header 2

יום רביעי, 5 ביולי 2017

המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון הראשונה לעבור לרשת הווירטואלית של אוויה

בימים אלו סיימה המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון פרויקט שדרוג מקיף של מערך המחשוב והאחסון של המכללה. הפרויקט כלל מעבר לשירותי רשת וירטואליים של אוויה (SDN-FX) והקמת שני מרכזי דטה סנטר, כישות לוגית אחת לגיבוי ושרידות הרשת. הפרויקט נועד להעביר שירותי רשת לסטודנטים בצורה מהירה יותר לצד עיבוד מהיר יותר של האפליקציות בחוות השרתים. הפרויקט מבוסס פתרונות Fabric connect של חברת אוויה להקמה ואספקת שירותים וירטואליים, תוך דקות בודדות.

ההטמעה בוצעה באמצעות חברת בזק בינלאומי, ללא השבתת הרשת של המכללה. מכללה זו הינה הראשונה בארץ, המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת של ווירטואליזצייה של הרשת של חברת "אוויה" ובכך מצטרפת אל מאות אוניברסיטאות ומכללות מסביב לעולם שאימצו טכנולוגיה זו במהלך 4 השנים האחרונות.

טכנולוגיית SDN-FX של אוויה תאפשר למכללה לשלב ולהוסיף שירותים חדשים, כגון שירותי IT, טלפונית IP, מצלמות, אלחוט, מדפסות ועוד לרשת תוך דקות בודדות ויחסוך עשרות ימי עבודה בתכנון ובהטמעה. המעבר לרשת וירטואלית, כדוגמת רשת SDN, יאפשר חיסכון בעלויות התחזוקה, איחוד רשתות ושמירה על הפרדת שירותים בצורה לוגית. כמו כן, הפתרון יאפשר הקמת מספר מרכזי דאטה סנטר כישות לוגית אחת בתצורת Active, מערכת ניהול וגיבוי מרכזית לכלל הרשת והקמת שירות בדקות בודדות במספר קליקים בודדים.

במסגרת הפרויקט הוחלט גם על הטמעת הרשת בשיטת ה-Stealth Network, טכנולוגיה המספקת אבטחת מידע/סייבר בצד תשתיות הרשת, כך שלא ניתן לסרוק ולמפות את הרשת, ובכך לחזק את מערכות אבטחת הרשת  הקיימות כיום במכללה. בנוסף בחרה המכללה גם בפתרון הוידאוSCOPIA  של אוויה.

מאיר קטורזה, מנהל מערכות מידע של המכללה: "תקשורת, ניהול רשת ואבטחת מידע הם אבני יסוד בכל ארגון. חברת אוויה סיפקה לנו את כל הנדרש ואף יותר מכך. על ידי שימוש בפתרונות Fabric connect הצלחנו להקים ולספק שירותים וירטואליים, תוך דקות בודדות ולהקים שני מרכזי דטה סנטר, כישות לוגית אחת לגיבוי ושרידות הרשת. טכנולוגיית ה-Fabric connect מסוגלת לספק זמן התאוששות מהיר ביחס למה שקיים כיום אצל המתחרים ולתמוך באחסון קריטי ברשת."

אלי קנדל,CTO  אוויה ישראל: "המעבר לניהול רשת בתצורת וירטואליזציה של שירותים בארכיטקטורת ה SDN-FX מאפשרת ללקוחות החברה ליהנות מאוטומציה מלאה בזמן הקמת שירותים חדשים וניהול יומיומי פשוט של הרשת. היתרון  של טכנולוגיית ה-Fabric connect הוא ביכולת לספק זמן התאוששות  מהיר ביחס למה שקיים כיום אצל המתחרים, עד כ-200-300ms. יתרון זה ללא ספק נותן ללקוחותינו זמן למחשבה למתן שירותי מחשוב ואחסון במקומות מאוד קריטיים ברשת."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.