header 2

יום חמישי, 6 ביולי 2017

Phibro Animal Health Corporation וזידוס קדילה הודיעו על כוונתן להתקשר בהסכם רישיון לטכנולוגיות חיסוני העופות של פיברו

תל אביב ואחמדאבאד, הודו, 5 ביולי 2017, (GLOBE NEWSWIRE):
Phibro Animal Health Corporation (סימול (NASDAQ:PAHC וזידוס קדילה הודיעו היום על כוונתן להתקשר בהסדר ארוך טווח למתן רישיון שימוש בטכנולוגיות חיסוני העופות החדשניות ובידע של פיברו למפעל חדש לייצור חיסונים שייבנה על ידי זידוס קדילה כדי לשרת את שוק העופות הצומח במהירות בהודו.
ג'ק בנדהיים, היו"ר, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של פיברו, אמר: "אנחנו גאים בשותפות בת יותר מעשרים שנה עם זידוס קדילה שמשרתת את שוק בריאות בעלי החיים בהודו ואנו רואים בזאת שלב נוסף מלהיב בקשרים בינינו".
בהתייחסו להתפתחות, מר פנקג' ר. פאטל, יו"ר ומנהל כללי, קבוצת זידוס, אמר: "תמיד פעלנו לאפשר גישה לטיפולים חדשניים בכל האזורים הג"ג וההסכם הזה עם פיברו יעזור להביא חידושים לשוק העופות בהודו. הזמינות של חיסוני עופות חדשים מתקדמים, שעד עכשיו יובאו להודו, מוסיפה מימד חדש לתנועת "לייצר בהודו" במגזר בריאות בעלי חיים".
אודות Zydus Animal Health
עם נוכחות חזקה במגזרים חיות משק ועופות, Zydus Animal Health היא השחקנית המובילה בהודו בטיפול רפואי בבעלי חיים ומובילת שוק בהודו במגזרי ריפוי שונים שכוללים, בין היתר, אנטיביוטיקה, NSAIDs, אנטימסטיטיס, סמי חיזוק וחיסונים. Zydus Animal Health הביאה לשוק את המספר הגבוה ביותר של מוצרים "הראשונים בהודו", במילוי המשימה שלה לספק פתרונות חדשניים שמשפרים את בריאות בעלי החיים ואת התפוקה של החקלאים.
אודות זידוס קדילה
זידוס קדילה היא חברת תרופות גלובלית חדשנית שמגלה, מפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של טיפולים רפואיים. הקבוצה מעסיקה יותר מ-20,000 אנשים בכל העולם ומחויבת ליצירת קהילות בריאות יותר בכל העולם. החברה שואפת להיות חברת תרופת מבוססת מחקר עד 2020.
אודות Phibro Animal Health Corporation
Phibro Animal Health Corporation היא מפתחת, יצרנית ומשווקת גלובלית מגוונת של מגוון רחב של מוצרי בריאות ותזונה מינרלית לבעלי חיים שמשמשים בענפי הלול, החזירים,  החלב, הבקר לבשר וחקלאות המים. למידע נוסף בקרו באתר www.pahc.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.