header 2

יום שני, 24 ביולי 2017

CloudHealth Technologies מרחיבה את העסקים באירופה המובילה בניהול שירותי ענן מעמיקה את הנוכחות ב-EMEA כי האזור מגביר את התלות שלו בענן

בוסטון, 20 ביולי 2017, (BUSINESS WIRE):
 CloudHealth Technologies, המובילה בניהול שירותי ענן, הודיעה היום שהיא מרחיבה את בסיס הלקוחות, רשימת השותפים והפעילות שלה באזור האירופי. את ההרחבה יעזור לממן סבב גיוס הון סדרה ד' בסך 46 מיליון דולר שהחברה הבטיחה ביוני. גיוס ההון יעזור ל-CloudHealth Technologies להגדיל את הפעילות הבינ"ל ולהכפיל את כוח האדם הגלובלי.
האימוץ של הענן ב-EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) גדל בהתמדה, והשוק חזוי להגיע ל-44.8 מיליארד אירו עד שנת 2020, לפי Market Research & Statistics1. כשארגונים פונים לענן כדי לבנות יישומים ולנהל את הפעילות, הם משפרים את התפוקה אבל באותו זמן ניצבים בפני אתגרים שקשורים למורכבות ולעלויות הניהול של הענן.
"לא מפתיע שהאימוץ של עננים ציבוריים מאיץ בשוק האירופי, שיש לו מוניטין כחממה של חדשנות טכנולוגית", אמר לארי ביגלי, סמנכ"ל טכנולוגיות של CloudHealth Technologies. "ארגונים בבריטניה וברחבי EMEA משתמשים ב-CloudHealth כדי לקבל ראות למשאבי הענן שלהם. זה מאפשר להם להפחית עלויות, לשפר ביצועים, לנהל סיכונים, להעביר עומסי עבודה ולקבוע מדיניות. בשנים הקרובות הנוכחות המקומית שלנו תמשיך לגדול כדי לתמוך בלקוחות ובשותפים הגלובליים שלנו".
ב-12 החודשים האחרונים,CloudHealth Technologies הגדילה את מספר הלקוחות הישירים שלה ב-EMEA ב-72 אחוזים. באותה תקופה, מספר השותפים באזור גדל ב-500 אחוזים. כדי לתמוך בגידול המתמשך הזה, CloudHealth Technologies פתחה משרדים באמסטרדם ובתל אביב, שם היא מונה בין שותפיה שלושה מספקי השירותים הגדולים ביותר בישראל: CloudZone, DoIT ו-AllCloud. החברה גם עברה למשרד מורחב במרכז לונדון, עם כוח אדם מקומי שצפוי להכפיל את גודלו עד סוף שנת 2017.
תמשיך ההתמקדות בהשתתפות באירועים באזור. מוקדם יותר השנה מנהלי ענן מקומיים התכנסו לאירוע קהילתי של CloudHealth Connect בלונדון כדי לדון באתגרי ענן ובפרקטיקות מיטביות שקשורות לניהול עלויות, גודל, אבטחה ומימשל. CloudHealth Technologies גם הציגה ב-AWS Summits בלונדון ובתל אביב, והשתתפה בפסגת קייפטאון עם השותפה First Distribution. באירועים האלה, המבקרים בביתן למדו על השיפורים האחרונים בפלטפורמה ונפגשו עם מומחים לניהול עננים.
"הענן הוא מאפשר עסקים נהדר, אבל להתאים את הגודל שלו יכול להיות אתגר בלי ראות מתאימה", אמר טיירון פורבס, מנהל קיבולת וביצועים בכיר, EE. "כשאנחנו מחפשים דרך למטב את סביבת ה-AWS שלנו, CloudHealth הייתה הבחירה הברורה. היא עוזרת לנו לשלוט בעלויות ובשימוש, וגם לנהל אלפי מופעים של EC2".
"אנחנו רואים עניין עצום בשירותי ענן אסטרטגיים, והמשימה שלנו היא לעזור לאחרים למכור את השירותים האלה מהר ככל האפשר", אמר ראסל וורן, מנהל AWS ב-First Distribution, שותפה של CloudHealth Technologies מדרום אפריקה. "CloudHealth היא פשוט אחד המנופים הכי חזקים שאנחנו מציעים. אפילו נכנס חדש יכול להתחיל להוסיף ערך רב ללקוחות בפרק זמן קצר להפליא".
רשימת הלקוחות של CloudHealth Technologies ב-EMEA כוללת את EE, אלאסטרה, פייננשל טיימז, Funding Circle, טלפוניקה, Transport for London ו-Randstad. CloudHealth גם הוסיפה ספקי שירותים רבים ב-EMEA לתוכנית מאיץ עסקי הענן הצומחת שלה. השותפים החדשים כוללים את:
ACA IT-Solutions, AllCloud, ANS Group, CDW, DoIT, HeleCloud, PA Consulting, Rebura LTD, Sopra Steria, Softcat plc, Storm Reply, Taldor Cloud market.
למידע נוסף, בקרו באתר www.cloudhealthtech.com.
חומר רקע נוסף 
אודות CloudHealth Technologies
CloudHealth, המובילה הכלל עולמית המוכרת בענף הצומח של ניהול שירותי ענן, מספקת דוחות משולבים, המלצות וניהול מדיניות אקטיבי כדי לעזור לחברות לשלוט בבעיות שקשורות ב"כאוס בענן". הפלטפורמה המקיפה שלנו נותנת לחברות, ארגונים וספקי שירותים מנוהלים את היכולת לחזות, למטב ולשלוט בסביבות הענן וההיברידיות שלהם. על ידי הספקת ניתוחים ותובנות עמוקות לגבי מגמות היסטוריות, תכנון קיבולת, מיטוב משאבים ואוטומציה של משאבים, CloudHealth מאפשרת לבעלי עניין שנעים ממנהלים בדרג סמנכ"לים ועד למהנדסים, מומחי ענן, ארכיטקטים, מנהלי מחשוב ומנהלי תחומים עסקיים לשפר ביצועים ולהגדיל ערך באמצעות סביבות הענן שלהם. ארגונים מפורסמים שתלויים ביכולות והמומחיות של CloudHealth כוללים את אמטרק, דאו ג'ונס, אקילה וסומו לוג'יק, בין היתר. מטה החברה נמצא בבוסטון, והיא נתמכת על ידי Kleiner Perkins, Meritech Capital Partners, Sapphire Ventures, Scale Venture Partners, .406 Ventures ו-Sigma Prime Ventures. לקבלת עדכונים רציפים על מוצרים, חדשות מהענף ומעורבות, בקרו אותנו באתר www.cloudhealthtech.com או תעקבו אחרינו: @cloudhealthtech.
 Telecom News 1, 24 באפריל 2017.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.