header 2

יום ראשון, 3 ביולי 2016

פנטקס מדיקל משיקה מערכת אנדוסקופיה לריאות בהפרדה גבוהה חדשה לקבלת דימות מאוד ברור

מערכת DEFINA החדשה לריאות מספקת תמונות HD להחזיה אנדוסקופית ברורה, מהירה ויותר מפורטת של מבני רירית הסימפונות
המבורג, גרמניה, 1 ביולי 2016, (BUSINESS WIRE) :
פנטקס מדיקל הודיעה היום על ההשקה של מערכת אנדוסקופיה לריאות בהפרדה גבוהה (HD) בשוקי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). מערכת DEFINA החדשה לריאות משלבת מעבד HD חדיש עם טכנולוגיית דימות i-scan ושני ברונכוסקופים HD עם יכולת תמרון רבה. השילוב העוצמתי הזה מספק איכות תמונת HD מצוינת, שלאחר מכן תומכת בתוצאות קליניות בכל התחום של יישומי אבחון וריפוי.
מערכת ה-HD DEFINA מספקת איכות תמונה חדה וברורה, שמאפשרת החזיה מהירה ומאוד מפורטת לשם הערכה משופרת של הפרטים האנטומיים של רירית הסימפונות. זה בשילוב טכנולוגיית i-scan מאפשר לזהות ולסמן במדויק אזורים חשודים ומסייע באפיון של אנומליות כדי לתמוך בהחלטות ריפוי.
מערכת DEFINA החדשה, שעונה באופן מלא לדרישות ההיגיינה שמתרבות, משתמשת באביזרים חד פעמיים כדי להפחית את הסכנה של זיהום צולב. היא גם תואמת STERRAD®, מה שמבטיח שהיא נקיה ממיקרו בקטריה שעמידה בפני תרופות מרובות ועמידה בפני תרופות קיצוניות. כדי להוסיף לבטיחות של המטופלים, שסתום היניקה החד פעמי החדש מחובר באופן בטוח לאנדוסקופ באמצעות מנגנון נקישה שאי אפשר להוציא. זה גם מאפשר יניקה חזקה שמסלקת ביעילות הפרשות ושולטת על הקזת הדם לקבלת דגימה מדויקת.
כאשר משתמשים בהם יחד עם מעבד ה-HD EPK-3000, אין כמו שני הברונכוסקופים HD (EB15-J10 ו-EB19-J10) של מערכת DEFINA לריאות מבחינת העיצוב הארגונומי וקלות ההפעלה. לגוף הבקרה קל המשקל עם העיצוב החדש של הברונכוסקופים J10 האלה יש שסתומי יניקה ממוקמים ארגונומית, ידיות זיוות ולחצני שלט רחוק. כושר תמרון ללא מאמץ בתוך הסימפונות, עם גישה קלה אפילו לאונה הימנית העליונה של הריאה, מתאפשר הודות להטיית הקצה הדיסטלית של 210˚ של הברונכוסקופים והגמישות של צינור ההחדרה.
ריינר בוקארד, נשיא EMEA של פנטקס מדיקל, אמר: "באמצעות הקשרים ההדוקים שלנו עם אנשים שעוסקים באנדוסקופיה בכל העולם, ביקשנו לפתח מערכת אנדוסקופ וידיאו בהפרדה גבוהה שמספקת את המיטב בהחזיה, עם בהירות מעולה. ייצרנו מערכת שגם מציעה אמות מידה גבוהות של היגיינה וארגונומיה בכל יישומי האבחון והריפוי בתחום הריאות. מערכת DEFINA לריאות החדשה שלנו תוכננה לתמוך בהספקת התוצאות הקליניות ואיכות התמונה הטובות ביותר".
מערכת DEFINA לריאות החדשה הזאת תהיה זמינה באופן מסחרי מה-1 בספטמבר 2016 לכל שוקי EMEA, פרט לרוסיה. רק בבריטניה שני הברונכוסקופים HD (EB15-J10 ו-EB19-J10) יהיו זמינים.



אודות פנטקס מדיקל

פנטקס מדיקל היא חטיבה של קבוצת HOYA. המשימה שלה היא לשפר את אמות המידה של הטיפול בחולים והאיכות של מתן שירותי בריאות על ידי הספקת מוצרי ושירותי האנדוסקופיה הטובים ביותר תוך התמקדות באיכות, חדשנות רלבנטית מבחינה קלינית ופשטות. באמצעות מו"פ וייצור מתקדמים, פנטקס מדיקל מספקת מכשירי ופתרונות הדמיה אנדוסקופית לקהילה הרפואית הגלובלית. המטה של פנטקס מדיקל נמצא ביפן, ויש לה מיקוד ונוכחות כלל עולמיים עם מו"פ, מכירות אזוריות, שירות ומתקנים בתוך המדינה ברחבי העולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.pentaxmedical.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.