header 2

יום שבת, 2 ביולי 2016

בנטלי ושל מודיעות על הסכם מסגרת גלובלי


ProjectWise ConstructSim משפר את ביצוע הבנייה של פרויקטים הוניים באמצעות אריזת עבודה מתקדמת

אקסטון, פנסילבניה, 30 ביוני 2016, (BUSINESS WIRE) :

בנטלי מערכות בע"מ (Bentley Systems, Incorporated), ספקית גלובלית מובילה של פתרונות תוכנה מקיפים לקידום תשתיות, הודיעה היום על הסכם מסגרת גלובלי חדש עם של. ההסכם ישמש לשיפור ביצוע הבנייה של פרויקטים הוניים של של באמצעות פתרונות ניהול בנייה 4D/5D שתספק בנטלי כשירות מנוהל. הפתרון, שמבוסס על ProjectWise ConstructSim של בנטלי, יותקן כחלק מתוכנית ProjectVantage של של. המוצר החדשני הזה, שמפשט את אריזת העבודה עבור ההנדסה, הבנייה וההתקנה מתאים למתודולוגיית אריזת העבודה המתקדמת (AWP) של מכון ענף הבנייה (CII).

הסכם המסגרת הגלובלי עם בנטלי מונח ביסודה של תוכנית ProjectVantage של של, גישה ממוקדת נתונים משולבת עם יצרנים מרובים להקמה של פרויקטים הוניים. התוכנית המובילה בענף הזאת מיועדת להקמת פרויקטים בטוחים יותר וטובים יותר מהר יותר על ידי:

·         שיפור שיתוף הפעולה בין תחומים ובין ספקים

·         בקרה על נתונים לכל אורך מחזור החיים של הפרויקט ההוני

·         יישום תקנים ואפשרות שכפול

של בחרה את ProjectWise ConstructSim כבסיס של פתרון ניהול הבנייה שלה כדי:

·         לשפר את היכולת לתכנן ולבצע באופן חזותי את העבודה באופן בטוח, להימנע מגיוס מוקדם וזמן השבתה ולסלק מגבלות שעשויות להשפיע על בטיחות, לוגיסטיקה, חומרים, זמינות עובדים, היתרים ומסמכים.

·         להבטיח "מוכנות הנדסית" יותר יעילה באמצעות יישום של אריזת עבודה מתקדמת כדי לשפר את הבניות (constructability).

·         לשפר את פריון העבודה בשטח, שממטב את אמינות לוחות הזמנים, ממקסם את הזמן של כלים, מגביר את הבטיחות וממתן סיכונים, והתוצאה היא חיסכון נכבד בעלויות. 

גרג בנטלי, מנכ"ל בנטלי מערכות והאחראי הבכיר של קשרי החברה עם של, אמר: "מגיע לשל קרדיט על הובלת ענף האנרגיה במציאת דרכים חדשניות להמשיך לשפר את ההיתכנות הפיננסית של פרויקטים הוניים, באמצעות היעילות ואפשרות הניבוי שמושגות באמצעות מתודולוגיית אריזת העבודה המתקדמת (AWP) של CII. על ידי קידום AWP באמצעות ProjectVantage בפרויקטים שלה, של גם עוזרת להנדסה, הרכישה והבנייה שלה להגיע לפריצות דרך בביצועי ההקמה של פרויקטים – תוך מינוף טכנולוגיות תוכנה ושירותי ענן לטובת כל פרויקט. הניסיון של של עד היום ביישום יוזמות 4D ו-5D בפרויקטים גדולים מאשר את הממצאים של CII על הגדלת פריון העבודה שאפשר להשיג באמצעות AWP, וגם את התרומה של ProjectWise ConstructSim".

מרטין סוויין, מנהל תוכנית 4D/5D של של, אמר: "של מרוצה ממגמת היתרונות שאנו רואים במהלך השימוש המוגבר ב-ProjectWise ConstructSim בפרויקטים שלנו. יחד עם בנטלי, בכוונתנו להתבסס על השיפורים באמצעות שרשרת האספקה שלנו כדי להקים ביחד פרויקטים בטוחים יותר וטובים יותר".

