSINESS WIRE):

בהמשך למשימתה להפוך את תחום ההשקעות לפתוח שוויוני עבור כולם, קבוצת  invest.com מכריזה היום על אירוע יצירת אסימונים עבור  Stox, פלטפורמה חדשה למסחר המבוססת על ניבוי שוק.

invest.com הוקמה ב-2014, מעסיקה 200 עובדים בחמש יבשות, וכן בעלת שלושה מיליון לקוחות רשומים. בשנת 2016 החברה הפיקה הכנסות שנתיות בשווי 50 מיליון דולר.

סטוקס תונפק כמטבע חכם באמצעות הפרוטוקול של בנקור, שעל פי הערכה שנעשתה בצוות סטוקס מדובר  בפתרון הנזילות המבוסס על בלוקצ'יין הטוב ביותר.

STX תחזיק BNT בעתודה שלה שתבטיח נזילות גבוהה ורציפה, לכן יתאפשר לכל אחד לרכוש STX ישירות דרך המטבע החכם באמצעות אֶתֶר, וגם להנזיל STX בחזרה לאֶתֶר. -- ראוי לציון שעם זליגה נמוכה וללא מרווח מחיר.

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם סטוקס ולתמוך בפעילותה להפוך לחברה חלוצה ברשת של בנקור. אנחנו מאמינים שהנזילות המובטחת והיציבות של STX תועיל למחזיקים במטבעות ולפרויקט סטוקס כולו, ותספק מקרה בוחן משמעותי לפרוטוקול של בנקור", אמר אייל הרצוג, מנהל מוצר בבנקור.

אירוע יצירת האסימונים יאפשר לסטוקס לפתח פלטפורמת מסחר לניבוי שוק שתאפשר למחזיקי STX להשתמש במידע ממיקור המונים ובניבוי שלהם כדי לחזות את התוצאות של אירוע, במגוון רחב של קטגוריות. חוזים חכמים ינהלו את ההתאמות על בסיס ההסתברות של התוצאות, גודל הקהל שמשתתף באירועי הניבוי, וגם התחייבויות ראשוניות.

הפלטפורמה המבוססת על בלוקצ'יין תהיה נזילה, כלומר דפוסי והערכות הניבוי ישתנו לפי אירועים שיתרחשו מדי יום. המשתמשים גם יוכלו ליצור סקרי ניבוי, שיאפשרו להם להיכנס לפוזיציות על אירועים ספציפיים בכל עת. מחירי הכניסה, לדוגמה, בכל סקר ספציפי, יוכלו להשתנות ולנוע על סמך הערכים שנובאו.

"סטוקס היא צעד מהפכני במסענו, שכן היא מאפשרת לנו לשלב את הכוח של בלוקצ'יין עם מערך נכסי התשתית, הטכנולוגיה, המכירות והשיווק שמניעים כעת את invest.com", אמר אופיר גרטנר, המייסד של קבוצת invest.com.

למידע נוסף ולקבלת הסקירה הטכנית הרשמית של סטוקס, גשו לאתר: http://www.stox.com

אודות invest.com:
invest.com, שהוקמה ב-2014, היא ספקית של שירותים פיננסיים מקוונים שמשלבת מומחיות פיננסית עם טכנולוגיה פורצת דרך כדי להפוך את ההשקעות לפשוטות ונגישות לסוחרים מתחילים ומקצוענים כאחד. החברה, שנתונה לרגולציה של הרשות לניירות ערך של קפריסין, מעסיקה יותר מ-200 עובדים בחמש יבשות. מידע נוסף באתר  www.invest.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.