header 2

יום רביעי, 13 ביולי 2016

SunWay משיקה קולקציית בגדי ים צנועים לנשים מוסלמיות לקיץ 2016

בגדי הים הצנועים לאישה הספורטיבית המודרנית, מתאימים לנשים מוסלמיות, ומתאפיינים בנוחות מרבית תוך שמירה על מראה צנוע, כולל כיסוי ראש. הבדים חוסמי קרינת UV עם עמידות חזקה לכלור.

 
חברת SunWay המתמחה בבגדי הגנה מהשמש העשויים מבדים החוסמים את קרני UVA  ו-UVB, משיקה קולקציה חדשה לקיץ 2016, עם גזרות מתוחכמות, בדים אווריריים במבחר עיצובים, והכול מבדים חוסמי קרינה. SunWay מציעה פתרונות להגנה מהשמש החל מפעילות בים ועד לפעילות יומיומית בעבודה.
 
בשנים האחרונות התפתחה בקרב המוסלמים קהילה רחבה המעודכנת מבחינה אופנתית, ועם זאת לא מוותרת על זהותה המוסלמית ומשלבת אותה בדרכים יצירתיות בטרנדים העכשוויים.
בדיוק לשם כך, משיקה השנה חברת SunWay  בגדי ים למגזר המוסלמי, בגדי ים בורקיני המכסים את מלוא הגוף, צנועים ומעוצבים, הכוללים כיסוי ראש על פי חוקי ההלכה ומעניקים נוחות מרבית בעת השהייה בחוף הים או בבריכה. עם מראה צנוע ומחמיא לגוף האישה, בגדי הים חוסמי קרינת uv ובעלי עמידות חזקה לכלור. הבדים הקלילים אינם סופגים מים ומתייבשים במהירות. בגדי הים מעוצבים כאוברולים עם כיסוי ראש, עליוניות בשלל צבעים ושמלות בגד ים עם כיסוי מלא, במגוון הכולל שלל צבעים וכן מידות גדולות לנשים שופעות.
 
מוצרי חברת SunWay כוללים: בגדי ים מסנני קרינה במגוון מידות, ביגוד  לשייטים, Women Only – קו בגדי הים הצנועים ושרוולונים. עוד מציעה החברה מגוון כובעים בגזרות ייחודיות ומצחיות מתגלגלות להגנה על כל חלקי הפנים, חולצות מכופתרות ורשתות מבדים חדשניים להגנה מהשמש בטיולים, חולצות פולו ו-T  עם שרוולים ארוכים מבדי מיקרוטקס ובמבוק למניעת נזקי שמש בפעילות ספורטיבית או בעבודה בחוץ וכפפות שמש לנהיגה.
 
לרכוש את המוצרים בחנויות SunWay בנמל תל אביב, בהוד השרון (המסגר 7), באילת ובאתר החברה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.