אודות ProjectWise ConstructSim של בנטלי

ProjectWise ConstructSim לאריזת עבודה מתקדמת מאפשר לצוותי הקמת פרויקטים לספק נראות למסלול הבנייה ולנהל את מחזור החיים המלא של חבילת העבודה. המשתמשים יוצרים במהירות חבילות עבודה של הנדסה, בנייה והתקנה על ידי אינטראקציה מקיפה עם מודלים תלת מימדיים עתירי נתונים ומבצעים את הבנייה על סמך עדיפויות לו"ז והצרכים הערוכים ברצף של ההתקנה בשטח. בנוסף, המשתמשים מתכננים את העבודה על סמך הזמינות בפועל של חומרים ומשאבים ומדמים את תהליך ההתקנה לפני תחילת העבודה כדי לגלות אילוצים ולמתן סיכונים. ProjectWise ConstructSim הופך נתונים של פרויקטים למשימות בנייה אוטומטית ומאפשר שילוב של נתונים ממודלים של תכנון, מערכות ניהול הנדסיות, לוחות זמנים, הערכות ומערכות ERP כדי לשפר את הבקרה על המשימות והלו"ז של הצוותים. הדוחות ולוחות המחוונים האינטואיטיביים שלו מספקים תובנות של הפרויקט לחבילות עבודה, צוותים והביצועים הכוללים של הפרויקט, ומחברים, באמצעות מכשירים ניידים, את משרד ההנדסה, אתר הבנייה והצוותים בשטח.

אודות בנטלי מערכות

בנטלי מערכות היא מובילה גלובלית בהספקת פתרונות תוכנה מקיפים לקידום התכנון, הבנייה וההפעלה של תשתיות לאדריכלים, מהנדסים, אנשי מקצוע שעוסקים בגיאו-מרחב, בונים ובעלים- מפעילים. המשתמשים של בנטלי מנצלים תנועת מידע בין תחומים ולכל אורך מחזור החיים של התשתיות כדי להקים פרויקטים ונכסים עם ביצועים טובים יותר. הפתרונות של בנטלי כוללים את יישומי MicroStation למידול של מידע, שירותי העבודה המשותפת ProjectWise להקמת פרויקטים משולבים, ושירותי ההפעלה AssetWise להשגת תשתיות חכמות - ומשלימים אותם שירותים מקצועיים ושירותים מנוהלים מקיפים בכל העולם.

בנטלי הוקמה ב-1984 ויש לה יותר מ-3,000 עמיתים ביותר מ-50 מדינות, הכנסות שנתיות של יותר מ-600 מיליון דולר ומאז 2008 היא השקיעה יותר ממיליארד דולר המחקר, פיתוח ורכישות.

מידע נוסף על בנטלי זמין באתר www.bentley.com ובדוח השנתי של בנטלי. לקבלת החדשות של בנטלי כשהן מתרחשות, היו מנויים על הזנת RSS של ההודעות לעיתונות וההתראות על חדשות של בנטלי. בקרו באתר The Year in Infrastructure Conference לדגשים על אירוע מנהיגות המחשבה המוביל של בנטלי. כדי לצפות באוסף ניתן לחיפוש של פרויקטי תשתית חדשניים מפרסי Be Inspired השנתיים, גשו לספר השנה של התשתיות של בנטלי. כדי לגשת לאתר של רישות מקצועי שמאפשר לחברים בקהילת התשתיות ליצור קשרים, לתקשר וללמוד זה מזה, בקרו בקהילות של בנטלי.

כדי להוריד את דירוג 500 בעלי התשתיות המובילים של בנטלי,  רשימה גלובלית ייחודית של בעלי התשתיות המובילים במגזר הציבורי והפרטי על בסיס הערך של ההשקעות המצטברות שלהם בתשתיות, בקרו באתר BI 500.

בנטלי, הלוגו "B" של בנטלי, Be, ProjectWise ConstructSim, MicroStation ו-ProjectWise הם סימני מסחר או סימני שירות רשומים או לא רשומים של Bentley Systems, Incorporated, או של אחת מחברות הבת בבעלות מלאה הישירות או העקיפות שלה. כל שאר המותגים ושמות המוצרים הם סימני מסחר של בעליהם.

צפו בגרסת המקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.