header 2

יום שני, 3 ביולי 2017

ספירנט תומכת ב-New H3C בבדיקת ביצועים של מתגי מרכזי נתונים אתרנט 100 ג'יגהבייט הכי צפופים בענף

הבדיקה שוברת השיאים כללה 768 יציאות של 100GbE עם קצב העברה של יותר ממאה מיליון מסגרות בשנייה
בייג'ינג, 28 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):
ספירנט, Spirent Communications, Plc (LSE: SPT), מובילת הענף בבדיקות ומדידות של אתרנט, הודיעה היום על התמיכה המוצלחת ב-New H3C בבדיקה של מתגי מרכזי נתונים 100G הכי צפופים בענף שנערכה אי פעם. הבדיקה, שהושלמה על ידי ספירנט ו-New H3C Group ובוקרה על ידי מעבדת הבדיקות הבלתי תלויה Network Test, בדקה את קיבולת העברת קצב הקו ואת קיבולת הכרזת נתיבי IP בקנה מידה גדול של השילדה S12500X-AF של H3C מלאה ביציאות 100G עם צפיפות של 768 יציאות 100G לשילדה.
לדברי דייוויד ניומן מ-Network Test, "עם 768 יציאות, זאת בדיקת מתגי אתרנט 100G הגדולה ביותר שהושלמה בהצלחה בענף עד כה. מבחני הלחץ שביצענו כללו קרוב למיליון נתיבי BGP ייחודיים וגם 768 מופעי EVPN בו-זמניים בשילדה אחת. נקודות המידוד האלה, המבוססות על תקני בדיקות פתוחים, אימתו בהצלחה את מתגי הליבה של מרכזי נתונים של New H3C, כש-Spirent TestCenter סיפקה את הצפיפות הגבוהה, הביצועים הגבוהים והגמישות הרבה שנחוצים לפרויקט שובר השיאים הזה".
המבחן בוצע תוך שימוש ב-Spirent TestCenter® ובשילדה Spirent N11U, פתרון הדגל של ספירנט לבדיקת ביצועי רשתות. השילדה Spirent N11U כללה את מודולי הבדיקה עם הצפיפות הגבוהה dX3 עם 12 יציאות 100G שמסוגלים לאמת ארכיטקטורות ונתבים של מרכזי נתונים מהדור הבא. Spirent TestCenter יצרה תעבורת טרנזקציות עם קצב קו של 100G באורכי מסגרת שונים, וסיפקה ניתוחים של אובדן מנות, זמן השהיה, ריצוד, רצף מסגרות, שגיאות קוד ושגיאות FCS כדי לשקף את איכות השידור בזמן אמת.
"סדרת המתגים S12500X-AF מאפשרת לחבר עד 48 מודולים אופטיים QSFP28 של 100G לחריץ, שזאת הצפיפות הגבוהה ביותר בעולם, ו-New H3C היא היצרנית היחידה בענף שמספקת 768 יציאות של 100G עם קצב קו מלא למתגי ליבה של מרכזי נתונים", אמר סטיבן יו, סגן נשיא בכיר ומנהל טכנולוגיות ראשי ב-New H3C Group. "אנחנו שמחים לעבוד עם ספירנט לאמת את הביצועים של  S12500X-AF ולהשיג תוצאות בדיקה משביעות רצון".
"דור אחרי דור של טכנולוגיות לבדיקת אתרנט של ספירנט עזרו ללקוחותינו לנצל הזדמנויות בשוק. אנחנו מעריכים את הבחירה של New H3C Group בספירנט כשותפת בדיקות אמינה לאימות הביצועים של סדרת המתגים S12500X-AF", אמר אריק הצ'ינסון, מנכ"ל Spirent Communications.
מודול הבדיקה עם המהירות המחומשת dX3 תומך בשתים עשרה יציאות 100G או 40G לחריץ, או עשרים וחמש יציאות 50G, או ארבעים ושמונה יציאות 25G או 10G לחריץ. הוא גם תומך בתכונות מימשק חשובות כמו FEC, משא ומתן אוטומטי והדרכת קישורים. אפשר להשתמש בו כדי לאמת איכות שירות של מישורי נתונים בהתקני רשתות מאוד צפופות בקצב הקו וכדי לבדוק פרוטוקולים מורכבים של ניתובים, מרכזי נתונים וגישה במתגים ונתבים.
למידע נוסף על Spirent TestCenter והמודול dX3, בקרו בבקשה באתר http://www.spirent.comn/Products/TestCenter.
אודות Spirent Communications plc
Spirent Communications plc. (LSE: SPT) היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות אימות, הערכה, ניתוח ובינת מכשירים. אנחנו מאפשרים לאלה שמספקים שירותי תקשורת, מכשירים מחוברים ורשתות לספק חוויית משתמש טובה יותר. מרשתות של ספקי שירותים ומרכזי נתונים ארגוניים ועד לתקשורת ניידת ורכב מחובר, ספירנט עובדת עם חדשנים מובילים כדי לעזור לעולם לתקשר ולעבוד ביחד באופן יותר מהיר, טוב ובטוח. למידע נוסף בקרו: http://www.spirent.com/About-Us/News_Room
אודות H3C
New H3C Group (New H3C) היא ספקית מובילה בעולם של פתרונות מחשוב חדש. היא מחויבת באופן מלא למחקר ופיתוח, ייצור, מכירות, ייעוץ ושירותים של מוצרי ופתרונות מחשוב חדש. New H3C, שמספקת ללקוחות היצע מלא של שרתים, אחסון, רשתות, מוצרי אבטחה, תשתיות מאוד מתכנסות ומערכות לניהול מחשוב במותג H3C®, מציעה ללקוחות גם תיק מלא במקום אחד של פתרונות מחשוב ושירותי ייעוץ שכוללים ביג אינטרנט, ביג אבטחה, מחשוב ענן וביג דאטה. בנוסף, New H3C היא גם הספקית הבלעדית של שרתים ומוצרי אחסון של המותג HPE® וגם שירותים טכניים בסין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.